Volkswagen Finans Sverige AB

1.8

4 omdömen om Volkswagen Finans Sverige AB

Katrin L
Skrev om Volkswagen Finans Sverige AB

Rekommenderar inte detta företag.

Per Olof Stefan T
Skrev om Volkswagen Finans Sverige AB

Skickar räntebesked till en adress som är 14 år för gammal. Mkt pinsamt agerande

Per Olof Stefan T gillar detta
Lars Mhedi Marcus B
Skrev om Volkswagen Finans Sverige AB

Jag har ägt många bilar från alla tänkbara märken. Jag har aldrig i mitt liv varit med om värre organisation är dessa. Dom vägrar tala om vad jag betalar i ränta på billånet. Plus att dom tar ett ”räntetillägg som vi inte får tala om för våra kunder vad det ligger på” Jag ska nu få betala 700 kr för att få ut uppgifter om mitt egna billån. Absolut det värsta jag varit med om. Ungefär som att en bank inte berättar vad du betalar för och vill inte specificera det när du frågar om bolånen.

John Stefan V
Skrev om Volkswagen Finans Sverige AB

Edit* Jag fick säga upp min bilförsäkring tillslut, så kommer att öka betyget ytterligare om jag får en del av bengarna tillbaka (som dom lovade) (Historia)Jag köpte en VW och använde volkswagen finans tsm med en försäkring. När året var slut skickades inbetalningen ut inbakad som vanligt efter andra månaden upptäckte jag detta och påpekade det. Då har volkswagen tecknat upp mig på ett nytt år utan att fråga mig och det går inte säga upp för det står i avtalet jag aldrig fått. Tack så mycket, trodde inte ett seriöst företag lurade folk.