Caroline Larsen

Caroline Larsen

Caroline Larsen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

Caroline Larsen har varit registrerad mäklare sedan 2015-09. Caroline Larsen har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.9. Caroline Larsen har haft 61 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 118 Läs vad Caroline Larsen

• sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    2021-09-21
    Trevligt och proffsigt genom hela processen
  • köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    2021-09-15
    Blev väldigt bra bemötta av Caroline, alltid glad och trevlig.
    Lätt att komma i kontakt med och blev alltid informerade när nåt hände.
    Väldigt nöjda med hela köpupplevelsen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    • Centralt
    2021-08-30
    Otroligt trevlig och duktig på sitt yrke samt har kunskap om eventuella frågor ang försäljning av bostad. Lätt duktig på att planera allt från Fotografering till slut hanteringen med kontrakt skrivning.
  • Mahour P
    2021-08-09
    Hej!
    Caroline bemötte oss väldigt bra!
    Vi har sedan tidigare inte riktigt haft ett så jätte bra bemötande av mäklare, på grund av att vissa av de inte svarade på mejl / sms när vi hade frågor, eller inte tog sig tiden att diskutera osv när man var intresserad av ett hus. De var inte så tålmodiga kort sagt.
    Carolines bemötande var utmärkt. Hon svarade snabbt på sms / mejl och svarade utförligt ifall vi hade frågor gällande huset. Hon var väldigt tålmodig och hjälpte oss så bra hon kunde. Det kändes verkligen som att hon brydde sig och att det var en prioritering för henne.
    Hon var alltid super glad och trevlig under hela processen och tog sig tiden att hjälpa oss.
    Hon är en utmärkt mäklare som är sjukt bra på sitt jobb!
    M.v.h
    Mahour Pour
    2021-08-08
    Hej!
    Caroline bemötte oss väldigt bra!
    Hon är en utmärkt mäklare som är sjukt bra på sitt jobb!
    Hälsningar, Zara Safa
    2021-08-05
    Duktig, kompetent . Lätt att prata med. Ställde upp trots semester, det är det inte många som gör.
    2021-07-19
    Blev väl bemött av mäklaren alla gånger vi setts. Väldigt trevlig och hjälpsam.
    2021-07-15
    Alltid ett positivt och trevligt bemötande. Lätt att få kontakt och snabb med att besvara sms/samtal.
    Allt gick smidigt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    2021-07-06
    Bemötande var utmärk, hade inga förväntningar. första köpte jag har gjort, om jag säljer lägenheten nån gång i framtiden, kontaktar jag Caroline direkt. Kunde ikke hitta en bättre mäklaren.
    Mvh/ Omar Solis Alvarez
    2021-06-21
    Mkt bra, trevlig, punktlig och snabb på att svara på sms. Skriver sms även om hon ringt och inte fått tag på mig. Bra informerad. Känner mig trygg.
    Caroline uppfyllde alla mina förväntningar.
    Sammanfattning +++++++++++🌸🌸🌸🌸🌸