Alberto Johansson Alvarez
Aktiv på Reco.se sedan 2020
2019-03 - 2020-02

Läs vad 6 Läs vad Alberto Johansson Alvarez

• Elin P sålde sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-24

Fagrabäck
    Jag har sålt min lägenhet, har blivit bra bemött!
    Jag är nöjd Läs mer
  • Ellinor Anna Sadisha S köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-22

Fagrabäck
    Vi tycker att vi har blivit bemötta väldigt väl. Vi upplever också att vi fick bra svar på de frågor vi hade ang. bostaden och köpet. Vi upplever också att budgivningen gick bra, vi kände att vi hade förtroende till mäklarens förmåga att hålla en god kommunikation mellan köpare och säljaren. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-22 Alberto J svarar Ellinor Anna Sadisha S
    Stort tack för dessa fina orden. Blir otroligt glad! Är även väldigt glad för er som hittat ett bra boende de kommande åren.

Vi ses på tillträdesdagen!
    Ha det så bra sålänge.
  • Laith A sålde sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-09

Teleborg
    *Lägenhet.

*Mycket bra.

*Mycket.

*Jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2020-03-10 Alberto J svarar Laith A
    Tack så jättemycket Laith!
    Stort lycka till i ert nya boende. Var väldigt roligt att få träffa dig och din fru och hjälpa er med försäljningen.
    Vi ses på tillträdet!
  • Linda Maria R köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-01

Teleborg
    Köpt en bostadsrätt, 3 rum och kök.
    Mäklaren var otroligt hjälpsam, särskilt som vi hade svårt med lånelöfte och mäklaren hjälpte oss till en superbra bank!
    Hade inga särskilda förväntningar, men jättetacksam för bemötandet jag och min man fick! Läs mer
    2020-03-02 Alberto J svarar Linda Maria R
    Tusen tack för de fina orden Linda och Tony! Så roligt när bra samarbeten flätas samman och resulterar i den bästa lösningen för er! Ha det så bra så länge så ses vi på tillträdet!

Allt gott!
  • Hamza E sålde sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-17

Växjö Teleborg
    Bästa mäklaren Läs mer
    2020-02-21 Alberto J svarar Hamza E
    Tusen tack Hamza! Stort lycka till med allt i framtiden och på återseende!
  • Daniel Z köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-15

Växjö Teleborg
    Alberto jobbar med service på hög nivå. Följer upp försäljningen rakt igenom och det känns tryggt vid en viktig affär! Läs mer
    2020-02-21 Alberto J svarar Daniel Z
    Tack för dina fina kommentarer Daniel! Stort grattis och välkommen till Växjö!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Johan Florå