Läs vad 8 kunder tycker om SverkerMäklare 2

2022-05-12 Verifierad kund
    Trevligt mottagande. Svarar när man vill. Ha kontakt. Sms eller telefon. Funkar bra. Trevlig personal på kontoret.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av SverkerMäklare
    • Centralt
    2022-05-09 Verifierad kund
    Otroligt otroligt bra service!, Lägenheten låg ute på hemnet bara några dagar efter jag hade kontaktat Susanne på
    sverker mäklarna. En riktigt engagerad mäklare som brinner för sina kunder. Kan starkt Rekommendera.
    Tack för det fina omdömet, alltid roligt att få göra kunder nöjda! /Susanne SverkerMäklare
    • Gideå
    2022-04-06 Verifierad kund
    Snabb, saklig, kunnig och duktig. Kan varmt rekommendera SverkerMäklare
    Tack för de fina orden, Lars. SverkerMäklare
  • sålde sitt hus med hjälp av SverkerMäklare
    • Myckling Själevad
    2022-03-29 Verifierad kund
    Tydlig ock korrekt kommunikation.
    Inger trygghet och stabilitet genom hela försäljningsprocessen.
    Visar på rutin och lång erfarenhet av mäkleri.
    Tack, Tony. Nu hoppas jag att snart få in en gård som passar er, så får vi göra fler affärer. SverkerMäklare
  • köpte sin bostad med hjälp av SverkerMäklare
    2022-03-03 Verifierad kund
    bra bemötande levde upp till mina förväntningar.
    Tack för omdömet :) Vi ser fram mot fler affärer. SverkerMäklare
  • sålde sitt hus med hjälp av SverkerMäklare
    • Gene
    2022-03-02 Verifierad kund
    Bra bemötande, jag tilläts att ställa "dumma" frågor och han "stod ut med min osäkerhet" hur det skulle kunna gå att sälja huset, mm trots att huset inte var "vitt och fräscht" och totalrenoverat.
    Det finns inga dumma frågor. Vårt uppdrag är att förklara för både köpare och säljare, så att ni förstår alla delar i en av livets allra största affärer. På så sätt undviker man missförstånd, som kan orsaka problem senare.
    Tack för omdömet och gratulerar till nya lägenheten.
    2022-03-02 Verifierad kund
    Bra upplägg, bra genomförande av budgivning. Det enda negativa är att handpenning är låst i väntan på lantmätariförrättning.
    Hej Erling. Tack för omdömet.
    Handpenning, som är beroende av att villkor i köpekontraktet uppfylls, deponeras på mäklarens klientmedelskonto, eftersom kontraktet inte är fullt ut gällande innan villkoret uppfyllts.
    Om villkoret inte uppfyllts har köparen rätt att återfå handpenningen. En lantmäteriförrättning tar tyvärr lång tid, det är myndighetsutövning som vi inte kan påverka. Förhoppningsvis är lantmäteriet snabbare än vanligt i detta ärende.
    SverkerMäklare
  • köpte sitt hus med hjälp av SverkerMäklare
    • Gene
    2022-03-01 Verifierad kund
    Mäklaren svarar på alla frågor. Han är inte påträngande på något vis. Han ställer inga onödiga frågor till oss köpare. Vänlig och tillmötesgående.
    Tack för det fina omdömet. Nu återstår bara en tids väntan, innan ni kan ta er an den stora trädgården. Ni kommer säkert att trivas! SverkerMäklare