Svensk Hantverksförmedling I.S AB

1.5

2 omdömen om Svensk Hantverksförmedling I.S AB

Alvin R
Skrev om Svensk Hantverksförmedling I.S AB

Svenskt kvalitetsmåleri avbröt sitt arbete och vägrade lyssna på sin kund när vi bad dem ta ansvar för sitt arbete och sina unga lärlingar utan en handledare på plats. Arbetet var undermålig och fortfarande inte fixat, trots det kräver dem full betalning. Jag vart tvungen ta in nya målare för att fixa deras arbete och slutföra allt.

Svar från Svensk Hantverksförmedling I.S AB

Vad kund skriver om Svenskt Kvalitetsmåleri är inte sant. Svenskt Kvalitetsmåleri valde att avbryta entreprenaden då kund inte behandlade oss korrekt. Vi hade målat övervåningen och kunden öste beröm över vårt arbete. När vi skulle måla etapp 2 nedervåning bestämde kund att han skulle riva en vägg. Vi hade lämnat pris på att bara måla väggar, inga tak. Jag bad att dom skulle låta en bit av väggen vara kvar mot taket. När jag kom på måndagen hade dom inte börjat riva än. Dom blev klara med rivningen onsdag kväll. Vilket betyder...

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Rot Rör AB
Skrev om Svensk Hantverksförmedling I.S AB

Kan bli bra med bättre organisation. Nu finns visionerna, men att lyckas blir svårt då byggbranchen tyvärr är mycket skumm och jag ser ingen framtid för dessa online förfrågningar personlig kontakt är viktig för ett bra slutresultat.