Caroline Larsen

Caroline Larsen

Caroline Larsen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

Caroline Larsen har varit registrerad mäklare sedan 2015-09. Caroline Larsen har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 185 omdömen med ett betyg på 4.8. Caroline Larsen har haft 50 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

185 omdömen om Caroline Larsen

Mathilda E
Köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
Forshaga

Fantastiskt bra och härlig mäklare!

Jonas O
Sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
Forshaga

Trevligt bemötande och bra dialoger genom hela processen. Kan varmt rekommendera!

Maria P
Deje

Trevlig och hjälpsam rekommenderat henne till vänner.

Fanny Linnea H
Forshaga

Caroline bemöter en bra, har bra kontakt under tiden och återkoppla så fort hon vet något. Skönt att få vara med i de hela tiden och inte behöva fundera på hur läget är.

Jonas J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
Lamberget

Professionell mäklare som gör allt rätt!

Karolina F
Deje

Trevlig, serviceinriktad, lätt att nå och informativ.

Leif Sten O
Deje

Bra bemötande,trevlig och kunnig Vi hade kanske lite högre förväntningar med avseende på utgångspris Bra samarbete som ledde till att försäljningen blev lyckad och många budgivare

Sten W
Deje

Då jag endast haft mailkontakt har jag svårt att betygssätta detta. men sett ur det perspektivet har det varit klanderfrit.

Ola L
Forshaga

Allt var perfekt🤩 Trevlig, ärlig, rak, förklarar utmärkt med planen, tänket å informerar klockrent. Super bra service. Tänker verkligen å gör det bästa för kunden. Bollar med en när det behövs. Svarar på funderingar å tar reda på svaren om Caroline inte har svar direkt. Jag rekommenderar Caroline till alla jag känner å jag kommer kontakta henne igen om jag ska sälja eller köpa bostad igen. 10 av 10 får hon av mig. / Ola

Sandra N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
Centralt

Otroligt rolig, trevlig och hängiven! Kände mig trygg genom hela processen och kommer absolut anlita henne vid eventuell bostadsförsäljning! 12 av 10 stjärnor till henne!!