Christian Da Costa är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Christian Da Costa har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Christian Da Costa har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.8. Christian Da Costa har haft 23 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 42 Läs vad Christian Da Costa

• sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    • Katarina
    2021-09-20
    Rekommenderar varmt Christian som mäklare!
    Jättetrevlig och professionell!
    Skulle absolut ta hjälp av Christian igen vid framtida försäljning.
    Vad snällt av dig Clara! Stort innerligt tack för det fina samarbetet och speciellt för det förtroende du gav mig när du lät mig hjälpa dig i din bostadsförsäljning! Må så gott och stort lycka till i nya bostaden!

Christian Da Costa
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    • Hammarby Sjöstad
    2021-09-08
    Christian was very friendly and welcoming at the showing.

Thereafter, he was super responsive. The signing went very quickly and Christian was detailed about the agreements and signing of them.

All great!
    Thank you so very much for those kind words Jasmin and congratulations on your new apartment =)

• Hammarby Sjöstad
    2021-09-08
    Christian är lyhörd och engagerad och var väldigt mån om att alla våra önskningar skulle tas tillvara.
    Stort tack Josefin för dom fina orden, och ett ännu större tack för det förtroende jag fick till att få hjälpa er med försäljningen av er bostad. Stort grattis till er för en så lyckad försäljning och lycka till i framtiden!

2021-09-03
    Mäklare som går att lita på. Snabb och smidig affär. Trevligt bemötande så väl som på visning som under kontraktsskrivningen på kontoret. Både proffesionellt och personlig, gav förtroende och är hjälpsam. Visningen var anpassad efter corona restriktionerna och lägenheten uppfyllde de förväntningarna som bilder och prospekt visade.
    Men vad snällt av dig Sofia, innerligt varmt tack för dom otroligt fina orden. Det värmer ska du veta! Stort grattis till er nya drömbostad och tack för att just jag fick hjälpa er med ert bostadsköp =)

2021-08-17
    Christian överträffade mina förväntningar vad gäller professionellt bemötande, informerade sakligt och effektivt om ekonomiska förutsättningar. Han visade lägenhetens förtjänster utan att vara påflugen, påtalade även några brister som ägaren skulle åtgärda. C tog direkt nödvändiga bankkontakter så köpet kunde genomföras snabbt till alls belåtenhet.
    Vad glad jag blir Helga! Stort tack för det fina möte vi hade i bostaden och ett ännu större grattis till din nya fina bostad. Varmt välkommen till Södermalm!

2021-08-13
    Det funkade fint hela vägen.
    Christian var omedelbart förtroendegivande.
    • Högalid
    2021-06-03
    Vi köpte en övernattningslägenhet på Södermalm. Christian var väldigt lättsam och trevlig att ha att göra med. Han var flexibel med personlig visningstid och svarade alltid på telefonsamtal och sms. Jag kan varmt rekommendera Christian som mäklare!
  • köpte sitt hus med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    • Matfors
    2021-05-26
    Trevlig, lätt att få kontakt med via mail och var flexibel avseende mötestid.
    • Sofia
    2021-05-13
    Christian visade stor förståelse för vår situation och anpassade försäljningen därefter på ett förtjänstfullt sätt.
    • Sofia
    2021-05-04
    Trevlig, uppriktig mäklare som var hjälpsam med att arrangera privat visning på kort varsel och lägga om i sitt schema för kontraktsskrivning. A breath of fresh air!
    Vilka ord Gustav! Innerligt tack för det och stort grattis till din nya fina bostad som du snart får flytta in i! =)