SVEA Produkter

SVEA Produkter

www.sveaprodukter.se
  • Badge2022

På SVEA Produkter har vi samlat kunskap och erfarenhet under mer än 20 års tid, vilket resulterar i både nöjda och återkommande kunder. Vi strävar efter att du som kund alltid ska känna dig trygg och det gör vi dels genom att försöka att all vår personal har rätt utbildning och att vi som företag uppfyller utsatta behörighetskrav....

27 omdömen om SVEA Produkter

Sedan starten hos Reco 2021

Kim S
Skrev om SVEA Produkter

Duktiga hantverkare som löste ombyggnad av fönstersmygar efter förbeställning av fönster. Taket är fint och får många komplimanger!

Daniella S
Skrev om SVEA Produkter

Mycket trevliga arbetare, bra bemötande snabba och noga i sitt arbete. Kan varmt rekommendera vidare.

Reine B
Skrev om SVEA Produkter

Trevliga och yrkeskunninga. 3,5 dagar för allt arbete är imponerande raskt jobbat samt med ett mycket fint slutresultat.

Daniel B

Bra service och trevligt bemötande Toppen bra 👍

Daniel H
Skrev om SVEA Produkter

Mycket trevligt bemötande vid första kontakten. Klart och tydligt beskrivet vad man får och vad som ingår i offerten. Upplevs ärliga och det var inte svårt att ha att göra med vare sig personal i företaget eller byggjobbarna på plats. Fick ett takbyte bra gjort och med allt inkluderat plus tilläggsjobb utöver offert var kostnaden helt okej.

Svar från SVEA Produkter

Tack för ditt omdöme Daniel, Vi uppskattar att du anlitade oss

Lars D
Skrev om SVEA Produkter

Bra återkoppling. Höll utlovade tider.

Svar från SVEA Produkter

Tack så jättemycket för förtroendet.

Kent K
Skrev om SVEA Produkter

Vi är väldigt nöjda! Vi fick taket omlagt snabbt och effektivt trots ett eländigt väder. Vi är nöjda både med hur arbetet utfördes, samt med det mycket trevliga bemötandet. Anita och Kent

Nils-Göran G
Skrev om SVEA Produkter

Tak byte,snabbt bra arbete,rent o fint

Jörgen S
Skrev om SVEA Produkter

Hade väl inga förväntningar Taket dom la blev blev bra

Svar från SVEA Produkter

Tack så jättemycket Jörgen hoppas det blir bra med solceller

Sabine W
Skrev om SVEA Produkter

Duktiga hantverkare. De kan sitt hantverk. Vi är jättenöjda.

Svar från SVEA Produkter

Tack så jättemycket, vi ska meddela våra hantverkare att de har gjort ett bra jobb 😀

Jannes T
Skrev om SVEA Produkter

Högsta betyg till Svea Produkter högsta klass! Gjorde ett takarbete åt mig som blev superfint, trevliga killar som utförde jobbet

Mona K
Skrev om SVEA Produkter

Takläggning och bemötandet var utmärkt. Inget alls att klaga på.

Svar från SVEA Produkter

Tack så jättemycket Mona, hör bara av dig om det är ngt mer du behöver hjälp med. /Tobias

Larsén B
Skrev om SVEA Produkter

Bra. Arbetet inleddes enligt överenskommelse. Gick bra att samarbeta tack vare en mkt kommunikativ svensktalande litauer. Enda nackdelen var att den gamla plåten kördes iväg utan dialog. Hade velat ha den till andra ändamål. Köpte plåt, material i övrigt och arbetet med att montera den på tak.

Svar från SVEA Produkter

Tack för ditt omdöme, Ja de var lite för effektiva med att städa upp efter sig och köra iväg det gamla taket.. Men vi vill alltid att arbnetsplatsen ska vara städad och fin. Får vi tag i någon begagnad plåt så kan vi höra av oss :)

Emma S
Skrev om SVEA Produkter

Snabbt jobbat utfört i tid mycket trevliga och tillmötesgående Stort tack

Tack så jättemycket Emma för att du anlitade oss. /Tobias

Susanne U
Skrev om SVEA Produkter

Pålitliga, snabba, mycket duktiga hantverkare. Bra bemötande. Svarar direkt när man ringer eller ringer upp inom kort. Högsta betyg!

Nils A
Skrev om SVEA Produkter

Super proffsig hjälp när dom skulle hjälpa mig laga mitt tak! Prisvärda i jämförelse också!

Stig Y
Skrev om SVEA Produkter

Byte av yttertak mycket bra och vi är mycket nöjda o trevlig personal

Sofia S
Skrev om SVEA Produkter

Proffsigt och snyggt arbete av duktiga och kunniga snickare

Bo T

1 Bra 2Fult ok Dörr Fönster Bra Info

Himreus K
Skrev om SVEA Produkter

+ Duktig personal, i synnerhet arbetsledaren, effektiva, tar till sej information om problemlösningar. - Fördröjningar pga dålig tillgång till bygg- material.

Mattias N
Skrev om SVEA Produkter

Bemötandet var bra och tycker det var snabb leverans av ytterdörren. Allt gick som det var sagt.

Jan M
Skrev om SVEA Produkter

Ett fantastiskt trevligt företag, lätt att kontakta och svart på vitt vad saker och ting kommer att kosta! Trevliga hantverkare och snabbt och effektivt utfört arbete! Mycket nöjd med alltsammans!!

Mats G
Skrev om SVEA Produkter

Vi fick ett vänligt och professionellt bemötande. Arbetet flöt på fort och vi blev mycket nöjda med resultatet. Vi köpte ett takbyte.

Glasrikets Ä
Skrev om SVEA Produkter

Mycket bra och proffsigt bemötande som överträffar mina förväntningar, beställda fönster och dörrar håller en mycket hög kvalitet.

Mälardalens P
Skrev om SVEA Produkter

Bemötande: Mycket bra bemötande, lyhörda för mina önskningar och behov. Förväntningar: Bra pris och leveranstid fungerade perfekt. Jag köpte fönster och dörrar och är mycket nöjd.

Jonas R
Skrev om SVEA Produkter

Dom la om mitt tak för några år sen och nu har dom precis renoverat mitt kök. Har funkat kanon!

Johan R
Skrev om SVEA Produkter

Noga, snabba, Upplevd förväntning, motsvarade offerten,

Hej Johan, Kul att du är nöjd med erat takbyte