Läs vad 22 Läs vad Christian Da Costa

• 2021-01-22
    Köpt bostadsrätt på Södermalm i Stockholm. Christian var mycket trevlig, tillmötesgående och hjälpsam.
    Magnus U
    • 74.0 m²
    • Högalid
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Innerligt tack för det Magnus! Och tack för det genuint fina bemötande du gav mig tillbaka. Stort grattis till er nya fina bostad! //Christian da Costa

• 2021-01-22
    Jättebra bemötande och väldigt vänlig och enkel i kontakten!
    Julia H
    • 74.0 m²
    • Högalid
    Innerligt varmt tack för dina fina ord Julia! Jag är djupt glad för er skull och för att ni alldeles snart ska få flytta in i er nya söderpärla. //Christian da Costa

• 2020-10-30
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Christian och jag är så nöjd! Proffsig, trevlig och framförallt ödmjuk. Tack! Säljrekord per kvm blev det på min lägenhet också, ett extra plus.
    Louise O
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Hammarby Sjöstad
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Wow, vilka fantastiska ord jag får läsa!! Jag är otroligt tacksam över förtroendet jag fick utav dig Louise till att få förmedla din bostad, stort tack för det! //Christian

• 2020-10-29
    Fredrik S
    • 4:a
    • 65.5 m²
    • Maria
    Stort varmt tack Fredrik för dom fina orden. Tack återigen för förtroendet du gav mig i att förmedla din bostad. //Christian da Costa

• 2020-10-29
    Supernöjd med mäklare Christian Da Costa på Svensk Fastighetsförmedling vid mitt köp av ny bostad.

Från första stund har jag kännt mig trygg genom hela köpprocessen ända tills slutet.

Proffsig hantering och jag kan varmt rekomendera Christian Da Costa på Svensk Fastighetsförmedling.
    Gabriella M
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Hammarby Sjöstad
    Vilka fina ord jag får läsa Gabriella, stort varmt tack för det! Jag är djupt tacksam över att ha fått förtroendet till att lyckas förmedla denna fina bostad till dig. En bostad jag tror du kommer stortrivas i framöver! Varmt grattis! //Christian da Costa

• 2020-09-19
    Christian Da Costa var mycket seriös och engagerad när han förmedlade en 3-rumslägenhet på Söder i Stockholm. Som köpare upplevde jag att han skapade en trygghet för både oss som köpare och för säljaren. Han uppträdde korrekt och vänligt.
    Birgitta L
    • 4.5:a
    • 118.0 m²
    • Maria
    Vilket sätt att starta upp en måndag på Birgitta, att få lyckan av att läsa så vänliga ord från dig! Innerligt tack för dom orden och för förtroendet jag fått utav både dig och Bengt. Det uppskattas väldigt mycket från min sida!

• 2020-09-16
    Trevlig, professionell, målinriktad. Hjälpte oss sälja vår bostadsrätt på Söder
    Magnus H
    • 4.5:a
    • 118.0 m²
    • Maria
    Varmt tack för dom orden Magnus, det uppskattar jag innerligt! Stort tack för förtroendet ni gav mig!

• 2020-09-16
    Försäljning av släktings villa i Järvsö. Är mycket nöjd med hantering och bemötande.
    Laila Ö
    • 108.0 m²
    • Centrala Järvsö
    sålde sitt hus med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Stort varmt tack för förtroendet ni gav mig Laila! Är samtidigt även innerligt glad över att det blev just den familjen det blev som köpte bostaden, och som kan fortsätta förvalta huset på bästa tänkbara sätt. Stort lycka till i framtiden och tack ännu en gång! //Christian

• 2020-09-08
    Jag o min dotter köpte en villa på distans alltså vi bodde på annat håll .Jag har bakgrund som bankman o visste exakt hur jag vill en fastighetsaffär ska gå till. Mäklare Christian var mycket bra från visning till avslut! Snabb o smidig kontakt med banken.Allt flöt på utan frågor eller proble till avslut. SF har tur att ha sådana medarbetare!!
    Olof E
    • 108.0 m²
    • Centrala Järvsö
    köpte sitt hus med hjälp av Christian Da Costa en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vilka fantastiska ord jag får höra utav dig Olof, det är jag ödmjukt tacksam för! Jag önskar dig och din dotter all lycka till med er nya bostad och hoppas att våra vägar möts igen i framtiden. //Christian

• 2020-09-07
    Köpt lägenhet
    Glad och trevlig Christian tog emot och hälsade välkommen till visning och vi fick reda på det vi ville
    Allt fungerade klockrent vid överlåtelsen sen
    Karin F
    • 76.0 m²
    • Centrala Ljusdal
    Vilken sann glädje det är för mig att få höra dom orden Karin, stort tack för det! Varmt lycka till i er nya fina lägenhet som nu är topprenoverad. Ha det fint framöver och tveka inte att höra av dig om du får några funderingar så ska jag hjälpa er!