Läs vad 199 kunder tycker om Fastighetsbyrån Forshaga 2

• 2021-01-17
    Köpt tomt.
    Trevligt bemötande och togs på allvar direkt.
    Skötte allt snyggt, snabbt och smidigt trots att vi kontaktade mäklaren i mellandagarna.
    Bra guide i "köpa tomt träsket". Vi fick förtroende för Carina.
    köpte en tomt med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
  • 2021-01-16
    Proffsigt genomförd försäljningsprocess
    sålde en tomt med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
  • 2020-12-05
    Min sambo och jag köpte vårat första hus tillsammans, vi fick bra med hjälp och tips av Carina hur vi skall gå till väga.
    Är väldigt nöjd med våran upplevelse.
    Stefan R
  • 2020-12-03
    Proffsigt och medveten. Tycker det är super hur hon lär känna sina köpare för att kunna matcha rätt hus med rätt köpare. Vi har känt oss trygga och nöjda från början till slut.
    Emelie S
    Emelie S
  • 2020-11-18
    Sålde vårt hus i Kil. Madelene är super trevlig, allt gick jätte smidigt.
    Kan varmt rekommendera denna mäklare.
    Anders A
    • 137.0 m²
    • Östra Stenåsen
  • 2020-11-11
    Vi har sålt en Villa.
    Carina har skött affären på en mycket professionellt sätt från första möte till färdig försäljning, Carina har till fullo levt upp till våra förväntningar. +++
    Ulf A
    • 154.0 m²
  • 2020-11-11
    Vi har sålt ett en och halvplanshus på ca 170 kvadrat . Vi har fått ett bra bemötande hela vägen genom försäljningen . Snabb respons på ev frågor vi haft . Vi har känt oss trygga med vår mäklare och är supernöjda .
    Ulrika A
    • 154.0 m²
  • 2020-11-01
    Köpt sommarstuga. Hon har varit tydlig pigg o trevlig.
    Per E
    • 30.0 m²
  • 2020-10-28
    Tillmötesgående och kunnig. Vi hade en väldigt bra erfarenhet.
    Helena G
    • 298.0 m²
  • 2020-10-26
    Jag har sålt min villa och fått stöttning på ett utmärkt sätt. Jag har fått den information jag har behövt för att känna mig trygg var i processen jag befinner mig gällande försäljning. Eftersom jag inte tidigare sålt någon bostad har jag förlitat mig helt på mäklarens kunskaper och planering. Jag är helt nöjd med hennes insats.
    Anne-marie E
    • 134.0 m²
    • Kil - Fagerås
  • 2020-10-25
    Har fungerat utmärktbpå alla sätt.
    Har köpt en gammal disponentvilla som kallas slottet.
    Stort gammalt hus med mycket karaktär. Nöjd med hyrcyklar har skötts.
    Lennart J
    • 298.0 m²
  • 2020-10-19
    Jag sålde en lägenhet. Madelene tog över efter att Kristin gick hem på mammaledighet och båda har varit fantastiska. Professionell och direkt uppdaterat när spekulant hört av sig till henne. Super verkligen!
    Annika H
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
  • 2020-10-16
    Vår upplevelse av att ha köpt hus genom Carina har varit positiv rakt igenom. Från enskild visning med tanke på Corona-läget till dagen vi tog emot nycklarna. Otroligt fin service!
    Anita Å
    • 78.0 m²
  • 2020-10-05
    Sålt en villa och servicen har varit fantastisk. Hög kompetens med mångårig erfarenhet skänker oss som säljare stor trygghet.
    Joakim B
    • 140.0 m²
  • 2020-10-05
    Vi har sålt en villa Carina har varit helt fantastisk i sitt bemötande mot oss. Proffsigt bemötande och hjälpsam på alla sätt. Vi är super nöjda
    Linda B
    • 140.0 m²
  • 2020-09-30
    Vid försäljningen av vårt hus blev vi vänligt bemötta av Carina Nord. Carina är en erfaren mäklare och har ett trevligt och positivt sätt gentemot kunden. Vid möten och diskussioner har det varit lätt att komma överens med Carina om saker som rör försäljningen.

Förväntningarna har varit höga då husmarknaden en lång tid varit till fördel för säljaren. Intresset för vårt hus har dock varit stort, men trögt vad gäller budgivning. Detta kan förstås bero på olika saker.

Vi upplever Carina som en erfaren och kunnig mäklare. Vi önskade dock mer telefonkontakt från Carina för att stämma av status under försäljningsprocessen.
    Lars-göran A
    • 158.0 m²
  • 2020-09-30
    När vi sålde vår villa hade vi Carina Nord som mäklare. Carina är en glad, vänlig och positiv mäklare. Svarar snabbt på mail.

Dessutom skulle jag vilja ha haft telefonkontakt en gång per vecka, för att få prata direkt.

Carina är en mäklare som jag är nöjd med och kan rekommendera.
    Astrid J
    • 158.0 m²
  • 2020-09-17
    Har sålt en bostadsrätt, Carina var mycket trevlig och tillmötesgående. Har förtroende för henne och att det inte finns några dumma frågor. Svarar på sms när som helst. Vårat omdöme är en mycket bra mäklare
    Eva K
    • 3:a
    • 67.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
  • 2020-09-13
    Sålt vår villa.
    Professionellt, trevligt och vänligt bemötande.
    Inga andra förväntningar än att Carina skulle hjälpa oss, efter sin bästa förmåga, att få vårt hus sålt. Vilket infriades!
    Helhetsintrycket är att Carina är mycket kunnig och professionell i sitt yrkesutövande. Noggrann, saklig och lugn i sitt bemötande. Besvarar frågor omgående och håller med uppdateringar.
    Mattias H
    • 130.0 m²
  • 2020-09-03
    Vi har haft god hjälp av Carina vid försäljningen av vårt hus. Trygg och professionell har hon lotsat oss genom processen. Hon har varit tillgänglig och svarat på alla våra frågor och snabbt återkopplat när det behövts.
    Det märks att Carina har stor erfarenhet inom yrket och hon ger ett lugnt intryck utan att stressa eller pressa fram beslut.
    Vi kan varmt rekommendera Carina.
    Sofia B
    • 130.0 m²
  • 2020-09-02
    Carina sålde våran villa där vi bott i 30 år. Hon har varit mycket tillmötesgående och svarat på frågor hela tiden på sms. Och många frågor har det varit...😊. Kan verkligen rekommendera Carina!
    Erica H
    • 129.0 m²
  • 2020-08-18
    Jag har köpt en fritidsfastighet som Madelene Einer förmedlade och hon var jätte proffsig och bra.

Bra bemötande till alla berörda i fastighetsaffären.
    Jag hade hoppats på att affären skulle rulla på och inte krångla på vägen med massa saker hit och dit, och så blev det, affären rullade på i bra takt som passade mig och säljaren alldeles utmärkt.
    Jag var hem till säljaren efter några dagar och hämtade en dörr och frågade vad hon tyckte om mötet, därför vet jag.

Jag kände direkt när jag klev in genom dörren hos Fastighetsbyrån att jag var välkommen. Tjejen i receptionen som troligen är kundmottagare var också hur trevlig som helst.
    Så från min sida är det bara bra vitsord.
    Tommy Zetterlund
    Tommy Z
    • 49.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Tack Tommy! Jättekul att höra att du är nöjd med oss och kul att vi fick till en bra och smidig affär. Hoppas du ska trivas i stugan!

• 2020-08-18
    Köpt en bostadsrätt på Varvsgatan. Sålt en villa på Storåsg.21. Tycker Carina skött det bra
    Hans E
    • 60.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
  • 2020-08-17
    Vi har sålt och köpt hus av Carina.
    Proffsigt bemötande, inget onödigt krångel.
    Det var lätt att få tag i Carina, även på helger ibland.
    Andreas N
    • 109.0 m²
  • 2020-08-16
    Köpt en villa i Forshaga, blev utmärkt bemött av mäklaren som varit lätt att få tag på och haft eller snabbt tagit reda på frågor vi haft.
    Sammi S
    köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Tack Sammi, så kul att höra att ni är nöjda! Försöker alltid klara ut alla frågetecken och detta är ett kul kvitto att få, på att jag oftast lyckas. Hoppas ni ska trivas bra i ert fina hus! :)

• 2020-08-02
    Trevlig och lättsam mäklare. Vi köpte ett hus och allt gick smidigt.
    Vi har inget att anmärka på. Mycket nöjda 😊
    Malin S
    • 165.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Tack så mycket hoppas ni får det bra i ert hus :)

• 2020-07-16
    Har precis sålt min villa med hjälp av Carina Nordh! Har fått fantastiskt stöd och jag har känt mig trygg genom hela processen. Hon har haft ett trevligt bemötande. Jag är helt enkelt supernöjd.
    Susanne H
    • 108.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Tack snälla :) vi ses snart igen :)

• 2020-06-29
    Köpte hus , fick den hjälp vi behövde. Väldigt trevligt bemötande. Lite svårt att få tag på mäklaren.
    Martina W
    • 170.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Tack Martina! Kul att höra att ni är nöjda och beklagar såklart att jag ibland inte är så lätt att nå. Hoppas ni trivs i huset!

• 2020-06-28
    Jättetrevlig mäklare. Bra bemötande och hjälpte oss med det vi behövde när vi köpte hus.
    Simon W
    • 170.0 m²
  • 2020-06-22
    Fritidsbostad
    Bemötande = Trevligt, professionellt
    I samförstånd med mäklaren
    Svårare försäljning än vanligt p g a bråkande granne men tack vare Carinas erfarenhet o strävsamhet fick vi det i lås
    Holger Albin V
    • 26.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Tack snälla för omdömet .. önskar en fortsatt fin sommar :)

• 2020-06-02
    Köpt lägenhet. Dåligt städad på tillträdes dagen. Fick då veta att det låg på mott ansvar att se till att säljaren städade. Blev väl informerad av mäklaren att detta inte va dennes bord, men att denne nu va snäll å fixa detta. Så lägenheten blev proffsigt städad så att vi kunde få tillteäde på tillträdesdagen.
    Annette E
    • 48.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Hej Anette.. Väldigt tråkigt att ni möttes av en dåligt städad lägenhet. Men hoppas det blev bra till slut ändå. Det är ju så att det åligger säljaren att städa och nu var han inte på plats då de är i England och hade ombud som kanske inte kunde granska städningen så bra.. Men jag hoppas er dotter kommer trivas i lägnheten.

• 2020-05-05
    Som köpare fungerade allting bra!
    Henrik E
    • 122.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Kul att du är nöjd Henrik! Hoppas du ska trivas bra i ditt nya hus :)

• 2020-05-02
    För oss som köpare finns inget övrigt att önska.
    Mats V
    • 119.0 m²
  • 2020-04-30
    Mycket erfaren och duktig mäklare, ska ni göra affärer i Forshaga är det Carina som gäller
    Christian S
    • 95.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Tack snälla för de fina orden :)

• 2020-04-28
    Vi har sålt bostad. Madelene uppfyllde alla våra behov som vi hade i samband med försäljningen. Toppbetyg
    Ulf E
    sålde sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Tack snälla Ulf! Blir så glad att ni är nöjda. Ni får toppbetyg som säljare av mig :)

• 2020-04-26
    Jag har sålt ett hus. Madelene Einer har alltid varit varit trevlig, kunnig, gett kloka råd och skött allt till belåtenhet. De förväntningar som fanns har nåtts med råge.
    Inga-lill E
    sålde sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Tack Inga-lill! Jätteglad att ni är nöjda med mig :)

• 2020-03-11
    Jag har fått mycket hjälp och stöd av Carina. Hon är lätt att få kontakt med och återkopplat snabbt.
    Lotta G
    • 105.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Tack snälla för det fina omdömet :)

• 2020-03-03
    Vi sålde vår villa i Forshaga. Det var enkelt att ha Carina som mäklare och hela processen gick väldigt smidigt och bra.
    Anders L
    • 143.0 m²
  • 2020-02-08
    Har sålt vår villa. Blivit väldigt bra bemött av Carina som är en proffsig och mycket trevlig mäklare.
    Monica Å
    • 108.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Tack snälla glad att det blev snabbt och smidigt för er 🙏🤗

• 2020-02-08
    Sålt min villa i Forshaga genom Carina Nordh. Har anlitat Carina tidigare och tycker hon är proffsig och skött även denna försäljning smidigt och tryggt.
    Ing-Marie
    Ing-marie L
    • 82.0 m²
  • 2020-01-29
    Kan inte tänka mig en bättre mäklare. Hon är bara bäst. Pofessionell. Trevlig,och du känner dig väl omhändertagen . Tack!!!
    köpte en tomt med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Tack Göran för de fina orden :)

• 2020-01-27
    Vi köpte denna villa via Carina för 8,5 år sedan. När det var dags för oss att flytta vidare kände vi en trygghet i att välja Carina igen för försäljningen av detta hus.
    En jordnära person som inte ”prackar på” eller gör att man känner sig tvingad till något. Tillmötesgående och glad 😀 person.
    Louise T
  • 2020-01-27
    Vi sålde våra bostad via Carina och är supernöjda med affär och allt praktisk runt omkring det. Om vi ska köpa bostad i Forshaga i framtid, det är självklarhet att vi ska kontakta henne :).
    Azhar N
  • 2020-01-18
    Enkelt, smidigt och professionellt
    Rickard F
    • 86.0 m²
  • 2020-01-09
    En väldigt bra och personlig mäklare
    Jan G
    • 150.0 m²
  • 2019-12-16
    Sandra var ett bra stöd för mig som köpare, lugn, trygg och med goda kunskaper.

Sandra var lätt att få kontakt med och svarade snabbt på sms och Mail.
    Sofia C
    • 134.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Forshaga
  • 2019-11-28
    Köpte lägenhet via Sandra och tycker att hon är en toppen mäklare. Blev bemött väldigt bra. Hade men några frågor så hade hon svar på dom, och hade hon inte svar så kollade hon upp det. Väldigt hjälpsam och förklarade bra så att alla förstår. Toppen mäklare rekommenderas varmt 👍🏻
    Joackim A
    • 63.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Forshaga
  • 2019-11-19
    Vi blev väl bemötta av Carina och hon svarade på alla frågor och funderingar vi hade. Kan varmt rekommendera Carina.
    Daniel A
    köpte sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Tack snälla ni :) hoppas ni trivs...

• 2019-10-28
    Bra mäklare som är lätt att prata med och väldigt kunnig på sitt område.
    Ann-Kristin R
    • 132.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Forshaga
  • 2019-09-25
    Finns inget att klaga på. Ödmjuk, kompetent, trevlig
    Allt mycket bra och kan varmt rekommenderas.
    Anette W
    sålde sitt hus med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    Tack snälla för de fina orden :)