Svenskt Avlopp

Svenskt Avlopp

www.svensktavlopp.se
  • BadgeFourYears
4.5

Svenskt Avlopp är Sveriges största e-handel inom enskilt avlopp. Vi erbjuder alla tekniker och lösningar för att kunna hitta det rätta avloppet för din fastighet och hushållets behov. ✅ Kostnadsfria hembesök ✅ Transparent prissättning ✅ Kundservice på telefon Du som kund kan få hjälp med allt från VA-ansökan hos kommunen...

215 omdömen om Svenskt Avlopp

Sedan starten hos Reco 2021

Björn M
Skrev om Svenskt Avlopp

bara bra toppen, mycket smidigt

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Björn, Tack så mycket! Det är glädjande att höra att det gick smidigt för dig. Mvh.

Mari W
Skrev om Svenskt Avlopp

Snabb leverans o trevligt bemötande av personal

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Mari, Tack för din positiva feedback! Vi strävar alltid efter snabba leveranser och trevligt bemötande av vår personal. Välkommen åter. Mvh

Regner M
Skrev om Svenskt Avlopp

Bra och snabb leverans till dörren

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Regner, Tack så mycket för att du uppskattar vår service! Det är fantastiskt att höra att du var nöjd med leveransen.

Ann J

Snabb och bra service , Bra produkter Lätt att beställa mvh Ann

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Ann, Tack så mycket för din positiva recension! Det gläder oss att höra att du upplevde vår service som snabb och bra, och att du är nöjd med våra produkter. Vi strävar alltid efter att göra det så enkelt som möjligt för våra kunder att beställa från oss. Vi uppskattar din feedback och ser fram emot att fortsätta att leverera högkvalitativa produkter och service till dig i framtiden.

Pawel C
Skrev om Svenskt Avlopp

Snabbt och exakt enligt beskrivning. Proffs helt enkelt.

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Pawel, Tack så mycket för din vänliga recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår snabba och exakta service. Det betyder mycket för oss att veta att vi lever upp till dina förväntningar. Tack för att du väljer oss!

Henrik P
Skrev om Svenskt Avlopp

Min upplevelse var bra, jag kommer troligen handla hos er igen

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Henrik! Tack för feedbacken, Vi ser fram emot att ha dig som kund igen. Mvh Anton

Per-Olof S
Skrev om Svenskt Avlopp

Super snabb leverans. Enkel betalning, felfri produkt

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Per-Olof, Tack så mycket! Vi är glada att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Mvh Anton

Peder K
Skrev om Svenskt Avlopp

Riktigt snabb leverans. Bra service. Peder.

Svar från Svenskt Avlopp

Tack så mycket, Peder! Det är fantastiskt att höra att du uppskattade vår snabba leverans och bra service. Mvh Anton

Fredrik A
Skrev om Svenskt Avlopp

Beställde och fick leverans första vardag där efter! Istället för att ställa de tunga dunkarna vid infarten hade de tom burit upp dem och ställt utanför mitt garage. Kan inte bli bättre!

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Fredrik, Tack för din feedback. Vi är glada att höra att du uppskattade vår leveransservice. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa upplevelsen möjligt. Välkommen åter. Mvh Anton

Carina B
Skrev om Svenskt Avlopp

Bra service kom som ni lovade med beställningen

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Carina! Tack för att du uppskattar vår service och att din beställning kom i tid! Vi strävar alltid efter att ge den bästa möjliga upplevelsen. Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp igen. Tack för att du valde oss!

Fredrik S
Skrev om Svenskt Avlopp

Lätt att samverka med - inkl. korrigering av beställning. Snabba svar över mail. Mycket snabb leverans till ett fullt OK pris.

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Fredrik, Tack så mycket för de vänliga orden och för att du uppskattar vår service. Det gläder oss att höra att du tycker att det är lätt att samverka med oss och att du är nöjd med den snabba responsen över e-post samt den snabba leveransen till ett rimligt pris. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder en utmärkt upplevelse och är glada att vi kunde korrigera din beställning enkelt. Mvh Anton

Christer J
Skrev om Svenskt Avlopp

mycket bra ock snabb leverans . kan rekommendera till andra

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Christer, Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med både kvaliteten på vår leverans och den snabba servicen. Det betyder mycket för oss att få höra att du kan rekommendera oss till andra. Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att fortsätta att leverera på hög nivå.

Roger E
Skrev om Svenskt Avlopp

Bra pris och blixtsnabba transport

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Roger! Tack för den positiva feedbacken! Vi är glada att höra att du är nöjd med priserna och vår snabba leveransservice. Välkommen åter. Mvh Anton

Ola E

Toppen,snabb leverans.

Svar från Svenskt Avlopp

Vi är glada att höra att du är nöjd! Vår prioritet är att erbjuda en utmärkt service och snabba leveranser till våra kunder. Tack för ditt stöd och hoppas att du fortsätter att vara nöjd med våra tjänster i framtiden också! Mvh Anton

Björn W
Skrev om Svenskt Avlopp

Leveranserna har varierat från jättebra till katastof ;) - Vi hade en kille som vi såg köra förbi när vi var hemma för att sedan ringa 5 minuter senare och säga att vi inte hade varit hemma och nu har han inte tid att vända tillbaka. Andra har tom hjälp till att bära de tunga dunkarna vi beställer :D

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Björn! Det låter som en spännande berg- och dalbana! Från förbipasserande leveranser till hjälpsamma "tungbärare" – ni har definitivt fått uppleva allt. Förhoppningsvis blir framtida leveranser mer på den "tunga" sidan av hjälpsamhet och mindre på den "katastrofala"! Tack för den underhållande feedbacken och ert tålamod! Mvh Anton

Peter L

Snabb leverans allt var Ok

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Peter! Tack så mycket! Vi är glada att höra att du är nöjd med din beställning och vår leveranstid. Hoppas att vi får möjligheten att betjäna dig igen i framtiden! Mvh Anton

Johanna L
Skrev om Svenskt Avlopp

Köpt produkter online och upplevt smidig och snabb leverans.

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Johanna, Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du uppskattade vår snabba och smidiga leverans. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder en utmärkt köpupplevelse. Mvh Anton

Maria S
Skrev om Svenskt Avlopp

Enkelt smidigt snabbt bra service

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Maria, Tack för din fina feedback! Vi är glada att du uppskattade vår snabba och smidiga service. Vi ser fram emot att fortsätta att leverera högkvalitativ service till dig i framtiden. Tack för att du valde oss! Mvh Anton

Rafael F
Skrev om Svenskt Avlopp

Trevlig och hjälpsam personal.

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Rafael, Tack så mycket! Det gläder mig att höra att du uppskattar vår service. Vi strävar alltid efter att vara så hjälpsamma som möjligt. Om det är något annat du behöver hjälp med, tveka inte att fråga! Mvh Anton

Hans E
Skrev om Svenskt Avlopp

Ett ansvarsfullt företag, och bra priser samt bra utbud av lösningar.

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Hans! Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du uppskattar vårt ansvarsfulla tillvägagångssätt, våra konkurrenskraftiga priser och vårt breda utbud av lösningar. Vi ser fram emot att fortsätta att leverera högkvalitativa tjänster till dig!

Barbro Ö
Skrev om Svenskt Avlopp

Enkelt att handla. Snabb leverans men dyr frakt

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Barbro och tack för din recension. Frakten är lite dyrare på grund av förhållningsregler för flockningsmedlet. Vi strävar alltid efter enkelhet och snabb leverans för våra kunder. Mvh Anton

Ingemar S
Skrev om Svenskt Avlopp

Snabb och bra hjälp vid beställning. Snabb leverans.

Svar från Svenskt Avlopp

Tack för din feedback Ingemar och är glada att höra att ni upplevde vår service som snabb och effektiv vid er beställning. Vi strävar alltid efter att leverera produkterna så snabbt som möjligt till våra kunder. Tack för ert förtroende och vi ser fram emot att fortsätta att hjälpa er i framtiden.

Knut L
Skrev om Svenskt Avlopp

Snabb leverans till dörren en avisering om leverans hade varit trevligt

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Knut, Tack för att du delar med dig av dina tankar och vi ska ta det med fraktbolagen att det är viktigt att de aviserar innan leverans. Mvh Anton.

Charlotte S
Skrev om Svenskt Avlopp

Bra utbud, snabb bra hemleverans. Tack!

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Charlotte, Tack för feedbacken! Kul att höra att du är nöjd med både utbudet och leveransen! Välkommen åter. Mvh Anton

Olle J
Skrev om Svenskt Avlopp

Bra pris, Snabb leverans Dyr frakt! Totalt OK!

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Olle, Tack! Kul att du gillade priserna och den snabba leveransen. Vi beklagar att du tyckte fraktkostnaden var dyr men det är tyvärr så priserna ser ut i branschen. Ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Mvh Anton

Karin S
Skrev om Svenskt Avlopp

Det var enkelt att hitta det jag skulle köpa och det levererades inom 3 dagar hem till dörren

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Karin! Tack för din recension. Vad roligt att du upplevde vår sida som enkel att navigera på och att du fick uppleva den snabba leveransen. Välkommen åter. Mvh Anton.

Johan J
Skrev om Svenskt Avlopp

Byt fraktbolag! Och tydliggör när leveranserna kommer.

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Johan! kan du förklara vad du menar med att byta fraktbolag? Tänkte så vi kan ta detta vidare till transportörerna. Chauffören ska meddela ca 30-60 minuter innan de levererar produkten. Mvh Anton

Magnus O
Skrev om Svenskt Avlopp

Snabb och smidig leverans, enkelt

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Magnus, va kul att du verkar nöjd. Hoppas vi får hjälpa dig i framtiden igen. Mvh Anton

Jan Eric E

Snabb och bra leverans. Smidigt

Svar från Svenskt Avlopp

Hej! Tack för din recension och välkommen åter!

Elisabet O
Skrev om Svenskt Avlopp

Enkelt att beställa! Billigast, skilde många pengar emellan där vi köpt, vårt kem tidigare, och leveransen hade vi inom 24 timmar 🤗🤗 Kunde inte blivit bättre 👍👍👍

Svar från Svenskt Avlopp

Fantastiskt att höra! Grattis till det smarta köpet och den snabba leveransen! 👍🚚 Härligt att det gick så smidigt för er! 🤗 Välkomna åter mvh Anton

Håkan L
Skrev om Svenskt Avlopp

Som vanligt går det fort att få det jag beställt och ända fram till dörren. I princip dagen efter beställningen.

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Håkan! Kul att du fått uppleva vår snabba leverans, hoppas vi får möjligheten att hjälpa dig även i framtiden . Välkommen åter, mvh Anton

Per-Erik Ö
Skrev om Svenskt Avlopp

grym service snabb att få hem

Svar från Svenskt Avlopp

Tack Per-Erik för att du tog dig tid att skriva en recension. Hoppas vi får hjälpa dig i framtiden igen. Mvh Anton

Fredrik S
Skrev om Svenskt Avlopp

Köpte Pax kem. Beställde dag 1. Dag 3 stod Det på trappen. Högsta betyg!

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Fredrik, vi är tacksamma för din recension och vi blir glada att höra att du är nöjd med vår leverans. Hoppas vi får hjälpa dig i framtiden igen. Mvh Anton

Andreas M

Snabb och korrekt leverans 🚚

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Andreas, tack för din recension. Vi önskar dig en god fortsättning. Mvh Anton

Björn K
Skrev om Svenskt Avlopp

Har haft vår anläggning i 3 år. Vi känner att den inte fungerar tillfredsställande pga. dålig lukt. Har påtalats under hela tiden men ingen fungerande åtgärd har utförts.

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Björn. Vad tråkigt att du upplever dålig lukt. Jag kollar med serviceavdelningen vad planen är för att hjälpa er med dessa åtgärder. Mvh Anton

Lars E

Utmärkt bemött Höga förväntningar , har alltid det,som uppfylldes med råge Köp

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Lars, Tack så mycket! Vi uppskattar verkligen dina vänliga ord och är glada att du är nöjd med vårt bemötande. Ser fram emot eventuella framtida möten. Mvh Anton

Lennart B
Skrev om Svenskt Avlopp

De kom och servade avloppet och skickade en faktura. Svårt att ha några synpunkter på det, förutom då att de kunde ha kommit både en och två veckor tidigare.

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Lennart och tack för att du tog dig att skriva några ord. Jag ska ta detta vidare med serviceavdelningen. God fortsättning, Mvh Anton

Eric T
Skrev om Svenskt Avlopp

Snabb leverans och bra pris. Inget att klaga på.

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Eric och tack för din recension. Vi är glada att höra att du fått uppleva får snabba leverans. Välkommen åter och god fortsättning på det nya året. Mvh Anton

Rickard E
Skrev om Svenskt Avlopp

Snabb och bra service. Hög kompetens. Serviceavtal löper på utan bekymmer.

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Rickard, Tack så mycket för din positiva feedback! Det gläder mig att höra att du är nöjd med vår service och att ditt serviceavtal fungerar smidigt. Vi ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativ service till dig i framtiden. Mvh Anton

Håkan P
Skrev om Svenskt Avlopp

Snabb och bra service, varan levererad till dörren! Håkan

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Håkan! Tack för ditt positiva omdöme! Vi uppskattar din feedback och strävar alltid efter att ge bästa möjliga service. Ha en fortsatt bra dag!

Erik M
Skrev om Svenskt Avlopp

Jag fick den varan som beställdes snabbt och hemkörd till gården, inget att klaga på allt enligt förväntningarna

Svar från Svenskt Avlopp

Det låter fantastiskt! Tack för att du delade din positiva upplevelse. Hoppas att du fortsätter att vara nöjd med dina framtida beställningar.

Ronny A
Skrev om Svenskt Avlopp

Beställde via nätet. Skulle levereras inom 2-3 arbetsdagar. Nu har det gått 4 och jag har inte fått produkten. Inte bra.

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Jan! Tack för att du tog dig tid att skriva en recension. Vi ber om ursäkt för den långa leveranstiden, vanligtvis brukar det gå mycket snabbare än i ditt fall. Vi kommer undersöka varför det tog lite längre än beräknat, så att vi kan förbättra oss framöver. Mvh Anton

Alvar L

Beställningen fungerade perfekt Snapp leverans

Svar från Svenskt Avlopp

Tack Alvar! Så kul att höra att din beställning gick smidigt och att du fick uppleva den snabba leveransen. Vi är här om du behöver något mer! Mvh Anton

Lars-Gunnar F
Skrev om Svenskt Avlopp

Köpte Pax21. Snabb leverans Bra bemötande vid beställningen.

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Lars, tack för din recension. Roligt att höra att du blivit bra bemött vid beställningen och att leveransen var snabb. Välkommen åter.

Elin K
Skrev om Svenskt Avlopp

Snabb leverans samt väldigt trevlig och tillmötesgående kundtjänst.

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Elin! Tack för din positiva feedback, Vi är glada att du uppskattade våra snabba leveranser och vår vänliga kundtjänst. Vi strävar alltid efter högkvalitativ service. Om du har ytterligare frågor eller behöver hjälp, hör av dig till oss. Tack igen för att du valde Svenskt avlopp! Mvh Anton

Mathias A
Skrev om Svenskt Avlopp

Enkelt att beställa och snabb leverans med uppdatering under pågående leverans om när leverans beräknades vara framme.

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Mathias, Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att du uppskattade vår enkla beställningsprocess och snabba leverans med regelbundna uppdateringar.

Mats A
Skrev om Svenskt Avlopp

Snabb leverans och bra priser!

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Mats, tack för din recension! Alltid kul att höra att våra priser och leveranser levde upp till förväntningarna. Mvh Anton

Peter A

Snabb leverans och helhetspris

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Peter, tack för din recension. Hoppas vi får hjälpa dig i framtiden igen. Mvh Anton.

Kjell B
Skrev om Svenskt Avlopp

Snabb leverans av en dunk med flockningsmedel.

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Kjell och tack så mycket för din recension. Så roligt att även du fick uppleva den snabba leveransen. Välkommen åter. Mvh Anton

Georg G
Skrev om Svenskt Avlopp

Bra pris och väldigt snabb leverans !

Svar från Svenskt Avlopp

Hej Georg, Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med både priset och leveranstiden. Vi ser fram emot att fortsätta leverera en utmärkt service till dig. Tack igen! Mvh Anton