Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Forshaga!

Här i Forshaga bredvid vackra Klarälven bor du ett stenkast från staden Karlstad men ändå lugnt och avskilt. Vi på Svensk fastighetsförmedling har full koll på de värmländska skogarna runtomkring och kan guida dig både till fina lägenheter, trevliga villaområden eller lite mer avskilda torp.

Med mångårig kompetens och som en del av Sveriges största mäklarföretag har vi den kompetens som krävs, i alla lägen. Sälj, köp, värdering eller hela bostadsaffären - vad du än känner för i bostadsväg hjälper vi dig gärna!

Läs vad 107 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Forshaga 2

• köpte en tomt med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    • Centralt
    2021-05-12
    Jag var väldigt nöjd med mäklaren! Köpte en tomt och allt var som den ska.
  • sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    2021-05-10
    Mycket bra mäklare. Mycket mycket bra.
    2021-04-06
    Jag har både köpt och sålt bostad med hjälp av Carolin som ger ett proffesionellt intryck och en trygghetskänsla genom processen.
  • skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    2021-03-18
    Jag har sålt mitt älskade hus på landet och Caroline har varit fantastisk genom hela resan! Mycket bra bemötande hela tiden och jag känner stort förtroende för henne.
    Dessutom vill jag ge en eloge till den fantastiskt genuint genomtrevliga fotografen som var här och tog så fina bilder!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    • Kronoparken
    2021-03-18
    Tydlig och kompetent. Lätt att komma i kontakt med och återkopplar snabbt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    2021-03-16
    Köpt en villa i Forshaga via Caroline, som är väldigt förtroendeingivande och trevlig.
    2021-03-13
    Väldigt proffsig, trevlig och tillmötesgående mäklare. Hon ansträngde sig och gjorde det lilla extra för att vi skulle känns oss trygga.
    2021-02-27
    Ärlig och rak mäklare! Gjorde ett bra jobb från första till sista dagen.
    Kan varmt rekommendera Caroline
    2021-02-25
    Köpt tomt
    Väldigt bra bemötande
    Levde upp till mina förväntningar
    2021-02-06
    En glad och positiv mäklare, som hjälpte oss att förvekliga våran dröm med att bygga hus genom att sälja bostaden till ett bra pris.
    2021-01-30
    Köpt en villa.
    Glad, trevlig & social.
    Helt ok. Saknade lite av hennes info om husets detaljer, typ är förrådet isolerat, maskinell utrustning, ålder ? Gammalt eller ?
    När vi var överens i affären skrev vi kontrakt direkt.
    2021-01-28
    Sålt en villa, hela sälj processen har gått väldigt smidigt hela vägen, Caroline har varit super bra, svarar alltid och håller mig uppdaterad.
    10/10 till Caroline!
    2021-01-27
    Trevligt bemötande och snabba svar. Rekommenderar Caroline till vänner och bekanta som skall köpa eller sälja.
    2021-01-10
    Saklig, trevlig, noggrann. Rekommenderas.
    2020-10-17
    Har köpt hus av henne. Kompetent mäklare.
  • skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    2020-10-06
    Har sålt lägenhet med hjälp av Caroline vilket kändes väldigt tryggt genom hela processen. Upplevdes professionell och kunnig, kan varmt rekommendera Caroline!
    2020-10-06
    Vi har sålt en villa i Forshaga genom Caroline. Hon uppfyllde de förväntningar vi hade på en mäklare som kan området och marknaden. Hon ger ett mycket kunnigt och välinformerat intryck och detta har inte förändrats under processen. Svåra saker tar hon hand om seriöst och jag tror att både köpare och säljare upplever att Caroline är ärlig och genuin.
    2020-10-04
    Kände mig trygg i köpet av villan
    2020-07-11
    Caroline har varit fantastiskt sen första start. Snabb, smidig och proffsig hjälp från början till slut av affären. Kommer helt klart använda oss av henne igen om vi mot förmodan skulle behöva göra en bostadsaffär igen.
    2020-07-02
    2020-07-01
    Har sålt en villa med Caroline som mäklare och är mycket nöjd. Caroline är en proffsig, påläst och förtroendeingivande mäklare med ett alltid lika trevligt bemötande!
    2020-06-18
    Riktigt duktig mäklare! Kan sin sak!
    2020-05-21
    Satte kunden fokus. Hon hade bra kännedom om fastigheten.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    • Skived
    2020-04-23
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemött av Caroline, lättillgänglig, trevlig och professionell. Syns väl att Caroline är en "hungrig" mäklare som vill få saker gjorda, så våra förväntningar överträffades på många sätt, det här bär vi med oss hela livet. Vi har också upplevt trygghet, vilket är otroligt viktigt i en av livets stora affärer
    2020-04-22
    Köpte bostad i kil, proffesionellt bemötande och hjälpsam.
    2020-04-08
    Caroline är mycket sympatisk och trevlig, är kunnig och visar stort intresse för det hon håller på med. Hon är lyhörd för kundens frågor och kommentarer, svarar snabbt på nya frågor.
    Mycket duktig mäklare!
    2020-03-09
    Köpte ett hus vid Vikstaskolan i Kil med hjälp av professionella råd från Caroline Larsen. Kan ge de bästa rekommendationer!
    2020-03-07
    Sålt hus på 66kvm som var värderat till 1,2MKR och hoppades minst på det när försäljningen var klar.
    Budgivningen blev mycket bättre än förväntat med 12 budgivare och 835 000 i ökning.
    Caroline tycker jag har skött sig väldigt bra och proffsigt.
    Ständig telefon och sms kontakt några gånger i veckan om uppdateringar ang försäljningen/visning.
    Jag kommer rekommendera Caroline och Svenskfastighetsförmedling till de som ska sälja!
  • Alve Ö
    2020-03-05
    Jag tycker det är helt fel av er att skicka ut den här enkäten nu. Jag tycker ni skall vänta tills affären är avslutad och det är den inte förrän fastigheten av överlåtits.
  • Elizabeth L
    2020-02-12
    Har fått hjälp av Caroline när vi sålde vårt förra hus och va mycket nöjda, så när det blev dax igen och köpa hus så visste vi vem vi ville ha igen som mäklare.
    Lyhörd, professionell och mycket positiv o glad.
    • Lundagård
    2019-12-25
    Mötte mäklaren på visningen av lägenheten där hon kunde svara på alla mina frågor och hade förberett material inför visningen. Bra information efter visningen, lätt att ta kontakt med, bra genomförande av budgivningen. Snabb ordnande av kontraktsskrivningen och tid med banken. Trevlig bemötande och snabb informationsdelning.
    2019-11-25
    Vi har sålt vårt hus i Rudstorp Kil på 126+45 m2 genom Caroline Larsen på Svensk Fasthetsförmedling,som rekommenderades av bekanta,och hon levde upp till alla våra förväntningar som en ärlig,duktig och trevlig mäklare och med ett stort engagemang.
    2019-11-23
    Köpt ett hus.
    Hon är en mäklare med båda fötterna på jorden, inte alls fördragen.
    Hon har ett trevligt och bra bemötande.
    Hon hörde av sig vid budgivningen var inte pressande och stressade inte på, vilket var bra.
    Hon gick igenom papperen bra då vi skrev köpet.
    Hon är helt enkelt mycket bra.
    2019-11-21
    En förtroendeingivande person som på ett tryggt sätt styr sig genom en annars ganska läskig process det innebär att sälja bostad.
    • Centrum
    2019-11-18
    Jag köpte ett objekt av henne. Mycket trevlig och positiv energi. Professionell och duktig. Följde upp mig bra.
    2019-10-24
    Varit ett bra stöd i fastighetsförsäljningen. Snabb, enkel och trevligt bemötande.
    2019-10-15
    Vi sålde en villa och fick kanon bra hjälp och mycket bra bemötande. Mäklaren levde bra upp till våra förväntningar och vi är mycket nöjda.
    2019-10-10
    har köpt 2 fastigheter av Caroline och är jättenöjd!
    • DEJE
    2019-10-05
    Proffsig och väl genomförd försäljning. Dessutom är Caroline trevlig och bra att samarbeta med.
    2019-10-03
    jag sålde mitt hus, mäklaren varit duktig och trevligt.
    • Centralt
    2019-10-03
    Caroline hjälpte mig med att sälja min lägenhet, det gick snabbt och smidigt. Det var aldrig några problem att få tag å henne, jag kände mig trygg genom hela processen och bemötandet var alltid på topp.
  • köpte sin stuga med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    2019-10-02
    We bought a holiday house in Forshaga. Caroline was a very great help to us. Because we are not Swedish, some things where not easy to us to understand, but Caroline made everything clear and helped us with a lot of practical things. She even stayed in contact with us during her holiday !
  • sålde sin bostad med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    • Karlstad
    2019-10-01
    En mycket kompetent mäklare, som hjälper till, har ordning och reda samt trevligt bemötande. Carolin har hjälpt mig att sälja hus i Kil och hjälpt oss med att skriva kontrakt. Vi är jättenöjda med Caroline
    2019-10-01
    Caroline är väldigt serviceminded och proffsig!
    • Tollestad
    Köpte villa
    Mycket proffsigt och ödmjukt

Allt bra från start till slut
    • Karlstad
    2019-10-01
    Närvarande, glad med hög kompetens
    2019-09-29
    Bara positivt! Precis det jag hoppades på!
    2019-09-29
    Tolita haga 1 kil. Jättenöjda. Fick mycket bra hjälp och stöd av vår mäklare
    2019-08-24
    Mycket trevligt bemött. Känns som en genuin person.
    2019-08-16
    Sålt en villa. Jag fick ok betalt och är semi-nöjd. Mäklaren hissade mina förhoppningar om bättre betalt.
    Caroline är en underbart behaglig människa! Jag saknade dock det där lite extra, det där drivet. För de pengar man debiterat mig för uppdraget hade jag förväntat mig mer. Betydligt mer!
    Vid nästa försäljning kommer jag kontakta fler mäklare, men även Caroline, för att få känsla för vem som vill ge MIG bäst resultat.