Alla kategorier Reservdelar Södermanland Eskilstuna Svenska Gummihuset

Svenska Gummihuset

Junivägen 1, 631 05 Eskilstuna — Visa karta

Svenska gummmihuset är Sveriges största e-handelsplats vad gäller Däck och Fälgar!
Missionsvägen 60, 16733, BROMMA
Bromma Bil och Motor
Daniel N:
mkt nöjd, mkt bättre än de jag tidigare använt. Saker jag gillar är att man tar sig tid att gå igenom fakturan post per post, att det finns ...

Reservdelsförsäljare nära Svenska Gummihuset:

Mått Johanssons Väg 36, ESKILSTUNA
Hitta motoroptimering till din bil! Läs mer ›
Rs Produkter A:
Efter att optimerat 4 st vw passat alltrack td -2014 med ett fullgott resultat med mera kraft och vrid och mindre bränsleåtgång ca 15 %. Vi ...

Läs vad 4 kunder tycker om Svenska Gummihuset

• Fredrik W
    Fredrik W skrev om Svenska Gummihuset
    Gummihuset ni är bäst.
    /Fredde
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Svenska Gummihuset
    Snabb leverans och bra priser.
    Det tråkiga var att en fälg hade blivit skadad mitt i fälgen. Kändes lite struligt att jag måste skicka tillbaka och vänta på en ny fälg. därav en 3:a
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Svenska Gummihuset
    Gummihuset har en väldigt bra hemsida där man efter att ha valt vilken bil man har "rullas" det in en bil av valda modell i menyn. När man sedan bläddrar mellan de olika fälgarna som passar till bilen kan man även välja att visa hur fälgen skulle se ut på bilen. På detta sätt får man enkelt och snabbt en bra fingervisning om hur fälgarna passar in på just din bil.

Jag var i behov av att skaffa nya däck inför sommaren och har under en längre tid varit sugen på att köpa nya fälgar till bilen. När det visade sig att tre av fyra däck var lite väl dåliga var det ett enkelt val att köpa nya däck och fälgar :)

Att jag valde att handla från just gummihuset beror till stor del på hemsidan som snyggt och enkelt visar hur fälgarna kommer se ut på bilen. Efter en del letande bland andra sajter kunde jag konstatera att gummihuset även verkar vara prisvärda.

Från det att jag gjorde min beställning via hemsidan tog det tre arbetsdagar så hade allt blivit levererat. Så snabb leverans bra priser och en mycket bra hemsida gör att jag garanterat kommer tillbaka.
  • Johan A
    Johan A skrev om Svenska Gummihuset
    Ok pris, snabb leverans och välpaketerat!
    Jag kommer att handla via Gummihuset igen!

Junivägen 1, 631 05 Eskilstuna