Alla kategorier Tatuering Stockholms län Stockholm Södermalm Swahili Bob´s Tattoo & Piercing

Swahili Bob´s Tattoo & Piercing

Bondegatan 16, 116 33 Stockholm — Visa karta

En av Stockholms bästa tatuering & piercingstudios.

Här får du det trevliga bemötande du förtjänar vare sig du vill pierca naveln, täcka armen med ett havsmonster eller bara ställa lite frågor och bli bjuden på en kopp kaffe.

Läs vad 19 kunder tycker om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing

• Per B
    Per B skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    Gjorde min första tatuering där igår. Mycket professionellt och bra bemötande! Fantastiska artister som jobbar där!
    Kan verkligen rekommendera stället :) Läs mer
  • Peter T
    Peter T skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    Har gjort 2 tatueringar här. Om jag gör en till kommer jag självklart göra den på Swahili Bob och jag rekommenderar alla jag känner att gå hit. Avslappnad stämning och supertrevlig miljö. Men framförallt, vilka proffs. Christopher är en konstnär!
    Peter Läs mer
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    Här är dom riktiga proffs. Grymt trevliga och tillmötesgående och mysig lokal. Gjorde min första tatuering hos Martin för drygt 2 månader sen, en panda. Den har väldigt mycket detaljer men dom syns! Och den ser väldigt verklighetstrogen ut. Det var ganska dyrt, 2300:- för ca 1 1/2 timmes sittning (ca 1700:-/timmen), men jag som vanligtvis är ganska snål hade ingen pengaångest överhuvudtaget för att jag blev så grymt nöjd! Så om du ska göra ett motiv med många och små detaljer tycker jag verkligen det är värt att punga ut lite mer för att få ett riktigt proffsjobb. Har ingen riktig uppfattning av dom andra tatuerarna förutom att dom är väldigt trevliga, men Martin är i klass med LA.Ink. GÅ DIT! Läs mer
  • Ola
    Ola skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    2 veckors väntetid. Himla trevligt bemötande. Dock lite dyrt med 1000 spänn för ett 20-25-minuters jobb... Läs mer
  • Kalle W
    Kalle W skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    Trevlig studio med hjälpsam och lyhörd personal. Har gjort två tatueringar i studion. Enda trista var att väntetiden var rätt lång. Förutom det - kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • ... .
    ... . skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    Piercade mig där. schysst bemötande, hygien, utförande och lokal Läs mer
  • Simon C
    Simon C skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    Gjorde en tungpiercing. Tokbra bemötande, de var schyssta och roliga att ha och göra med, och så var det kort väntetid. Det hela var över på sekunden, billigt var det också. Bra efterskötselråd. Rekomenderas varmt. Läs mer
  • Theo M
    Theo M skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    Bra och sakert! Avslappnad stamning gor att man kanner sig som hemma! Läs mer
  • Matte M
    Matte M skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    Sköna lirare som ger bra service och gör gryma tatueringar och softa piercingar. självklar rekommendation från min sida. Läs mer
  • David S
    David S skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    Tveklöst bästa stället i sthlm.
    Bra bemötande och en enastående yrkessklicklighet. Läs mer
  • big S
    big S skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    Piercing, tatuering, kaffe eller häng så är Swahili bäst. Läs mer
  • emelie l
    emelie l skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    Har piercat mig hos Swahili Bob´s. Sjukt skönt och trevligt bemötande, och jättebra koll på åldersgränser! SÅNT GILLAR VI! Kan verkligen rekommendera Swahili Bob för din nästa tatutering/piercing ;) Läs mer
  • Sebbe
    Sebbe skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    Både piercat och tatuerat mig hos Swahili Bob's. Bättre stuido kan man nog inte hitta, proffsiga och trevliga killar, skön musik, great kaffe! Läs mer
  • Mortimer
    Mortimer skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    Helt klart bästa studion i landet.

Får en verkligen att vilja komma tillbaka och utstå smärtan igen=) Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    Gjorde min första piercing här, i naveln. Det gick ovanligt smärtfritt måste jag säga! Var över på ett kick och läkte inom en 1½ månad Läs mer
  • Erik M
    Erik M skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    Kan varmt rekommendera denna studio! En härlig miljö, trevlig personal och resultatet av en tatuering kan inte bli bättre! Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    En super härlig studio. Man känner sig trygg bland killarna och jag ska absolut tillbaka dit. De vet va de sysslar med! Läs mer
  • Linus
    Linus skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    Seriösa å noggranna. Vill man bli fin ska man gå hit för dom gör ett bra jobb och det är värt varenda öre man spenderar! Läs mer
  • Victor S
    Victor S skrev om Swahili Bob´s Tattoo & Piercing
    Bästa studion i staden både när det gäller tatuering och piercing!
    Noggranna, seriösa och extremt trevliga killar som gör det hela till en härlig och minnesvärd upplevelse! Läs mer

Bästa tatuerarna i Stockholm:

Marknadsgatan 1, 75460, Uppsala