Alberto Johansson Alvarez

Alberto Johansson Alvarez

4.7 i betyg av 53 omdömen

Alberto Johansson Alvarez är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Växjö

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Alberto Johansson Alvarez har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 53 omdömen sedan 2020-02-15. Alberto Johansson Alvarez har haft 38 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 53 Läs vad Alberto Johansson Alvarez

• Snabb Tillmötesgående Flexibel
    Carl J köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2020-10-20
    • 3:a
    • 69.3 m²
    2020-10-20
  • Mycket ansvarsfull, ödmjuk o proffesionell. Hade väl från början höga förväntningar på ett snabbt avslut, men när det inte blev gick, så höll Alberto upp min tro om att det skulle lyckas.
    Pia N
    Pia N sålde sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2020-10-15
    • 90.0 m²
    2020-10-15
  • Trevlig Mäklare Tillgänglig Snabb Återkopplar fort
    Sara A köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2020-10-06
    • 2:a
    • 55.1 m²
    2020-10-06
  • Vi köpte och på väg att sälja bostadsrätt. Han har ett lungt och proffsigt bemötande.
    Isabella M sålde sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2020-10-02
    • 90.5 m²
    • Växjö Hovshaga
    2020-10-02
  • En mäklare som tar sig tid och värnar om just mina önskemål. Tålamod för även om man hittar något som borde vara lockande så är känslan att man inte vill bo där ganska svår att få ner i punkter. Han visade på alla egenskaper som jag behövde i jakt på ny lya! Tacksam för insatsen!
    Mikael K
    Mikael K köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • 81:a
    • 81.0 m²
    • Pelarsalen
    2020-09-23
  • Tillgänglig med snabba svar och tillmötesgående. Trevligt bemötande!
    Malin F köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • 3:a
    • 71.0 m²
    2020-09-23
  • Vi köpte en lägenhet på Östra Lugnet i Växjö. Lägenheten var inte ännu annonserad, den var "Snart till salu", när jag kontaktade Alberto Johansson Alvarez, mäklaren på Svenska fastighetsförmedling och bad honom om en privat visning. Han organiserade den och vi blev väldigt väl bemötta. Han var mycket kunnig och besvarade alla våra frågor och gav oss råd. Alberto gav oss även en extra tid när vi ville gå igenom lägenheten en gång till. För oss som köper för första gången helheten betyder allt. Vi träffade många andra mäklare på olika visningar under detta år som gjorde oss bara osäkra och förvirrade. Alberto, däremot, med sitt bemötande och ett professionell förhållningssätt, med sin kunnande och goda råd gjorde att vi bestämde oss ganska snabb, redan nästa dag, att köpa lägenheten. Han var lugn, alltid tillgänglig och mycket professionell. Det var ett nöje att göra affär med honom.
    Almir S köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • 103.8 m²
    • Östra Lugnet
    2020-09-20
    Tusen tack Almir! För mig är det viktigt att hela processen känns tryggt och säkert för såväl mina säljare samt köpare. Jag är otroligt glad av att få ha varit delaktig i denna process för dig, din fru och er son. Nu hoppas jag att ni ska trivas i många år och ha många roliga stunder i ert nya boende! Vi ses på tillträdet och ha det så bra tills dess!

Visa svar
  • Bra servis och rätt bedömning. Snabbt jobbat och helt okomplicerat.
    Miriam O sålde sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • 105.0 m²
    • Växjö Vikaholm
    2020-09-20
    Tack Miriam och Jacek! Lycka till i ert nya fina och vackra boende! Allt gott!

Visa svar
  • Mycket bra mäklare som hjälpt mig köpa min första bostad. Även min första mäklare som jag kommer komma ihåg.
    Bliner B köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • 1:a
    • 30.0 m²
    • Växjö Väster
    2020-09-20
    Tack Bliner! Otroligt roligt att få vara delaktig i din första affär. Jag hoppas att vi ska göra många fler framöver! Hör gärna av dig om du har några frågor gällande det vi talade om på kontraktsskrivningen. Allt gott!

Visa svar
  • Jag har köpt en 4-rumslägenhet. Mäklarens bemötande var lugnt, trevligt och professionellt. Jag fick svar på alla frågor. Om mäklaren inte kunde svara, tog han reda på hur det förhöll sig och gav mig svar så snart som möjligt. Jag upplevde att mäklaren tog vara på mina intressen såväl som säljarens. Jag är mycket nöjd!
    Bodil R köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2020-09-19
    • 95.0 m²
    • Vallen
    2020-09-19
    TUSEN Tack Bodil! Så glad att jag kunde vara den som äntligen hittade ett fint boende åt dig! Nu hoppas jag att du ska trivas här i många år framöver! Önskar dig all lycka till! Allt gott!

Senaste försäljningarna

Storgatan