Ellen Wikström

Ellen Wikström

Ellen Wikström är mäklare på Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Ellen Wikström har varit registrerad mäklare sedan 2022-11. Ellen Wikström har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.9. Ellen Wikström har haft 11 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

17 omdömen om Ellen Wikström

Susanne L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
Blåsut, Johanneshov

Att anlita Ellen för att sälja min mysiga lägenhet i Blåsut var ett toppenbra beslut. Trots att jag under hela processen befann mig utomlands, så rodde hon enkelt affären i land. Trots en knepig bostadsmarknad såg hon till att både jag och köparna blev nöjda med avslutet! Jag rekommenderar Ellen å det varmaste och skulle inte tveka att anlita henne igen! Jag kände att jag var i hennes trygga och professionella händer och kunde luta mig tillbaka. Hon gjorde allt pappersarbete och kan sin sak.

Svar från Ellen Wikström

Tusen tack Susanne för det fina omdömet 😊 kul att ni är nöjda och att jag fått hjälpa till 🤩

Ingrid H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
Blåsut, Johanneshov

Hon var engagerad och bra. Anpassade sig efter våra önskemål. Vi kom sent till visningen av lgh men hon stannade och lät oss titta på lgh i lugn och ro. Tillmötesgående.

Svar från Ellen Wikström

Tack Ingrid för det fina omdömet! Så kul att träffa er och kunna hjälpa till. Välkomna till området :)

Gösta H
Blåsut, Johanneshov

Mycket bra mottagande och engagemang. Anpassar tider för möten helt enligt våra önskemål.

Svar från Ellen Wikström

Tack Gösta för fint omdöme, kul att få hjälpa till och hoppas ni kommer stormtrivas i nya bostaden :)

Therese W
Enskede - Kärringstan

Ellen är en supertrevlig & duktig mäklare. Hon är Positiv, väldigt engagerad & arbetar hårt för att uppnå bästa resultat för säljaren. Hon återkopplar alltid och uppdaterar flitigt under hela processen. Jag är glad att jag valde Ellen som mäklare & skulle tveklöst anlita henne igen vid framtida bostadsförsäljning

Svar från Ellen Wikström

Tusen tack Therese för det fina omdömet! Jag är glad att jag fått träffa dig och hjälpa till med förmedlingen av bostaden💫⭐️

Elin G
Enskede - Kärringstan

Ellen Wikström är en mycket trevlig, kunnig och informativ mäklare som jag har kunnat lita på under processen fram till köpet av en ny bostadsrätt. Hon har varit tillgänglig, tjänstvillig och mycket trevlig i bemötandet. En toppenmäklare helt enkelt.

Svar från Ellen Wikström

Tack Elin för jättefint omdöme! Hoppas du kommer stormtrivas i ditt nya hem😊💫

Xiaomeng D
Björkhagen/Hammarbyhöjden

Ellen was a really kind, considerate and responsible borker who deliver perfects service. She helped me bought my ideal apartment with a very smooth process. Highly recommend!

Svar från Ellen Wikström

Thank you for the kind words. The pleasure was all mine! I hope you will enjoy your nice new home.

Victoria E
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Bästa Mäklaren , effektiv svarar direkt Kände mig 100% trygg att genomföra denna bostadsförsäljning med henne rekommenderar Ellen starkt .

Svar från Ellen Wikström

Tack Victoria🤩 nöjet var helt på min sida och grattis till nya bostaden och nya äventyr 🥳

Joakim B
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Tillmötesgående med extra visning, ärlig och trevlig.

Tack Joakim för fint omdöme. Kul att kunna få hjälpa till 💫

Madelaine P
Enskededalen

Ellen gav oss förhoppningar och infriade dom. Ellen visade också ett mycket professionellt kunnande.

Svar från Ellen Wikström

Tack snälla Madelaine för att du tog dig tid att svara. Nöjet var helt på min sida kul att få hjälpa till🤩 välkomna till området 💫

Anna-lena A
Enskededalen

Ellen var från dag 1 ett givet val av mäklare för min försäljning. Alltifrån att sätta ihop annons, välja bilder till att hålla visningar och försäljning har Ellen gjort med stort engagemang och lyhördhet. Jag är mycket nöjd med Ellen som mäklare och rekommenderar henne till kommande säljare.

Svar från Ellen Wikström

Tack för fint omdöme och bra samarbete. Lycka till med nya äventyr som väntar 🤩