Caroline Larsen
Registrerad mäklare sedan 2015-09-03
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 88 Läs vad Caroline Larsen

• Malin K köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2020-07-11

Forshaga
    Caroline har varit fantastiskt sen första start. Snabb, smidig och proffsig hjälp från början till slut av affären. Kommer helt klart använda oss av henne igen om vi mot förmodan skulle behöva göra en bostadsaffär igen. Läs mer
  • Patrik O sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2020-07-02

Forshaga
  • Camilla S sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2020-07-01

Forshaga
    Har sålt en villa med Caroline som mäklare och är mycket nöjd. Caroline är en proffsig, påläst och förtroendeingivande mäklare med ett alltid lika trevligt bemötande! Läs mer
  • Linn R sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2020-06-18

Riktigt duktig mäklare! Kan sin sak! Läs mer
  • Ozzy P köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2020-05-21

Forshaga
    Satte kunden fokus. Hon hade bra kännedom om fastigheten. Läs mer
  • Lars P sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2020-04-23

3:a
    Skived
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemött av Caroline, lättillgänglig, trevlig och professionell. Syns väl att Caroline är en "hungrig" mäklare som vill få saker gjorda, så våra förväntningar överträffades på många sätt, det här bär vi med oss hela livet. Vi har också upplevt trygghet, vilket är otroligt viktigt i en av livets stora affärer Läs mer
  • Camilla V köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2020-04-22

Kil
    Köpte bostad i kil, proffesionellt bemötande och hjälpsam. Läs mer
  • Hans-göran B köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2020-04-08

Forshaga
    Caroline är mycket sympatisk och trevlig, är kunnig och visar stort intresse för det hon håller på med. Hon är lyhörd för kundens frågor och kommentarer, svarar snabbt på nya frågor.
    Mycket duktig mäklare! Läs mer
  • Martin N köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2020-03-09

Kil
    Köpte ett hus vid Vikstaskolan i Kil med hjälp av professionella råd från Caroline Larsen. Kan ge de bästa rekommendationer! Läs mer
  • Thomas E sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2020-03-07

Kil
    Sålt hus på 66kvm som var värderat till 1,2MKR och hoppades minst på det när försäljningen var klar.
    Budgivningen blev mycket bättre än förväntat med 12 budgivare och 835 000 i ökning.
    Caroline tycker jag har skött sig väldigt bra och proffsigt.
    Ständig telefon och sms kontakt några gånger i veckan om uppdateringar ang försäljningen/visning.
    Jag kommer rekommendera Caroline och Svenskfastighetsförmedling till de som ska sälja! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

Caroline Larsen