Fastighetsbyrån Forshaga

Fastighetsbyrån Forshaga

Nära till grönskande natur och med Klarälven strömmande genom kommunen, Forshaga har ett utmärkt geografiskt läge här ungefär 20 km norr om Karlstad. Här finner du många barnvänliga tätorter och det finns även goda boendemöjligheter på landsbygden i området.

Fastighetsbyrån sitter i centrala Forshaga och hit är du alltid välkommen med frågor om bostad och boende. Funderar ni på att sälja, köpa eller göra någon annan förändring av ert boende här i Forshaga svarar vi gärna på alla frågor ni kan tänkas ha. Vi har bra koll på området, människorna och bostadsmarknaden här.

Välj en affärsmässig och engagerad mäklare. Välkommen till Fastighetsbyrån!

Läs vad 226 kunder tycker om Fastighetsbyrån Forshaga 2

2021-09-11
    Vårat första hus. Väldigt nervös och spänd men Carina fick hela situationen att kännas självklar. Mycket uppskattat att ha haft med Carina på denna resa.
    2021-09-10
    När man köper ett hus är det många frågetecken och situationer som kan kännas skrämmande, men Carina gjorde det hela tiden bekvämt & avslappnat så man inte behövde oroa sig. Hon förklarade tydligt, hade en härlig humör vid rätt tillfällen, var bemötande och visade ett tydligt engagemang på att göra oss som köpare nöjda. Vi har varit jättenöjda med att ha Carina som mäklare och skulle rekommendera henne vidare till alla som går i hustankar! (y)
    2021-08-28
    Vi blev bemötta på ett bra och trevligt sätt. Väldigt bra bemötande. Flexibel och hjälpsam. Kan varmt rekommendera Carina
    2021-08-19
    Trevlig mäklare som svarar ärligt på alla våra frågor. Inga frågor kändes dumma. Hörde av sig och stöttade oss som var nya gällande köp av bostad. Blev många skratt!
    2021-08-13
    Respektfullt och tålmodigt. Superproffsigt, snabbt och effektivt. Carina är också väldigt trevlig. Rekommenderar henne varmt.

Tommy och Susanne
    2021-07-11
    Helt fantastiskt bemötande, så kompetent och hjälpsam. Mer än nöjda!
    2021-06-15
    Snabb att svara. Alltid tillgänglig. Bra att ge information.
    2021-06-14
    Bra mäklare med koll på läget. Kunde svara på alla frågor vi hade och kom med regelbunden information. Inget att klaga på.
    2021-06-11
    Vi blev bemötta av Carina på ett mycket bra sätt. Hon var enkel och lättsam men även rolig och kunde sin sak. Jag rekommenderar henne!
    2021-06-10
    Mycket professionellt bemötande och kunnig
    2021-06-10
    Vi upplevde ett mycket bra bemötande från Carina Nordh. Hon var tillgänglig och trevlig, vi kände oss trygga. Professionell men ändå personlig, passade oss mycket bra.
  • Kathrin K
    skrev om Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2021-06-10
    Wir wurden sehr gut von Carina beraten und uns wurde auch bei speziellen Fragen schnell und kompetent weitergeholfen. Gerade als Ausländer hatten wir einige spezielle Anliegen und Unsicherheiten, bei denen Carina uns sehr gut geholfen hat. Wir würden einen weiteren Kauf jederzeit wieder mit Carina abschließen.

We were very well advised by Carina and we were also given quick and competent help with special questions. As a foreigner in particular, we had some special concerns and insecurities, with which Carina helped us very well.
    We would make another purchase with Carina at any time.
    2021-06-10
    Mycket bra bemötande och bra service 👍👍
    2021-06-10
    Mäklaren har definitivt levt upp våra förväntningar av försäljningen med ett mycket trevligt bemötande och alltid tillgänglig vid frågor och funderingar. Mycket hjälpsam under hela processen.
    • Deje - Östra Dejefors
    2021-06-08
    Vi fick ett mycket gott intryck av Madelene. Hon gjorde ett effektivt och proffsigt jobb som vi är mycket nöjda med. Trevligt bemötande och hon överträffade alla våra förväntningar.
    2021-05-27
    Köpt bostadsrätt och blev bemött på ett positivt sätt som alltid. Inga större förväntningar för man vet vad man får av Carina. Sammanfattningen är att allt har gått kanonbra.
    2021-05-26
    Bara positivt att säga om Carina:)
    Affären är inte helt genomförd ännu, men allt vi gjort hittills har funkat perfekt.
    2021-05-26
    Sålt villa, bra skött från början till affär.
    Är nöjd.
  • Robin U
    köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2021-05-26
    Väldigt familjär och trovärdig med ett stort tålamod, man kände att hon verkligen brydde sig om sin kund. Ärlig och transparent, vi rekomenderar.
    2021-05-15
    Det kvardröjande intrycket är slarvig / nonchalant då det vid upprepade tillfällen i samband med avtalstecknandet var felaktiga datum och belopp inskrivet. Carinas lösning var att stryka över och för hand skriva in rätt uppgift. I de handlingar vi fått ut i förväg hade vi bland annat påtalat att en av köparna bytt adress men den gamla stod i avtalet, när vi någon/några dagar senare kom till kontoret för att skriva under handlingarna var detta inte rättat.
    2021-05-04
    Sålt vårt hus.
    Madelene är proffsig i yrke o bemötande, kunnig, positiv, lugn och intresserad av vad vi berättar.
    Lätt att ha och få kontakt med, snabb med återkoppling vid frågor.
    Berättar hur allt går till och besvarar frågor.
    Ja absolut Madelene lever verkligen upp till våra förväntningar.
    Allt har jättebra och utan krångel!
    2021-03-24
    Jag har sålt ett radhus med Madelene. Hon har visat stor kunskap och intresse under hela processen. Från intag, fotografering, visningar och återkopplingar. Hon gör det enkelt som kund att sälja sin fastighet. Rekommenderar Madelene till alla som går i säljtankar.
    2021-03-19
    Bra bemötande och mycket bra hanterat med vårt önskemål och stor integritet för att ej ha massvisningar av vårt boende
    2021-03-19
    Sålt en villa på liten ort i Värmland., Deje. Mycket bra bemötande av mäklaren och en mycket lyckad försäljning där allt gick enligt/över förväntan.
    2021-03-09
    Sålt vår villa. Vi har fått bra bemötande ifrån vår mäklare.
    Vi är mycket nöjda.
    2021-03-02
    Sålt Södra mon 7:3
    Har blivit bra bemött hela tiden tycker att hon varit engagerad från början till slut.
    Hade inga stora förväntningar utan gick in med en förhoppning om att få huset sålt snabbt och det gick bra.
    2021-02-24
    Bra och professionellt bemötande.
    2021-01-17
    Köpt tomt.
    Trevligt bemötande och togs på allvar direkt.
    Skötte allt snyggt, snabbt och smidigt trots att vi kontaktade mäklaren i mellandagarna.
    Bra guide i "köpa tomt träsket". Vi fick förtroende för Carina.
    2021-01-16
    Proffsigt genomförd försäljningsprocess
    2020-12-05
    Min sambo och jag köpte vårat första hus tillsammans, vi fick bra med hjälp och tips av Carina hur vi skall gå till väga.
    Är väldigt nöjd med våran upplevelse.
  • Emelie S
    skrev om Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2020-12-03
    Proffsigt och medveten. Tycker det är super hur hon lär känna sina köpare för att kunna matcha rätt hus med rätt köpare. Vi har känt oss trygga och nöjda från början till slut.
    • Östra Stenåsen
    2020-11-18
    Sålde vårt hus i Kil. Madelene är super trevlig, allt gick jätte smidigt.
    Kan varmt rekommendera denna mäklare.
    2020-11-11
    Vi har sålt en Villa.
    Carina har skött affären på en mycket professionellt sätt från första möte till färdig försäljning, Carina har till fullo levt upp till våra förväntningar. +++
    2020-11-11
    Vi har sålt ett en och halvplanshus på ca 170 kvadrat . Vi har fått ett bra bemötande hela vägen genom försäljningen . Snabb respons på ev frågor vi haft . Vi har känt oss trygga med vår mäklare och är supernöjda .
  • köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2020-11-01
    Köpt sommarstuga. Hon har varit tydlig pigg o trevlig.
    2020-10-28
    Tillmötesgående och kunnig. Vi hade en väldigt bra erfarenhet.
    • Kil - Fagerås
    2020-10-26
    Jag har sålt min villa och fått stöttning på ett utmärkt sätt. Jag har fått den information jag har behövt för att känna mig trygg var i processen jag befinner mig gällande försäljning. Eftersom jag inte tidigare sålt någon bostad har jag förlitat mig helt på mäklarens kunskaper och planering. Jag är helt nöjd med hennes insats.
    2020-10-25
    Har fungerat utmärktbpå alla sätt.
    Har köpt en gammal disponentvilla som kallas slottet.
    Stort gammalt hus med mycket karaktär. Nöjd med hyrcyklar har skötts.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    • Centralt
    2020-10-19
    Jag sålde en lägenhet. Madelene tog över efter att Kristin gick hem på mammaledighet och båda har varit fantastiska. Professionell och direkt uppdaterat när spekulant hört av sig till henne. Super verkligen!
    2020-10-16
    Vår upplevelse av att ha köpt hus genom Carina har varit positiv rakt igenom. Från enskild visning med tanke på Corona-läget till dagen vi tog emot nycklarna. Otroligt fin service!
    2020-10-05
    Sålt en villa och servicen har varit fantastisk. Hög kompetens med mångårig erfarenhet skänker oss som säljare stor trygghet.
    2020-10-05
    Vi har sålt en villa Carina har varit helt fantastisk i sitt bemötande mot oss. Proffsigt bemötande och hjälpsam på alla sätt. Vi är super nöjda
    2020-09-30
    Vid försäljningen av vårt hus blev vi vänligt bemötta av Carina Nord. Carina är en erfaren mäklare och har ett trevligt och positivt sätt gentemot kunden. Vid möten och diskussioner har det varit lätt att komma överens med Carina om saker som rör försäljningen.

Förväntningarna har varit höga då husmarknaden en lång tid varit till fördel för säljaren. Intresset för vårt hus har dock varit stort, men trögt vad gäller budgivning. Detta kan förstås bero på olika saker.

Vi upplever Carina som en erfaren och kunnig mäklare. Vi önskade dock mer telefonkontakt från Carina för att stämma av status under försäljningsprocessen.
    2020-09-30
    När vi sålde vår villa hade vi Carina Nord som mäklare. Carina är en glad, vänlig och positiv mäklare. Svarar snabbt på mail.

Dessutom skulle jag vilja ha haft telefonkontakt en gång per vecka, för att få prata direkt.

Carina är en mäklare som jag är nöjd med och kan rekommendera.
    2020-09-17
    Har sålt en bostadsrätt, Carina var mycket trevlig och tillmötesgående. Har förtroende för henne och att det inte finns några dumma frågor. Svarar på sms när som helst. Vårat omdöme är en mycket bra mäklare
    2020-09-13
    Sålt vår villa.
    Professionellt, trevligt och vänligt bemötande.
    Inga andra förväntningar än att Carina skulle hjälpa oss, efter sin bästa förmåga, att få vårt hus sålt. Vilket infriades!
    Helhetsintrycket är att Carina är mycket kunnig och professionell i sitt yrkesutövande. Noggrann, saklig och lugn i sitt bemötande. Besvarar frågor omgående och håller med uppdateringar.
    2020-09-03
    Vi har haft god hjälp av Carina vid försäljningen av vårt hus. Trygg och professionell har hon lotsat oss genom processen. Hon har varit tillgänglig och svarat på alla våra frågor och snabbt återkopplat när det behövts.
    Det märks att Carina har stor erfarenhet inom yrket och hon ger ett lugnt intryck utan att stressa eller pressa fram beslut.
    Vi kan varmt rekommendera Carina.
    2020-09-02
    Carina sålde våran villa där vi bott i 30 år. Hon har varit mycket tillmötesgående och svarat på frågor hela tiden på sms. Och många frågor har det varit...😊. Kan verkligen rekommendera Carina!
  • köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2020-08-18
    Jag har köpt en fritidsfastighet som Madelene Einer förmedlade och hon var jätte proffsig och bra.

Bra bemötande till alla berörda i fastighetsaffären.
    Jag hade hoppats på att affären skulle rulla på och inte krångla på vägen med massa saker hit och dit, och så blev det, affären rullade på i bra takt som passade mig och säljaren alldeles utmärkt.
    Jag var hem till säljaren efter några dagar och hämtade en dörr och frågade vad hon tyckte om mötet, därför vet jag.

Jag kände direkt när jag klev in genom dörren hos Fastighetsbyrån att jag var välkommen. Tjejen i receptionen som troligen är kundmottagare var också hur trevlig som helst.
    Så från min sida är det bara bra vitsord.
    Tommy Zetterlund
    Tack Tommy! Jättekul att höra att du är nöjd med oss och kul att vi fick till en bra och smidig affär. Hoppas du ska trivas i stugan! Madelene Einer
    2020-08-18
    Köpt en bostadsrätt på Varvsgatan. Sålt en villa på Storåsg.21. Tycker Carina skött det bra