Fastighetsbyrån Forshaga

Fastighetsbyrån Forshaga

Nära till grönskande natur och med Klarälven strömmande genom kommunen, Forshaga har ett utmärkt geografiskt läge här ungefär 20 km norr om Karlstad. Här finner du många barnvänliga tätorter och det finns även goda boendemöjligheter på landsbygden i området.

Fastighetsbyrån sitter i centrala Forshaga och hit är du alltid välkommen med frågor om bostad och boende. Funderar ni på att sälja, köpa eller göra någon annan förändring av ert boende här i Forshaga svarar vi gärna på alla frågor ni kan tänkas ha. Vi har bra koll på området, människorna och bostadsmarknaden här.

Välj en affärsmässig och engagerad mäklare. Välkommen till Fastighetsbyrån!

Läs vad 266 kunder tycker om Fastighetsbyrån Forshaga 2

2022-09-29 Verifierad kund
    Duktigt, professionel, snabb , varm och vänlig
    2022-09-24 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och noggrann mäklare. Såg till allas intresse, väldigt behjälplig.

Första träffen så blev man väl bemöt, man fick en bra känsla redan där. Gick igenom huset grundligt, hon visste vad hon pratade om (till skillnad från många andra).

Underbar mäklare
    2022-09-24 Verifierad kund
    Madelene är mycket trevlig och hjälpsam! Vårt husköp kändes väldigt tryggt och bra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Forshaga
    • Forshaga - Rudshult
    2022-09-06 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande.
    Bra kontakt och behjälplig vid frågor vi hade.
    Våra förväntningar vid vårt första husköp var låga till en början, men tack vare mäklarens professionella hjälp så blev upplevelsen över förväntan.
    Mycket nöjd med hela upplevelsen från visning av huset till genomgång av viktiga punkter samt slutförande av husköpet.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Trevligt och kompetent bemötande. Kände snabbt förtroende och hon har varit enkel att bolla tankar och funderingar med. Rak och ärlig. Vi är hittills väldigt nöjda.
    • Karlslund
    2022-09-01 Verifierad kund
    Hej hon var väldigt trevlig och jag tycker att hon är en framgångsrik person i sitt arbete och hon är väldigt smart och jag var väldigt nöjd med hennes bemötande med mig och jag är glad och tack.Hälsningar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Forshaga
    2022-08-28 Verifierad kund
    Extremt trevliga och professionella, rekomenderas stark utan tvekan.
    2022-08-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Forshaga
    2022-08-20 Verifierad kund
    Tok raskt kontakt og hjalp til med alt praktisk på en effektiv og for oss forståelig måte, og ikke minst: Alle vi snakket med og møtte var både hyggelige og profesjonelle, slik at vi følte oss trygge i salgsprosessen.
    2022-08-18 Verifierad kund
    Blev bemött enkelt o naturligt med lite skoj
    Hon gjorde vad jag förväntade mej
    Affären blev enkel med henne
    2022-08-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande
    Proffigt fixat med visning och kontraktskrivning trots att det va snabba ryck.
    Mycket kompetent, hade kunskap om huset och svarade snabbt på sms på frågor
    2022-08-06 Verifierad kund
    Carina bemötte mig på ett utmärkt sätt. Hon är väldigt sympatisk, proffsig, inlyssnande och har humor. Det bästa av allt hon är inte påstridig och kör en massa säljsnack.
    Så här långt så har försäljningen av min fastighet gått väldigt bra

Mvh Sylvia.
    2022-07-24 Verifierad kund
    Vi blev vänligt och profersionellt bemötta, allt gick som vi förväntat oss. Och rekommenderar henne och fastihetsbyrån.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Carina Nordh som mäklare.
    Alltid trevligt bemötande och mycket hjälpsam i alla möjliga och omöjliga situationer som kan uppstå under en fastighetsförsäljning.
    Hon har på ett fint och ödmjukt sätt gjort försäljningen smidig och enkel.

Ylva Elfgren, Orvar Eriksson, Ola Eriksson
    Anhöriga till Birgitta Eriksson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Nordh en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2022-05-20 Verifierad kund
    Hon är proffsig i sitt ämbete. Ser till att jag som kund får svar på frågor och vill, på ett mycket bra sätt, kundens bästa.
    2022-04-29 Verifierad kund
    En mycket trevlig och kunnig mäklare. Madelene ordnade husköpet på allra bästa sätt.
    • Forshaga-Skivsta
    2022-04-21 Verifierad kund
    Vi tycker Madelene var bra,lätt att prata med hon var tydlig och var lätt att få tag i.
    2022-04-20 Verifierad kund
    Finns inte så mycket och säga förutom att Carina är en suverän mäklare med service minde ut i fingerspetsarna.
    Den känslan jag fick av henne både när jag köpte huset via henne och nu säljer, är att hon vill hjälpa båda parter till en snabb och smidig försäljning.
    Är mycket nöjd med Carina som mäklare och vem vet man kanske hör av sig i framtiden då man kanske söker nytt vare sig det är hus eller lägenhet.
    • Forshaga-Skivsta
    2022-04-07 Verifierad kund
    Fantastiskt trevlig mäklare! Madelene var pålitlig, kunnig, alltid kontaktbar och supertrevlig. Glad att hon var mäklaren vid husköpet. Det kändes tryggt.
    2022-03-31 Verifierad kund
    Snäll o trevlig, svarade tydligt på frågor och ställde även frågan om man undra något.
    2022-03-30 Verifierad kund
    Glad och trevlig,
    Bra bemötande och väldigt informell.
    Super nöjd med Carina
    2022-03-20 Verifierad kund
    Carina har skött detta riktigt bra och varit ett bra bollplank under hela försäljningen.
    Hennes känsla för både prisklass på mitt hus och vad det gick för har visat sig bli exakt så som hon sagt. Alltid glad och hjälpsam så fort man ringt henne. Är väldigt nöjd.
    2022-03-10 Verifierad kund
    Snabbt smidigt och professionellt. Mycket trevlig mäklare med hög kvalitet på sitt sätt att medla.
    2022-03-05 Verifierad kund
    Enkelt, trevligt, kunnigt och framförallt ett empatiskt bemötande. Vi har fått den hjälp och stöd vi behövt under hela processen. Kan varmt rekommendera Carina för andra som går i säljtankar.
    2022-02-18 Verifierad kund
    Jag fick ett jätte bra bemötande och väldigt hjälpsam.
    Madelene stod för alla mina förväntningar och även mer.

Med hjälp av Madelene så gick det mer smärtfritt än vad jag hade förväntat mig
    2022-02-07 Verifierad kund
    Carina var trevlig att ha att göra med och vi kände oss trygga genom affären.
    2022-01-27 Verifierad kund
    Har fått ett superbra bemötande och väldigt bra service.
    Mäklaren var lätt att få tag på, svarade alltid och återkopplade.
    Bra information och jobbade på kvickt och snabbt.
    2022-01-19 Verifierad kund
    We bought a fritidshus by using Fastighetsbyrån Forshaga. Carina and her staff are very professional, answers quick at questions, guided us trough the formalities, clear in what she offers and points out the remarks on the property (good or bad). Very friendly and easy going. I recommend Carina for selling or buying your property.
    2022-01-17 Verifierad kund
    Så duktig,bra bemötande, stöttande och tydlig
    2022-01-17 Verifierad kund
    Snällaste och goaste mäklaren som finns tror jag. Hon ser alltid till kundens bästa och är väldigt snäll och trevlig. Informerar om allt man bör veta och hjälper till när man inte förstår. En bra människa rakt igenom!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2021-11-12 Verifierad kund
    Bra bemötande, tillmötesgående
    2021-11-06 Verifierad kund
    Kompetent och bra koll på vad som är rimligt, både på orten och kringliggande områden. Rak och tydlig utan krusiduller!
    Mkt bra!
    2021-11-04 Verifierad kund
    Carina är en kompetent mäklare som inger stort förtroende. Kan varmt rekommendera Carina som mäklare.
    2021-10-15 Verifierad kund
    Jättetrevlig, proffsig, vi är supernöjda!
    2021-10-14 Verifierad kund
    Madelene hade ett väldigt genuint och trevligt bemötande! Vår familjs första husköp kändes tryggt och bra på grund av Madelenes sätt att vara. Noggrann och tydlig!
    2021-10-13 Verifierad kund
    Jag upplever Madelene som mycket kompetent och engagerad. Hon är tillmötesgående och dessutom väldigt trevlig. Jag rekommenderar henne som mäklare.
    2021-10-08 Verifierad kund
    Har varit genomgående klok, och vänlig genom hela bostads affären .

Även tillgänglig under obekväma tider vilket är uppskattat av oss som barn familj.

5 stjärnor helt enkelt !
    2021-10-05 Verifierad kund
    Carina är en underbar mäklare på alla sätt och vis! Lyhörd, varm och personlig i sitt bemötande. Det märks att hon har stor erfarenhet av det hon gör, och allt hon gör utför hon med bravur. Så söker ni efter en seriös och fantastisk mäklare; välj Carina!
    2021-09-30 Verifierad kund
    Kunnig, klara besked, vad jag förväntar mig av en prof. mäklare
    2021-09-22 Verifierad kund
    Vi har blivit bemötta på ett proffesionellt sätt. Det har varit mycket god service och information i samband med vår försäljning.
    Allt har gått väldigt smidigt från första kontakt.
    2021-09-11 Verifierad kund
    Vårat första hus. Väldigt nervös och spänd men Carina fick hela situationen att kännas självklar. Mycket uppskattat att ha haft med Carina på denna resa.
    2021-09-10 Verifierad kund
    När man köper ett hus är det många frågetecken och situationer som kan kännas skrämmande, men Carina gjorde det hela tiden bekvämt & avslappnat så man inte behövde oroa sig. Hon förklarade tydligt, hade en härlig humör vid rätt tillfällen, var bemötande och visade ett tydligt engagemang på att göra oss som köpare nöjda. Vi har varit jättenöjda med att ha Carina som mäklare och skulle rekommendera henne vidare till alla som går i hustankar! (y)
    2021-08-28 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett bra och trevligt sätt. Väldigt bra bemötande. Flexibel och hjälpsam. Kan varmt rekommendera Carina
    2021-08-19 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som svarar ärligt på alla våra frågor. Inga frågor kändes dumma. Hörde av sig och stöttade oss som var nya gällande köp av bostad. Blev många skratt!
    2021-08-13 Verifierad kund
    Respektfullt och tålmodigt. Superproffsigt, snabbt och effektivt. Carina är också väldigt trevlig. Rekommenderar henne varmt.

Tommy och Susanne
    2021-07-11 Verifierad kund
    Helt fantastiskt bemötande, så kompetent och hjälpsam. Mer än nöjda!
    2021-06-15 Verifierad kund
    Snabb att svara. Alltid tillgänglig. Bra att ge information.
    2021-06-14 Verifierad kund
    Bra mäklare med koll på läget. Kunde svara på alla frågor vi hade och kom med regelbunden information. Inget att klaga på.
    2021-06-11 Verifierad kund
    Vi blev bemötta av Carina på ett mycket bra sätt. Hon var enkel och lättsam men även rolig och kunde sin sak. Jag rekommenderar henne!
    2021-06-10 Verifierad kund
    Mycket professionellt bemötande och kunnig