SVEA Produkter

SVEA Produkter

På SVEA Produkter har vi samlat kunskap och erfarenhet under mer än 20 års tid, vilket resulterar i både nöjda och återkommande kunder.

Vi strävar efter att du som kund alltid ska känna dig trygg och det gör vi dels genom att försöka att all vår personal har rätt utbildning och att vi som företag uppfyller utsatta behörighetskrav. Vi erbjuder full försäkring med marknadens bästa garantier.

Vi strävar alltid efter att våra utförda arbeten håller högsta kvalité att våra projekt utförs inom bestämda ramar. Vi anser att kommunikation är avgörande för att uppnå ett bra slutresultat. Därför är vi måna att föra en dialog med våra kunder. Du som kund har därför en egen kontaktperson/projektledare så att ni enklare kan följa upp regelbundet!

Läs vad 9 kunder tycker om SVEA Produkter 2

1 Bra

2Fult ok

Dörr Fönster Bra Info
    2021-11-09
    + Duktig personal, i synnerhet arbetsledaren, effektiva, tar till sej information om problemlösningar.

- Fördröjningar pga dålig tillgång till bygg- material.
    2021-11-09
    Bemötandet var bra och tycker det var snabb leverans av ytterdörren. Allt gick som det var sagt.
    2021-09-27
    Ett fantastiskt trevligt företag, lätt att kontakta och svart på vitt vad saker och ting kommer att kosta!
    Trevliga hantverkare och snabbt och effektivt utfört arbete!
    Mycket nöjd med alltsammans!!
    2021-09-25
    Vi fick ett vänligt och professionellt bemötande. Arbetet flöt på fort och vi blev mycket nöjda med resultatet. Vi köpte ett takbyte.
    2021-09-24
    Mycket bra och proffsigt bemötande som överträffar mina förväntningar, beställda fönster och dörrar håller en mycket hög kvalitet.
    2021-09-24
    Bemötande: Mycket bra bemötande, lyhörda för mina önskningar och behov.
    Förväntningar: Bra pris och leveranstid fungerade perfekt.
    Jag köpte fönster och dörrar och är mycket nöjd.
    2021-09-24
    Dom la om mitt tak för några år sen och nu har dom precis renoverat mitt kök. Har funkat kanon!
    2021-09-24
    Noga, snabba, Upplevd förväntning, motsvarade offerten,
    Hej Johan, Kul att du är nöjd med erat takbyte SVEA Produkter