Svenska Stadsnät Transit AB

Svenska Stadsnät Transit AB

Ring 08-446 49 70 www.transit.se
Omdömen totalt
10
Snittbetyg
1.2
Skriv ett omdöme

10 omdömen om Svenska Stadsnät Transit AB

Visar 10 omdömen med 1.2 i snittbetyg
Sanna Alpana Karolina N
Skrev om Svenska Stadsnät Transit AB

Ständigt trassel med bredband, tv o telefoni. Många avbrott och störningar tillhör vardagen. Skulle jag kunna byta så skulle det ha skett för många år sedan. Less på allt strul 🤯🤬🤯🤬🤯!!!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jakob W
Skrev om Svenska Stadsnät Transit AB

Uselt bolag som är svåra att nå, inte uppdaterar hemsidan/driftinfo och skiter i sina kunder. Nu utan internet i 48h och ingen svarar, hemsidan ej uppdaterad. Borde tas av annan leverantör.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Niclas L
Skrev om Svenska Stadsnät Transit AB

Jag kan inte annat än avråda från all kontakt med detta företag. Kundtjänst svarar inte och om de eventuellt gör det så löses inte problemen. Tröstlöst m a o.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jonas W
Skrev om Svenska Stadsnät Transit AB

Var utan internet i tre veckor. Trots ett antal telefonsamtal till kundsupport (med lång telefonkö) gjordes inget för att lösa problemet. Till slut kom de på att modemet som de nyligen hade skickat var trasigt - och när felet beror på utrustningen är man tydligen inte berättigad till någon kompensation för perioden, utan full abonnemangsavgift gäller. Extra tråkigt när man har andra webtv-abonnemang och annat som är beroende av ett fungerande internet. Rekommenderar starkt att undvika denna leverantör.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Isac N
Skrev om Svenska Stadsnät Transit AB

Finns det någonting positivt? Jag tror ärligt talat inte det. De gör verkligen det absolut minst ansträngande som går att göra hela tiden utan att vara olagligt. Precis så att det går att kalla det för en tjänst.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lena Ö
Skrev om Svenska Stadsnät Transit AB

Ja supporten skyller för det mesta på routern, använd bredbandskollen.se och kolla när det hackar på Netflix. Jag upplever att det är sämre nu och att de kanske har för låg kapacitet? Avbrotten är dock lite färre nu än för ett par månader sedan. Mailen fungerar också dåligt då mina mail spärras som spam hos mottagaren. Kan det vara att vi alla använder internet mer och mer och att de investerar för dåligt? De Borde satsa på att behålla kunder mycket mycket dyrare att få nya....

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Fredrik  M
Skrev om Svenska Stadsnät Transit AB

Instämmer. Kundsupporten är ett skämt. Vi har haft återkommande avbrott. Undvik!!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kaj E
Skrev om Svenska Stadsnät Transit AB

Uselt, vi har haft problem med Transit sen vi skaffade det. Långa avbrott och alltid samma intetsägande svar från supporten. De vänner och bekanta som haft transit har sagt samma sak om deras upplevelse. Förstår inte hur de fortfarande kan vara en ISP. Vill ge dem ännu lägre betyg...

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Deniz G
Skrev om Svenska Stadsnät Transit AB

Långa avbrott. Kundtjänst som är helt ointresserade av att hjälpa trots flera anmälningar. Föreningar!! Se upp med Transit om ni ska skriva avtal för erat område/förening

1
Kaj E gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Håkan R
Skrev om Svenska Stadsnät Transit AB

Not! Återkommande långa avbrott på bredbandet, verkar inte ha någon redundans öht. Idag avbrott sedan igår kväll, telefonsvarare säger att man inte kan svara i telefon...

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen