Malin Solvang Forsberg

Malin Solvang Forsberg

Malin Solvang Forsberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Malin Solvang Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2012-08. Malin Solvang Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.8. Malin Solvang Forsberg har haft 25 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-07

Läs vad 26 Läs vad Malin Solvang Forsberg

• sålde sitt hus med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2021-07-03
    Fint bemötande under hela processen.
    Kunnig, påläst och lätt att komma i kontakt med.
    Jag kan varmt rekommendera Malin till andra som ska sälja sin bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Järnbrott
    2021-07-03
    Mycket lugn och behaglig i sitt yrkes utövande. Hon utstrålar förtroende vilket gör att man känner att hon vill både säljare och köpare väl.
    • Hinsholmen
    2021-07-02
    bemötande: väldigt professionellt. Inget överdrivet
    säljsnack. Klara raka besked. Tidplan o pris.
    På senare tid har jag haft med flera mäklare att göra så det var lätt att göra jämförelse. Malin uppfyllde alla mina förväntningar och det var trevligt att ha med henne o göra.
    Hon gav mig även tips på flytt-o städfirmor.
    Go o gla tjej med glimten i ögat.
    2021-06-22
    Malin Solvang Forsberg är både professionell och omtänksam. Hon är noga med att hålla kontakt och informerar löpande under säljprocessen, vilket skapar trygghet och transparens. Hon är också flexibel och visar stort tålamod när så erfordras.
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2021-06-16
    Malin är en av de bästa mäklare vi träffat på. Redan från första kontakten via telefon och mail ingav hon en trygg samt professionell intryck. Hon var påläst, kunde svara på alla våra frågor och tog sig tid att verkligen lyssna, vilket förmodligen inte är det lättaste i situationer såsom visning. Hon är lösningsfokuserad och fick oss att känna oss nöjda trygga i samband med kontraktskrivandet. Vi rekommenderar henne och kommer utan tvekan att vända oss till just Malin om vi någonsin behöver anlita mäklare igen. Fem guldstjärnor !
    • Vita Fläcken
    2021-05-23
    Har sålt en lägenhet 4 rum.

Malin genomförde affären så att både säljar och köpare var nöjda och kände sej trygga.

Hade inga direkta förväntningar då jag köpte min lägenhet genom Malin och var övertygad att det skulle bli en bra affär även denna gång.
    Tack Gunnar - roligt att jag har fått hjälpa dig både med köp och försäljning. Återkommande kunder är väldigt roligt och också bra då vi lär känna både objektet och personerna bakom. Malin Solvang Forsberg
    2021-05-17
    Vi vill tacka Malin för ett alltigenom proffsig hantering av försäljningen av vårat radhus på Gåsmossen 18.Bemötandet av Malin kunde inte vara bättre och i slutändan blev allt över förväntan.
    Tack för ett gott och trevligt samarbete vid er försäljning! Malin Solvang Forsberg
    2021-05-17
    Vi vill ge Malin det allra högsta betyget!
    Hon har hjälpt oss att sälja vårt radhus och vi är väldigt nöjda med upplägget och hur hon har hanterat affären.
    Malin är kunnig, trevlig och tillmötesgående. Alltid glad och positiv!
    Hon har lyssnat på våra önskemål och slussat oss rätt i försäljningsprocessen hela vägen.

Hon har kommit med goda råd och hjälpt oss i alla frågor där vi behövt stöttning.
    Malin har varit en fantastisk klippa från första gången vi träffades, tills kontraktet var skrivet!

Vi rekommenderar henne starkt!
    Tack Ulrica - ett rent nöje och trevligt samarbete! Malin Solvang Forsberg
  • Elina S
    2021-05-16
    Vi har köpt gåsmossen 18. Jag tycker att Malin är väldigt trevlig och gett ett bra och proffsigt bemötande. Det enda jag reagerade på var att vi fick veta, efter att vi vunnit budgivningen, att ett par vi budade mot var jätteledsna, hur deras bostadssituation ser ut idag och var dom bor. Det förtog lite av vår glädje och jag kände att jag fick väldigt mycket dåligt samvete. Vi fick påminna oss om att vi också har letat hus länge och har en bostadssituation som inte är optimal. Men jag hade gärna sluppit att höra hur dom andra budgivarna kände sig. :)'
    I övrigt har vi varit jättenöjda!
    Tack Elina - Hoppas ni ska trivas på Gåsmossen och ni ska inte ha dåligt samvete för att ni vann budgivningen. Att jag ens nämnde det andra paret för er berodde på de "öppet" hade annonserat ut i olika publika kanaler att de sökte dessa hus. Jag röjde så att säga inte deras integritet och mitt syfte var bara att ni skulle känna glädje över att ha köpt ett eftertraktat hus. Hoppas ni ska trivas bra nu i detta härliga område! Malin Solvang Forsberg
  • 2021-05-12
    Rekommenderas skarpt! Malin hade ett svårt uppdrag att sälja en fastighet i ett komplicerat dödsbo. Hon är lugn, saklig och mkt kunnig. Hon redde ut situationen på ett mkt bra sätt!
    Tack Håkan för ditt omdöme och för förtroende att ta hand om denna affär. Malin Solvang Forsberg