Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

Storgatan 31, 667 30 Forshaga — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Forshaga!

Här i Forshaga bredvid vackra Klarälven bor du ett stenkast från staden Karlstad men ändå lugnt och avskilt. Vi på Svensk fastighetsförmedling har full koll på de värmländska skogarna runtomkring och kan guida dig både till fina lägenheter, trevliga villaområden eller lite mer avskilda torp.

Med mångårig kompetens och som en del av Sveriges största mäklarföretag har vi den kompetens som krävs, i alla lägen. Sälj, köp, värdering eller hela bostadsaffären - vad du än känner för i bostadsväg hjälper vi dig gärna!

Läs vad 89 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

• 2020-07-11

Malin K skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Caroline har varit fantastiskt sen första start. Snabb, smidig och proffsig hjälp från början till slut av affären. Kommer helt klart använda oss av henne igen om vi mot förmodan skulle behöva göra en bostadsaffär igen. Läs mer
  • 2020-07-02

Patrik O skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
  • 2020-07-01

Camilla S skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Har sålt en villa med Caroline som mäklare och är mycket nöjd. Caroline är en proffsig, påläst och förtroendeingivande mäklare med ett alltid lika trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-06-18

Linn R skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Riktigt duktig mäklare! Kan sin sak! Läs mer
  • 2020-05-21

Ozzy P skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Satte kunden fokus. Hon hade bra kännedom om fastigheten. Läs mer
  • 2020-04-23

Lars P skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemött av Caroline, lättillgänglig, trevlig och professionell. Syns väl att Caroline är en "hungrig" mäklare som vill få saker gjorda, så våra förväntningar överträffades på många sätt, det här bär vi med oss hela livet. Vi har också upplevt trygghet, vilket är otroligt viktigt i en av livets stora affärer Läs mer
  • 2020-04-22

Camilla V skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Köpte bostad i kil, proffesionellt bemötande och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-04-08

Hans-göran B skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Caroline är mycket sympatisk och trevlig, är kunnig och visar stort intresse för det hon håller på med. Hon är lyhörd för kundens frågor och kommentarer, svarar snabbt på nya frågor.
    Mycket duktig mäklare! Läs mer
  • 2020-03-09

Martin N skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Köpte ett hus vid Vikstaskolan i Kil med hjälp av professionella råd från Caroline Larsen. Kan ge de bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2020-03-07

Thomas E skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Sålt hus på 66kvm som var värderat till 1,2MKR och hoppades minst på det när försäljningen var klar.
    Budgivningen blev mycket bättre än förväntat med 12 budgivare och 835 000 i ökning.
    Caroline tycker jag har skött sig väldigt bra och proffsigt.
    Ständig telefon och sms kontakt några gånger i veckan om uppdateringar ang försäljningen/visning.
    Jag kommer rekommendera Caroline och Svenskfastighetsförmedling till de som ska sälja! Läs mer
  • Alve Ö

2020-03-05

Alve Ö skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag tycker det är helt fel av er att skicka ut den här enkäten nu. Jag tycker ni skall vänta tills affären är avslutad och det är den inte förrän fastigheten av överlåtits. Läs mer
  • Elizabeth L

2020-02-12

Elizabeth L skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Har fått hjälp av Caroline när vi sålde vårt förra hus och va mycket nöjda, så när det blev dax igen och köpa hus så visste vi vem vi ville ha igen som mäklare.
    Lyhörd, professionell och mycket positiv o glad. Läs mer
  • 2019-12-25

Pille K skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Mötte mäklaren på visningen av lägenheten där hon kunde svara på alla mina frågor och hade förberett material inför visningen. Bra information efter visningen, lätt att ta kontakt med, bra genomförande av budgivningen. Snabb ordnande av kontraktsskrivningen och tid med banken. Trevlig bemötande och snabb informationsdelning. Läs mer
  • 2019-11-25

Rolf Gunnar H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi har sålt vårt hus i Rudstorp Kil på 126+45 m2 genom Caroline Larsen på Svensk Fasthetsförmedling,som rekommenderades av bekanta,och hon levde upp till alla våra förväntningar som en ärlig,duktig och trevlig mäklare och med ett stort engagemang. Läs mer
  • 2019-11-23

Anita H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Köpt ett hus.
    Hon är en mäklare med båda fötterna på jorden, inte alls fördragen.
    Hon har ett trevligt och bra bemötande.
    Hon hörde av sig vid budgivningen var inte pressande och stressade inte på, vilket var bra.
    Hon gick igenom papperen bra då vi skrev köpet.
    Hon är helt enkelt mycket bra. Läs mer
  • 2019-11-21

David H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    En förtroendeingivande person som på ett tryggt sätt styr sig genom en annars ganska läskig process det innebär att sälja bostad. Läs mer
  • 2019-11-18

Anna J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag köpte ett objekt av henne. Mycket trevlig och positiv energi. Professionell och duktig. Följde upp mig bra. Läs mer
  • 2019-10-24

Marianne A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Varit ett bra stöd i fastighetsförsäljningen. Snabb, enkel och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-15

Jesper C skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi sålde en villa och fick kanon bra hjälp och mycket bra bemötande. Mäklaren levde bra upp till våra förväntningar och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-10-10

Q-prop scandinavia A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    har köpt 2 fastigheter av Caroline och är jättenöjd! Läs mer
  • 2019-10-05

Vivi-Anne S skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Proffsig och väl genomförd försäljning. Dessutom är Caroline trevlig och bra att samarbeta med. Läs mer
  • 2019-10-03

Edris N skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    jag sålde mitt hus, mäklaren varit duktig och trevligt. Läs mer
  • 2019-10-03

Erika N skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Caroline hjälpte mig med att sälja min lägenhet, det gick snabbt och smidigt. Det var aldrig några problem att få tag å henne, jag kände mig trygg genom hela processen och bemötandet var alltid på topp. Läs mer
  • 2019-10-02

Goedele V skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    We bought a holiday house in Forshaga. Caroline was a very great help to us. Because we are not Swedish, some things where not easy to us to understand, but Caroline made everything clear and helped us with a lot of practical things. She even stayed in contact with us during her holiday ! Läs mer

Inger F skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    En mycket kompetent mäklare, som hjälper till, har ordning och reda samt trevligt bemötande. Carolin har hjälpt mig att sälja hus i Kil och hjälpt oss med att skriva kontrakt. Vi är jättenöjda med Caroline Läs mer

Linda J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Caroline är väldigt serviceminded och proffsig! Läs mer

Jonas H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Köpte villa
    Mycket proffsigt och ödmjukt

Allt bra från start till slut Läs mer
  • 2019-10-01

Linnea E skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Närvarande, glad med hög kompetens Läs mer
  • 2019-09-29

Johan S skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Bara positivt! Precis det jag hoppades på! Läs mer
  • 2019-09-29

Nellie S skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Tolita haga 1 kil. Jättenöjda. Fick mycket bra hjälp och stöd av vår mäklare Läs mer
  • 2019-08-24

Cassandra H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Mycket trevligt bemött. Känns som en genuin person. Läs mer
  • 2019-08-16

Tomas L skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Sålt en villa. Jag fick ok betalt och är semi-nöjd. Mäklaren hissade mina förhoppningar om bättre betalt.
    Caroline är en underbart behaglig människa! Jag saknade dock det där lite extra, det där drivet. För de pengar man debiterat mig för uppdraget hade jag förväntat mig mer. Betydligt mer!
    Vid nästa försäljning kommer jag kontakta fler mäklare, men även Caroline, för att få känsla för vem som vill ge MIG bäst resultat. Läs mer
  • 2019-07-22

Carin B skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Precis köpt min första bostad och kunde inte fått en bättre mäklare. Hon har på ett mycket trevligt och proffesionellt sätt hjälp mig igenom hela köpet. Kan varmt rekommendera henne för alla som behöver en mäklare. Läs mer
  • 2019-07-15

Mats F skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Mäklaren har trots svårigheter att få till ett avslut enträget jobbat vidare för att fullfölja sitt uppdrag. Under hela processen har vi som uppdragsgivare fått regelbunden återkoppling om läget samt fått förslag om förändringar att diskutera. Läs mer
  • 2019-07-12

Sven Olov J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    sålt ett litet radhus i forshaga och blev bamött på bästa sätt är helnöjd med carolin ett föredöme för hela mäklarkåren hon levde värkligen upp till mina förväntning och lite till kommer att rekommendera henne till bekanta som tänker sälja mvh sven-olov jonsson Läs mer
  • 2019-07-11

Sebastian B skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Köpte en villa i Forshaga.
    Superbra och mycket trevlig mäklare!
    Bra återkoppling! Läs mer
  • 2019-07-10

Stig B skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Lyckan va att vi kunde köpa detta hus trevligt. Läs mer
  • 2019-06-27

Anne-Marie A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Köpt lägenhet och har fått mycket bra bemötande av mäklaren. Hjälpsam och påläst. Läs mer
  • 2019-06-26

Gun-Britt J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Ett bra och proffsigt bemötande. Hade jag frågor, fick jag svar på dessa.
    Sålde min villa. Läs mer
  • 2019-06-26

Anne Marie Margareta G skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vårt uppdrag var att sälja vårt fritidsställe Björntorpet.
    Uppdraget var till vår fulla belåtenhet.
    Mäklaren levde upp till de förväntingar vi hade.

Vår upplevelse var mycket trevliga och ett stort tack
    till mäklaren Caroline och fotografen Karin. Läs mer
  • Christina N

2019-05-22

Christina N skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Köpt hus och mäklaren var noggrann och jättebra. Vänligt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-03

Ulla Margareta O skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi är verkligen nöjda med försäljningen av vårt hus som vi byggde 1975, det har varit ett stort beslut att ta. Försäljningen har verkligen gått fort från första mötet till slutförd försäljning. Vi är mycket nöjda med att det blev Ida och Johan som kommer att ta hand om "Vårt" hus. Och vi kan verkligen rekommendera Caroline som mäklare till våra vänner /bekanta. Så henne kan Ni vara stolta över trevlig, glad och mycket kunnig.
    Det dröjer säkert inte innan det kan bli fler i kvarteret.

MVH
    Ulla o Kjell-Åke Läs mer
  • Ida B

2019-05-01

Ida B skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Kunde inte haft en bättre mäklare! Tack! Läs mer
  • 2019-04-13

Thomas W skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag har köpt ett hus!
    Min erfarenhet av min mäklare är mycket trevlig, påläst och kompetent.
    Hela tiden trevligt bemötande.
    Inte första gången som mäklaren visade mig fastigheter.
    Jag kan bara rekomendera denna mäklare! Läs mer
  • 2019-04-10

Moa J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag har köpt min första lägenhet och jag tycker att mäklaren var suverän. Hon var väldigt trevlig och kunde mycket, eftersom det va min första lägenhet hade jag inte så mycket förväntningar. Hon hjälpte om jag undrade något. Hon var toppenbra Läs mer
  • 2019-04-06

Lilian O skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Caroline har varit snabb o proffsig i sitt jobb-vänlig och tillmötesgående och lyhörd. Fotografen saknade empati o förmåga att lyssna. Hon bara drev på utan att lyssna in. Fotona kändes heller inte proffsiga. Obs detta har inte med Caroline att göra utan avser enbart fotografen.
    Jag har sålt en villa i Forshaga Läs mer
  • 2019-04-05

Josefin M skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Allt har gått super bra till och trevlig mäklare! Köpte hus i Forshaga! Läs mer
  • 2019-04-04

Susanne N skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Har sålt en villa med hjälp av er mäklare
    Utan att ha erfarenhet av mäklare förut är det bara att hoppas att alla mäklare är lika trevliga som Caroline Larsen
    Har fått jättebra feedback hela tiden.
    Kan inte bli bättre
    Om jag skulle behöva en mäklare nån mer gång är det till Caroline jag skulle vända mig till
    Rekommenderar henne alla dagar i veckan

MVH Lennart Nordh Forshaga Läs mer
  • 2019-04-04

Jonathan G skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag har köpt en lägenhet och blev mycket väl bemött av min mäklare, bra och nära kontakt genom hela affären och jag är mycket nöjd överlag! Läs mer
  • Jolly-Roger S

2019-03-29

Jolly-Roger S skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Köpte nyss hus genom Svensk Fastighetsförmedling i Forshaga med Caroline Larsen som mäklare. Vi är supernöjda med henne och hon har gjort ett riktigt bra jobb! Läs mer

Storgatan 31, 667 30 Forshaga