Wictoria Nilsson

Wictoria Nilsson

Wictoria Nilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Wictoria Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Wictoria Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 5.0. Wictoria Nilsson har haft 6 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 58% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2021-07

Läs vad 24 Läs vad Wictoria Nilsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Wictoria Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Centrala Vaxholm
    2021-05-31
    Vi köpte en bostadsrätt på 3 dagar.Otroligt snabb och smidig affär.
    Viktoria är en engagerad, personlig,lyhörd och lösningsorienterad mäklare.
    För att slutföra och signera köpet körde mäklaren t/r 30 mil för att få underskrift av köparen.
    Vi kan varmt rekommendera Wiktoria.
    2021-05-04
    Sålde vår lägenhet med Wictoria och kunde inte vara mer nöjd.
    Det kändes tryggt hela vägen och alla parter var glada!
  • Joakim H
    skrev om Wictoria Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-04-19
    Kontaktade flera mäklare för försäljning av mitt parhus.
    Vid första mötet med Wictoria Nilsson kände jag direkt att här är en mycket trevlig och personligt engagerad mäklare med drag i som också är genuint intresserad att affären skall bli bra för både säljare och köpare. Följde Wictorias tips och råd om vad jag som säljare borde göra inför försäljning, vilket gav fantastisk utdelning.
    Mina parhusgrannar kommer nu få nya trevliga grannar som kommer passa perfekt i kvarteret.
    Jag är mer än galet nöjd att jag valde Wictoria Nilsson som mäklare för mitt livs största affär!
    2021-04-14
    Sålt en lägenhet. Mäklaren mycket hjälpsam och drivande. Fick en bra relation med mäklaren som inte var för mycket pådrivande utan lyhörd. Vi har bara positiva erfarenheter av de tre mäklare vi haft kontakt med. Vi har även köpt vår nya bostad genom Sv Fast förmedling i Vaxholm.
    Tack snälla Carina för ditt fina betyg! Det var en ynnest att hjälpa er hela vägen! Varma hälsningar från Wictoria!! PS. Hoppas att vi kan ta en fika snart! Allt gott så länge! Wictoria Nilsson
    2021-04-02
    Engagerad, snabb, lättsam, mycket professionell,
    Tack snälla för toppbetyg! Det var så roligt att få hjälpa dig! Vi ses snart igen. Varma hälsningar från Wictoria! PS. Kom gärna förbi kontoret så vi kan ta en fika ihop snart igen! Wictoria Nilsson
    2021-03-31
    Snäll trevlig välvillig och effektiv i återkoppling och genomförande

Victoria Nilsson min mäklare
    Vänligen
    Susanne Källström
    Tack snälla Susanne för ditt fina betyg! Jättekul att just jag fick vara med på er resa mot ert nya boende! Varma hälsningar från Wictoria PS. Kom snart förbi kontoret så vi kan ta en go’ fika. Allt gott så länge! Wictoria Nilsson
    2021-03-31
    Jag är mer än nöjd med mitt val av mäklare till min villaförsäljning. Wictoria är mycket ambitiös och driven med ett genuint intresse för att affären skall kännas trygg för alla parter.
    Tack snälla Sandra för dina fina ord! Så roligt att just jag fick äran att sälja ditt fina hus. Varma hälsningar från Wictoria! Wictoria Nilsson
    2021-02-20
    Lyckades hitta ett för mig väldigt eftersökt objekt som jag kunde köpa.
    Det var en komplicerad affär som kontoret bistod mig med på bästa sätt.
    Tack snälla Jan! Varma hälsningar från Wictoria Nilsson. Wictoria Nilsson
    2021-02-16
    Vi har köpt en lägenhet i Vaxholm. Mäklaren var ,ycket tillmötesgående, trevlig och snabb
    Tack snälla Åsa! En ynnest att hjälpa er att hitta ert nya fina hem. Allt gott så länge! Varma hälsningar från Wictoria! Wictoria Nilsson
    2021-02-16
    Vi följde Victorias råd. Det blevmycket bra
    Tack snälla Stefan för ditt fina betyg det betyder mycket! Varma hälsningar från Wictoria Nilsson. Wictoria Nilsson