Läs vad 6 Läs vad Malin Solvang Forsberg

• 2020-12-24
    Köpte en lägenheten via Malin, superbra o trevligt bemötande.
    Hon hjälpte även till att hitta andra hyresvärdar till en parkeringsplats.
    Niklas S
    • 3:a
    • 65.5 m²
    • Järnbrott
    köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • 2020-12-22
    Mycket bra bemötande och det blev en smidig försäljningen av lägenheten.
    Gunvor S
    • 3:a
    • 65.5 m²
    • Järnbrott
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • 2020-12-05
    Vi köpte ett radhus med hjälp av Malin. Vi fick ett väldigt bra bemötande med en mäklare som var tillgänglig och närvarande under budgivning. Det var en snabb och smidig affär.
    Carolina S
    • 111.0 m²
    • Påvelund
    köpte sitt hus med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Tack Carolina och Lycka till med det nya boendet. Tror ni kommer trivas fint där.

• 2020-11-03
    Köpte precis ett radhus av Malin.

Malin va bra och snabb i återkoppling, samt enkel att få kontakt med när vi hade frågor. Vi hade en väldigt bra köpupplevelse tack vare Malin.
    Johanna A
    • Påvelund
    Tack Johanna - nu hoppas jag (fast jag är helt övertygad redan nu) att ni kommer stormtrivas i ert nya fina hus!

• 2020-11-02
    Vi har sålt vårt radhus. Malin har lotsat oss genom hela processen med kunskap och erfarenhet så att vi kunnat känna oss helt trygga. Alltid tillgänglig för våra frågor och funderingar. Vi är väldigt nöjda!
    Agneta L
    • Påvelund
    sålde sitt hus med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Tack för fina ord och roligt att få hjälpa er med denna fina försäljning!

• 2020-11-02
    Då vi nyligen sålde vårt radhus hade vi den bästa tänkbara hjälp av Malin. Hennes kunskap och engagemang bidrog till att vi var trygga genom hela processen. Kan varmt rekommendera Malin!
    Christian L
    • Påvelund
    Tack Christian - tack och för dina värmande ord - roligt att få bistå i er lyckade försäljning.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte