Alla kategorier Redigera video Västra Götaland Borås Swedbank Sjuhärad

Läs vad 3 kunder tycker om Swedbank Sjuhärad

• Peter T
    Peter T skrev om Swedbank Sjuhärad
    Grattis Swedbank!
    Swedbank ni har vunnit priset "Sveriges sämsta bank" alla kategorier

Stenålders priset
    En bank där det krävs fysika besök för att aktivera tjänster (utlandsbetalningar) som de tagit bort utan att meddela sina kunder känns 1980 i min bok. Det är 2015 nu, vi lever mobilt och arbetar digitalat, vakna Swedbank!

Inkompetens priset
    Ingen vet nått, står instruktioner på hemsidan, ringer företagskontor- de hänvisar till telefonbanken - de hänvisar till lokalt kontor - ringer till lokalt kontor - de hänvisar tillbaka till telefonbanken - ringer telefonbanken igen där de meddelar att jag måste gå fysiskt till banken.
    Jag jobbar utomlands och är hemma på helger, har Swedbank öppet på helger?(nix,-)

Sunkighets priset
    I min bok är det nu 2:a gången jag upplever detta.
    Försök INTE att använda Swedbank i Norge, jag i min enfald trodde att det skulle vara lite lättare att använda Swedbank Norge för att jag nyttjade deras tjänster i Sverige, men så fel jag hade.
    Så ni som använder digitala banktjänster och jobbar på vardagar ,-)
    Välj någon annan bank än Swedbank som inte lever kvar i gamla strukturer med besök på fysiska bankkontor.
    Det funkar säkert för pensionärer och de som har ledigt tid på dagarna.

Hälsningar fra Norge
    Peter Tilling
  • Linda S
    Linda S skrev om Swedbank Sjuhärad
    Har haft Swedbank i 15 år, de har varit hur bra som helst! Personlig service varje gång. Här är ett företag som bryr sig om sina kunder.
  • Fredric K
    Fredric K skrev om Swedbank Sjuhärad
    Lokal prägel. Snabb och bra personlig service i både små och stora ärenden. Förtroendeingivande bank.

Allégatan 55, 503 37 Borås