Caroline Larsen
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 81 Läs vad Caroline Larsen

• Hans-göran B köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2020-04-08

Forshaga
    Caroline är mycket sympatisk och trevlig, är kunnig och visar stort intresse för det hon håller på med. Hon är lyhörd för kundens frågor och kommentarer, svarar snabbt på nya frågor.
    Mycket duktig mäklare! Läs mer
  • Martin N köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2020-03-09

Kil
    Köpte ett hus vid Vikstaskolan i Kil med hjälp av professionella råd från Caroline Larsen. Kan ge de bästa rekommendationer! Läs mer
  • Thomas E sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2020-03-07

Kil
    Sålt hus på 66kvm som var värderat till 1,2MKR och hoppades minst på det när försäljningen var klar.
    Budgivningen blev mycket bättre än förväntat med 12 budgivare och 835 000 i ökning.
    Caroline tycker jag har skött sig väldigt bra och proffsigt.
    Ständig telefon och sms kontakt några gånger i veckan om uppdateringar ang försäljningen/visning.
    Jag kommer rekommendera Caroline och Svenskfastighetsförmedling till de som ska sälja! Läs mer
  • Alve Ö
    Alve Ö sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2020-03-05

Forshaga
    Jag tycker det är helt fel av er att skicka ut den här enkäten nu. Jag tycker ni skall vänta tills affären är avslutad och det är den inte förrän fastigheten av överlåtits. Läs mer
  • Elizabeth L
    Elizabeth L sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2020-02-12

Forshaga
    Har fått hjälp av Caroline när vi sålde vårt förra hus och va mycket nöjda, så när det blev dax igen och köpa hus så visste vi vem vi ville ha igen som mäklare.
    Lyhörd, professionell och mycket positiv o glad. Läs mer
  • Pille K köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2019-12-25

Lundagård
    Mötte mäklaren på visningen av lägenheten där hon kunde svara på alla mina frågor och hade förberett material inför visningen. Bra information efter visningen, lätt att ta kontakt med, bra genomförande av budgivningen. Snabb ordnande av kontraktsskrivningen och tid med banken. Trevlig bemötande och snabb informationsdelning. Läs mer
  • Rolf Gunnar H sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2019-11-25

Kil
    Vi har sålt vårt hus i Rudstorp Kil på 126+45 m2 genom Caroline Larsen på Svensk Fasthetsförmedling,som rekommenderades av bekanta,och hon levde upp till alla våra förväntningar som en ärlig,duktig och trevlig mäklare och med ett stort engagemang. Läs mer
  • Anita H köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2019-11-23

Köpt ett hus.
    Hon är en mäklare med båda fötterna på jorden, inte alls fördragen.
    Hon har ett trevligt och bra bemötande.
    Hon hörde av sig vid budgivningen var inte pressande och stressade inte på, vilket var bra.
    Hon gick igenom papperen bra då vi skrev köpet.
    Hon är helt enkelt mycket bra. Läs mer
  • David H sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2019-11-21

Forshaga
    En förtroendeingivande person som på ett tryggt sätt styr sig genom en annars ganska läskig process det innebär att sälja bostad. Läs mer
  • Anna J köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2019-11-18

Centrum
    Jag köpte ett objekt av henne. Mycket trevlig och positiv energi. Professionell och duktig. Följde upp mig bra. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

Caroline Larsen