Alberto Johansson Alvarez
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-15
2019-07 - 2020-06

Läs vad 20 Läs vad Alberto Johansson Alvarez

• Lina A köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-22

Växjö
    Jag har köpt en trea i Växjö med hjälp från Alberto Johansson Alvarez. Albertos bemötande skulle jag vilja beskriva som professionellt och samtidigt väldigt personligt. Alberto har varit till stor hjälp under processens gång, hållt mig uppdaterad genom kontinuerlig kontakt och gett svar på mina frågor. Intrycket jag fick var att han ville få till en rättvis affär både för säljarna och för mig som köpare. Den dag det är dags för att sälja kommer jag kontakta Alberto! Läs mer
  • Arian H sålde sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-22

Sålt en bostadsrätt.
    Blev bemött bra och med respekt.
    Han var bra som jag förväntade mig.
    Han kämpade och försökte göra jobbet bra, och allt blev bra. Läs mer
  • Lola S sålde sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-20

Växjö Teleborg
    Vi har sålt en 5a på Skiftesvägen. Alberto har skött det exemplariskt från början till slut. Trevlig enkel rak och ärlig Läs mer
  • Adina D köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-20

Växjö Teleborg
    Trevligt man som berättade noggrant om bostaden och svarade på alla mina frågor väldigt väl på ett förstående sätt och fick mig att välja rätt bostad ! Tack en gång för allt ! Läs mer
  • Admir A
    Admir A köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-10

Växjö
    Köpte ett kedjehus i Vikaholm.

Fick ett väldigt professionellt intryck redan vid första mötet och Alberto var väldigt lätt att ha att göra med.

Upplever att många mäklare är jobbiga och opersonliga när man väl köper bostad (I synnerhet i Sthlm där jag bor idag), Alberto var helt tvärtom gentemot det jag är van vid och jag fick en bra kontakt och magkänsla redan vid första mötet vi hade via telefon.

Förväntningarna från min sida var att få mäklaren förstå vad vi vill ha samt vad vi kan ge. Kände mer att Alberto var en person som ville hjälpa oss att hitta rätt boende, och bara det gör att han överträffade mina förväntningar då jag absolut inte förutsåg den typen av scenario. Utöver det, så tycker jag att allt det administrativa har sköts väldigt smidigt och bra.

En fantastisk duktig och professionell mäklare som jag varmt rekommendera till andra. Ärlig, tydlig, förstående och rak. Bättre än så blir det inte!

Önskar Alberto all lycka i framtiden! Läs mer
    2020-06-16 Alberto J svarar Admir A
    Hur svarar man på en sån här rekommendation?! Tusen tack Admir och Pajtesa! Blev väldigt glad av eran kommentar. Hoppas att ni ska trivas i ert nya hem och välkomna till Växjö! Vi ses på tillträdet om inte tidigare. Allt gott!
  • Lina S sålde sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-07

Växjö
    Vi sålde vår bostadsrätt med Alberto som mäklare. Trevlig från första stund, engagerad, lugn och kunnig. Vi har bara positiva upplevelser av Alberto som mäklare, en riktig stjärna! 🌟 Läs mer
    2020-06-07 Alberto J svarar Lina S
    Tack så hemskt mycket för denna fina utmärkelsen från dig och Rasmus! Jag kan bara säga detsamma. var otroligt roligt att få arbeta med er. Jag önskar er verkligen ett stort lycka till med husletandet och jag ska göra det jag kan för att hitta något underbart boende för er! Vi ses på tillträdet och hälsa Rasmus så gott!
  • Rabih B köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-07

4:a
    Växjö
    Jag har köpt en större lägenhet med bra läge, vi blev väldigt bra bemötta av Alberto, aktiv, social, angagerad, brinner för det han gör. Förväntningar va först och främst att han gav av förslag av det vi ville ha och han levde upp till det. Läs mer
    2020-06-07 Alberto J svarar Rabih B
    Tack Rabih och Ann! Bästa betyget från er! Otroligt tacksam för denna feedback och jag kommer alltid göra allt jag kan för att fortsätta leva upp till det! Vi ses på tillträdet!
  • Oscar K sålde sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-06

4:a
    Växjö
    Sålde en 4:a. Var tufft att få den såld men det löste sig och mäklaren gjorde sitt bästa. Bra återkoppling och trevlig. Läs mer
    2020-06-07 Alberto J svarar Oscar K
    Tack Oscar! Vi gav aldrig upp utan vi kämpade hela vägen. Trägen vinner! Väl mött på tillträdet!
  • Lennart K köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-04

Växjö
    Mycket väl omhändertagen och helt perfekt bemötande . lngav ett stort förtroende helt nöjd på alla plan . Läs mer
    2020-05-04 Alberto J svarar Lennart K
    Stort tack för din rekommendation Lennart! Ha det så bra tillsvidare så ses vi på tillträdet!
    Alberto J gillar detta
  • Nicklas A sålde sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-04

Växjö
    En helt ok, normal upplevelse. Läs mer
    2020-05-04 Alberto J svarar Nicklas A
    Tack för din feedback Nicklas! Stort lycka till med ditt nya boende. Vi ses på tillträdet.
    Alberto J gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Växjö