Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Forshaga!

Här i Forshaga bredvid vackra Klarälven bor du ett stenkast från staden Karlstad men ändå lugnt och avskilt. Vi på Svensk fastighetsförmedling har full koll på de värmländska skogarna runtomkring och kan guida dig både till fina lägenheter, trevliga villaområden eller lite mer avskilda torp.

Med mångårig kompetens och som en del av Sveriges största mäklarföretag har vi den kompetens som krävs, i alla lägen. Sälj, köp, värdering eller hela bostadsaffären - vad du än känner för i bostadsväg hjälper vi dig gärna!

Läs vad 140 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Forshaga 2

• köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    2022-05-04 Verifierad kund
    Saklig och kände till objektet
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    • Rud
    2022-04-17 Verifierad kund
    Till att börja med så är hon alltid glad och trevlig! Hon har skött vår bostadsaffärer på ett riktigt bra sätt. Hon har alltid hållit optimismen och tron på ett bra avslut vilket det också blev! Supernöjda!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    • Lundagård
    2022-04-09 Verifierad kund
    Trevlig, noggrann, hjälpsam, kunnig.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Jättetrevlig och kunnig. Har alltid blivit väldigt väl bemött och har fått mina frågor besvarade både om objekten till salu och hela processen gällande köp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    2022-03-21 Verifierad kund
    Mycket nöjd med trygg och smidig försäljning.
    • Lundahöjd
    2022-03-12 Verifierad kund
    Bästa mäklaren att ha att göra med. Proffsig och snabb med svar!
    2022-03-07 Verifierad kund
    Mkt nöjd med Caroline. Trevligt och proffsigt bemötande. Serviceminded och kreativ på att hitta lösningar på diverse problem 🙂. Återkommer gärna vid behov 🙂
    2022-02-15 Verifierad kund
    Proffsigt men ändå personligt bemötande. Alltid lika trevlig och angelägen om att allt ska bli bra för alla parter.
    Väldigt proffesionell!
    2022-02-04 Verifierad kund
    Fint support,klara besked!
    Mycket nöjd.
    • Kil
    2022-01-26 Verifierad kund
    Proffsigt och fint bemötande både före, under och efter visning. Känns tryggt och bra att köpa hus via Svensk Fastighetsförmedling och med Carolines hjälp.
    2022-01-23 Verifierad kund
    Mycket fint med vänligliga bemötande
    2022-01-16 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell mäklare.
    2022-01-14 Verifierad kund
    Mycket kunnigt och trevligt bemötande. Bra kontakt gällande allt från visning till köp. Lätt att ta kontakt med och alltid glad och positiv.
    Väldigt nöjd kund!
    2022-01-05 Verifierad kund
    Mycket dålig återkoppling Vet ej något om förfarandet
    2022-01-04 Verifierad kund
    Har inga synpunkter. Allt till belåtenhet. Har ingen erfarenhet så jag vet inte vad jag ska förvänta mig.
    2021-12-29 Verifierad kund
    Min sønn, som hjelper meg i salgsprosessen, og jeg har blitt møtt med meget god imøtekommelse, interesse og hjelp! Caroline har vist dyktighet, og det er sikker vanskeligere å selge bolig med eiere fra Norge. Hun har imøtekommet alle problemer vi har møtt på.
    Vi venter på en bekreftelse fra Folkeregisteret i Norge, så sender vi tilbake alle papirer i kontrakten.
    Nye koronarestriksjoner ved grensen, men vi håper på å komme til Deje så snart som mulig!
    Et ekstra 👏 til Caroline Larsen! 😊
    2021-12-23 Verifierad kund
    Jättetrevlig tjej som gav oss ett fint bemötande och utmärkt service!
    • DEJE
    2021-11-30 Verifierad kund
    Mycket trevlig och bra.
    Hanterade affären bra och mycket kunnig
    2021-10-20 Verifierad kund
    Jag fick ett fantastiskt bemötande av Caroline. Jag är mycket nöjd! Toppbetyg!
    2021-10-19 Verifierad kund
    From every mäklaren we, my sambo and me, met during our research, we always hope to buy our house with Caroline.
    Caroline is a person nice, all time with the smile and flexible (organise a privat visit of the house because I could not be here for the first one, travel I don't know how many time between Karlstad and Forshaga office). She is also very profesionnelle: make all the research possible to give us all the documents who exist about the house. We know that it is not all the mäklaren who do this so we appreciate it very much.

Definitly the day where we want to buy our house we will go to Svensk fastighetsförmedling.
    Thank you very much Caroline.
    • Fagerås
    2021-10-16 Verifierad kund
    Caroline är väldigt trevlig och man får alltid ett glatt bemötande.
    Sakkunnig och mycket hjälpsam med svar på frågor när man undrar över något.
    2021-09-21 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt genom hela processen
    2021-09-15 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemötta av Caroline, alltid glad och trevlig.
    Lätt att komma i kontakt med och blev alltid informerade när nåt hände.
    Väldigt nöjda med hela köpupplevelsen.
    2021-08-30 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och duktig på sitt yrke samt har kunskap om eventuella frågor ang försäljning av bostad. Lätt duktig på att planera allt från Fotografering till slut hanteringen med kontrakt skrivning.
  • Mahour P
    2021-08-09 Verifierad kund
    Hej!
    Caroline bemötte oss väldigt bra!
    Vi har sedan tidigare inte riktigt haft ett så jätte bra bemötande av mäklare, på grund av att vissa av de inte svarade på mejl / sms när vi hade frågor, eller inte tog sig tiden att diskutera osv när man var intresserad av ett hus. De var inte så tålmodiga kort sagt.
    Carolines bemötande var utmärkt. Hon svarade snabbt på sms / mejl och svarade utförligt ifall vi hade frågor gällande huset. Hon var väldigt tålmodig och hjälpte oss så bra hon kunde. Det kändes verkligen som att hon brydde sig och att det var en prioritering för henne.
    Hon var alltid super glad och trevlig under hela processen och tog sig tiden att hjälpa oss.
    Hon är en utmärkt mäklare som är sjukt bra på sitt jobb!
    M.v.h
    Mahour Pour
    2021-08-08 Verifierad kund
    Hej!
    Caroline bemötte oss väldigt bra!
    Hon är en utmärkt mäklare som är sjukt bra på sitt jobb!
    Hälsningar, Zara Safa
    2021-08-05 Verifierad kund
    Duktig, kompetent . Lätt att prata med. Ställde upp trots semester, det är det inte många som gör.
    2021-07-19 Verifierad kund
    Blev väl bemött av mäklaren alla gånger vi setts. Väldigt trevlig och hjälpsam.
    2021-07-15 Verifierad kund
    Alltid ett positivt och trevligt bemötande. Lätt att få kontakt och snabb med att besvara sms/samtal.
    Allt gick smidigt.
    2021-07-06 Verifierad kund
    Bemötande var utmärk, hade inga förväntningar. första köpte jag har gjort, om jag säljer lägenheten nån gång i framtiden, kontaktar jag Caroline direkt. Kunde ikke hitta en bättre mäklaren.
    Mvh/ Omar Solis Alvarez
    2021-06-21 Verifierad kund
    Mkt bra, trevlig, punktlig och snabb på att svara på sms. Skriver sms även om hon ringt och inte fått tag på mig. Bra informerad. Känner mig trygg.
    Caroline uppfyllde alla mina förväntningar.
    Sammanfattning +++++++++++🌸🌸🌸🌸🌸
    2021-06-16 Verifierad kund
    En positiv tjej. Väldigt duktig på sitt jobb. Hjälper en på bästa sätt och lyssnar på vad man säger. 😊
    2021-05-23 Verifierad kund
    Har köpt en villa, och man blir alltid bemöt på ett bra och positivt sätt av Caroline.
    Nu hjälpte mäklaren enbart till att skriva kontraktet, då vi redan hade kommit överens med säljaren om priset och tillträdet.
    Caroline är alltid engagerad i försäljningen och hon gör alltid ett fantastiskt jobb och ska jag göra en bostadsaffär i framtiden så hör jag alltid med Caroline först.
  • köpte en tomt med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    2021-05-12 Verifierad kund
    Jag var väldigt nöjd med mäklaren! Köpte en tomt och allt var som den ska.
    2021-05-10 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare. Mycket mycket bra.
    2021-04-06 Verifierad kund
    Jag har både köpt och sålt bostad med hjälp av Carolin som ger ett proffesionellt intryck och en trygghetskänsla genom processen.
  • skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    2021-03-18 Spontant omdöme
    Jag har sålt mitt älskade hus på landet och Caroline har varit fantastisk genom hela resan! Mycket bra bemötande hela tiden och jag känner stort förtroende för henne.
    Dessutom vill jag ge en eloge till den fantastiskt genuint genomtrevliga fotografen som var här och tog så fina bilder!
    • Kronoparken
    2021-03-18 Verifierad kund
    Tydlig och kompetent. Lätt att komma i kontakt med och återkopplar snabbt.
    2021-03-16 Verifierad kund
    Köpt en villa i Forshaga via Caroline, som är väldigt förtroendeingivande och trevlig.
    2021-03-13 Verifierad kund
    Väldigt proffsig, trevlig och tillmötesgående mäklare. Hon ansträngde sig och gjorde det lilla extra för att vi skulle känns oss trygga.
    2021-02-27 Verifierad kund
    Ärlig och rak mäklare! Gjorde ett bra jobb från första till sista dagen.
    Kan varmt rekommendera Caroline
    2021-02-25 Verifierad kund
    Köpt tomt
    Väldigt bra bemötande
    Levde upp till mina förväntningar
    2021-02-06 Verifierad kund
    En glad och positiv mäklare, som hjälpte oss att förvekliga våran dröm med att bygga hus genom att sälja bostaden till ett bra pris.
    2021-01-30 Verifierad kund
    Köpt en villa.
    Glad, trevlig & social.
    Helt ok. Saknade lite av hennes info om husets detaljer, typ är förrådet isolerat, maskinell utrustning, ålder ? Gammalt eller ?
    När vi var överens i affären skrev vi kontrakt direkt.
    2021-01-28 Verifierad kund
    Sålt en villa, hela sälj processen har gått väldigt smidigt hela vägen, Caroline har varit super bra, svarar alltid och håller mig uppdaterad.
    10/10 till Caroline!
    2021-01-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabba svar. Rekommenderar Caroline till vänner och bekanta som skall köpa eller sälja.
    2021-01-10 Verifierad kund
    Saklig, trevlig, noggrann. Rekommenderas.
    • Kil
    2020-10-17 Verifierad kund
    Har köpt hus av henne. Kompetent mäklare.
  • skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    2020-10-06 Spontant omdöme
    Har sålt lägenhet med hjälp av Caroline vilket kändes väldigt tryggt genom hela processen. Upplevdes professionell och kunnig, kan varmt rekommendera Caroline!
    2020-10-06 Verifierad kund
    Vi har sålt en villa i Forshaga genom Caroline. Hon uppfyllde de förväntningar vi hade på en mäklare som kan området och marknaden. Hon ger ett mycket kunnigt och välinformerat intryck och detta har inte förändrats under processen. Svåra saker tar hon hand om seriöst och jag tror att både köpare och säljare upplever att Caroline är ärlig och genuin.