Caroline Larsen
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10

Läs vad 72 Läs vad Caroline Larsen

• Anna J köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2019-11-18

Centrum
    Jag köpte ett objekt av henne. Mycket trevlig och positiv energi. Professionell och duktig. Följde upp mig bra. Läs mer
  • Marianne A sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2019-10-24

Forshaga
    Varit ett bra stöd i fastighetsförsäljningen. Snabb, enkel och trevligt bemötande. Läs mer
  • Jesper C sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2019-10-15

Forshaga
    Vi sålde en villa och fick kanon bra hjälp och mycket bra bemötande. Mäklaren levde bra upp till våra förväntningar och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Q-Prop Scandinavia A köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2019-10-10

har köpt 2 fastigheter av Caroline och är jättenöjd! Läs mer
  • Vivi-Anne S sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2019-10-05

DEJE
    Proffsig och väl genomförd försäljning. Dessutom är Caroline trevlig och bra att samarbeta med. Läs mer
  • Edris N sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2019-10-03

Forshaga
    jag sålde mitt hus, mäklaren varit duktig och trevligt. Läs mer
  • Erika N sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2019-10-03

Centralt
    Caroline hjälpte mig med att sälja min lägenhet, det gick snabbt och smidigt. Det var aldrig några problem att få tag å henne, jag kände mig trygg genom hela processen och bemötandet var alltid på topp. Läs mer
  • Goedele V köpte sin stuga med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2019-10-02

Deje
    We bought a holiday house in Forshaga. Caroline was a very great help to us. Because we are not Swedish, some things where not easy to us to understand, but Caroline made everything clear and helped us with a lot of practical things. She even stayed in contact with us during her holiday ! Läs mer
  • Inger F sålde sin bostad med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2019-10-01

Karlstad
    En mycket kompetent mäklare, som hjälper till, har ordning och reda samt trevligt bemötande. Carolin har hjälpt mig att sälja hus i Kil och hjälpt oss med att skriva kontrakt. Vi är jättenöjda med Caroline Läs mer
  • Linda J sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2019-10-01

Deje
    Caroline är väldigt serviceminded och proffsig! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

Caroline Larsen