Christian Da Costa

Christian Da Costa

Christian Da Costa är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

och har varit registrerad mäklare sedan 2015. Christian Da Costa har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 17 omdömen sedan 2020-09-01. Christian Da Costa har haft 26 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

17 omdömen om Christian Da Costa

• Christian Da Costa var mycket seriös och engagerad när han förmedlade en 3-rumslägenhet på Söder i Stockholm. Som köpare upplevde jag att han skapade en trygghet för både oss som köpare och för säljaren. Han uppträdde korrekt och vänligt.
    Birgitta L köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2020-09-19
    • 3.5:a
    • 102.0 m²
    • Sofia
    2020-09-19
    Vilket sätt att starta upp en måndag på Birgitta, att få lyckan av att läsa så vänliga ord från dig! Innerligt tack för dom orden och för förtroendet jag fått utav både dig och Bengt. Det uppskattas väldigt mycket från min sida!

Christian DaCosta

• Trevlig, professionell, målinriktad. Hjälpte oss sälja vår bostadsrätt på Söder
    Magnus H sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    • 3.5:a
    • 102.0 m²
    • Sofia
    2020-09-16
    Varmt tack för dom orden Magnus, det uppskattar jag innerligt! Stort tack för förtroendet ni gav mig!

Christian DaCosta

• Försäljning av släktings villa i Järvsö. Är mycket nöjd med hantering och bemötande.
    Laila Ö sålde sitt hus med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    • 108.0 m²
    • Centrala Järvsö
    2020-09-16
    Stort varmt tack för förtroendet ni gav mig Laila! Är samtidigt även innerligt glad över att det blev just den familjen det blev som köpte bostaden, och som kan fortsätta förvalta huset på bästa tänkbara sätt. Stort lycka till i framtiden och tack ännu en gång! //Christian

Christian DaCosta

• Jag o min dotter köpte en villa på distans alltså vi bodde på annat håll .Jag har bakgrund som bankman o visste exakt hur jag vill en fastighetsaffär ska gå till. Mäklare Christian var mycket bra från visning till avslut! Snabb o smidig kontakt med banken.Allt flöt på utan frågor eller proble till avslut. SF har tur att ha sådana medarbetare!!
    Olof E köpte sitt hus med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2020-09-08
    • 108.0 m²
    • Centrala Järvsö
    2020-09-08
    Vilka fantastiska ord jag får höra utav dig Olof, det är jag ödmjukt tacksam för! Jag önskar dig och din dotter all lycka till med er nya bostad och hoppas att våra vägar möts igen i framtiden. //Christian

Christian DaCosta

• Köpt lägenhet Glad och trevlig Christian tog emot och hälsade välkommen till visning och vi fick reda på det vi ville Allt fungerade klockrent vid överlåtelsen sen
    Karin F köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    • 3:a
    • 76.0 m²
    2020-09-07
    Vilken sann glädje det är för mig att få höra dom orden Karin, stort tack för det! Varmt lycka till i er nya fina lägenhet som nu är topprenoverad. Ha det fint framöver och tveka inte att höra av dig om du får några funderingar så ska jag hjälpa er!

Christian DaCosta

• Köpt villa i Kårböle. Bra och kunnigt bemötande.
    Göran K köpte sitt hus med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    • 81.0 m²
    • Kårböle
    2020-09-07
    Men det var fint sagt Göran! Det var helt och hållet mitt nöje att göra affärer med dig. Är glad över att just du köpte bostaden, passar perfekt för dig och din verksamhet! Stort lycka till i framtiden och tveka inte på att höra av dig om någon fundering skulle dyka upp. Jag hjälper dig gladeligen! //Christian

Christian DaCosta

• Professionellt bemötande. Kunnig och infoformativni hela köpeprocessen!
    Ulrika L köpte sitt hus med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    2020-09-05
    • 95.0 m²
    • Snåret
    2020-09-05
    Det glädjer mig djupt att få höra dom orden från dig Ulrika! Jag önskar er ett stort lycka till och hoppas på att våra vägar förhoppningsvis möts igen i framtiden! Må så gott! //Christian

Christian DaCosta

• Sålde bostadsrätt. Trevligt bemötande och bra försäljning. Rekommenderas.
    Bjarne S
    Bjarne S sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    • 3:a
    • 76.0 m²
    2020-09-04
    Tack för den fina rekommendationen Bjarne! Stort grattis ännu en gång till försäljningen och till det rekordpris ni fick för bostaden. Det var ett sant nöje från min sida!

Christian DaCosta

• Christian är skarp, trovärdig, seriös och skicklig.
    Lars Helge E sålde sitt hus med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    • 180.0 m²
    • Järvsö - Myra
    2020-09-04
  • Hej! Christian har sålt två lägenheter och köpt en lgh för min räkning. Jag är mycket nöjd med hans bemötande och hans, som jag upplevde, stora kunnande och jag kände mej trygg med hans engagemang . Superduktig att fota dessutom ! Mvh Barbro Sundell
    Barbro S sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    • 2:a
    • 56.0 m²
    2020-09-04
    Det har varit en riktig sann glädje att få hjälpa dig Barbro med dina köp samt försäljningar av lägenheter. Vi skulle ha startat företag ihop du och jag med tanke på hur mycket försäljningar du och jag gör tillsammans, haha ;) Skämt å sido! Stort innerligt tack för förtroendet Barbro! Det värmer mig! Jag ser fram emot nästa gång vi möts. Må så gott! /Christian