Svexo Pappersmarknad AB

Adolfsbergsvägen 11, 168 67 Bromma — Visa karta

3.0 i betyg av av 2 omdömen

Svexo tillhandahåller ett brett sortiment, ca 9000 artiklar, inom förbrukning för ditt företag, förening etc.

Läs vad 2 kunder tycker om Svexo Pappersmarknad AB

• 2010-09-17

Per W skrev om Svexo Pappersmarknad AB
    Jag har totalrenoverat mitt kök och letar en ny komplett uppsättning kastruller och stekpannor. Besökte Svexo för att se vad de hade att erbjuda och utbudet var visserligen helt OK, men när jag skulle därifrån blev jag stoppad vid utgången.

En gubbe frågade surt "fanns det inget som passade?". Jag svarade "Jo, kanske, men jag ska inte handla just nu." Då sa han "du har inget att förtulla?" och insinuerade att jag skulle ha snattat. Jag svarade "Jag har bara tittat på kastruller.". Han såg skeptisk ut men lät mig gå.

Jag har aldrig snattat i hela mitt liv och när jag åkte därifrån var jag skakig i hela kroppen och mådde illa. Glöm att jag någonsin sätter min fot i den butiken igen! Läs mer
  • 2009-01-29

Alexis G skrev om Svexo Pappersmarknad AB
    De har verkligen fattat innebörden av en hög servicegrad!! Klockrent! Läs mer

Bästa kontorsmaterialbutikerna i Stockholm:

Elin K Elin K tycker:
“Köpt olika saker, visitkort, p...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte