SVEA Produkter

SVEA Produkter

På SVEA Produkter har vi samlat kunskap och erfarenhet under mer än 20 års tid, vilket resulterar i både nöjda och återkommande kunder.

Vi strävar efter att du som kund alltid ska känna dig trygg och det gör vi dels genom att försöka att all vår personal har rätt utbildning och att vi som företag uppfyller utsatta behörighetskrav. Vi erbjuder full försäkring med marknadens bästa garantier.

Vi strävar alltid efter att våra utförda arbeten håller högsta kvalité att våra projekt utförs inom bestämda ramar. Vi anser att kommunikation är avgörande för att uppnå ett bra slutresultat. Därför är vi måna att föra en dialog med våra kunder. Du som kund har därför en egen kontaktperson/projektledare så att ni enklare kan följa upp regelbundet!

Läs vad 20 kunder tycker om SVEA Produkter 2

2022-10-01 Verifierad kund
    Tak byte,snabbt bra arbete,rent o fint
    2022-10-01 Verifierad kund
    Hade väl inga förväntningar Taket dom la blev blev bra
    Tack så jättemycket Jörgen hoppas det blir bra med solceller SVEA Produkter
    2022-08-22 Verifierad kund
    Duktiga hantverkare. De kan sitt hantverk. Vi är jättenöjda.
    Tack så jättemycket, vi ska meddela våra hantverkare att de har gjort ett bra jobb 😀 SVEA Produkter
    2022-06-21 Verifierad kund
    Högsta betyg till Svea Produkter högsta klass! Gjorde ett takarbete åt mig som blev superfint, trevliga killar som utförde jobbet
    2022-05-30 Verifierad kund
    Takläggning och bemötandet var utmärkt. Inget alls att klaga på.
    Tack så jättemycket Mona, hör bara av dig om det är ngt mer du behöver hjälp med. /Tobias SVEA Produkter
    2022-05-16 Verifierad kund
    Bra.
    Arbetet inleddes enligt överenskommelse. Gick bra att samarbeta tack vare en mkt kommunikativ svensktalande litauer. Enda nackdelen var att den gamla plåten kördes iväg utan dialog. Hade velat ha den till andra ändamål.
    Köpte plåt, material i övrigt och arbetet med att montera den på tak.
    Tack för ditt omdöme, Ja de var lite för effektiva med att städa upp efter sig och köra iväg det gamla taket.. Men vi vill alltid att arbnetsplatsen ska vara städad och fin. Får vi tag i någon begagnad plåt så kan vi höra av oss :) SVEA Produkter
    2022-04-25 Verifierad kund
    Snabbt jobbat utfört i tid mycket trevliga och tillmötesgående
    Stort tack
    Tack så jättemycket Emma för att du anlitade oss. /Tobias SVEA Produkter
    2022-03-23 Verifierad kund
    Pålitliga, snabba, mycket duktiga hantverkare. Bra bemötande. Svarar direkt när man ringer eller ringer upp inom kort. Högsta betyg!
    2022-03-23 Verifierad kund
    Super proffsig hjälp när dom skulle hjälpa mig laga mitt tak! Prisvärda i jämförelse också!
    2022-03-02 Verifierad kund
    Byte av yttertak mycket bra och vi är mycket nöjda o trevlig personal
    2022-01-21 Verifierad kund
    Proffsigt och snyggt arbete av duktiga och kunniga snickare
    1 Bra

2Fult ok

Dörr Fönster Bra Info
    2021-11-09 Verifierad kund
    + Duktig personal, i synnerhet arbetsledaren, effektiva, tar till sej information om problemlösningar.

- Fördröjningar pga dålig tillgång till bygg- material.
    2021-11-09 Verifierad kund
    Bemötandet var bra och tycker det var snabb leverans av ytterdörren. Allt gick som det var sagt.
    2021-09-27 Verifierad kund
    Ett fantastiskt trevligt företag, lätt att kontakta och svart på vitt vad saker och ting kommer att kosta!
    Trevliga hantverkare och snabbt och effektivt utfört arbete!
    Mycket nöjd med alltsammans!!
    2021-09-25 Verifierad kund
    Vi fick ett vänligt och professionellt bemötande. Arbetet flöt på fort och vi blev mycket nöjda med resultatet. Vi köpte ett takbyte.
    2021-09-24 Verifierad kund
    Mycket bra och proffsigt bemötande som överträffar mina förväntningar, beställda fönster och dörrar håller en mycket hög kvalitet.
    2021-09-24 Verifierad kund
    Bemötande: Mycket bra bemötande, lyhörda för mina önskningar och behov.
    Förväntningar: Bra pris och leveranstid fungerade perfekt.
    Jag köpte fönster och dörrar och är mycket nöjd.
    2021-09-24 Verifierad kund
    Dom la om mitt tak för några år sen och nu har dom precis renoverat mitt kök. Har funkat kanon!
    2021-09-24 Verifierad kund
    Noga, snabba, Upplevd förväntning, motsvarade offerten,
    Hej Johan, Kul att du är nöjd med erat takbyte SVEA Produkter