Swedbank

Centralvägen 7, 194 76 Upplands väsby — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Swedbank

• Peter H
    Peter H skrev om Swedbank
    Nu har jag försökt få tag i någon att prata med om mitt pågående låneärende i en vecka. Ofta är det inget svar eller en telefonsvarare. Det bästa jag har lyckats komma till är några som skickat mig runt bland olika anställda.

En favorit var när jag fick telefonnumret till en Johannes och kom till någon helt annan. Ännu bättre blev det när hon som då svarade sa åt mig att komma till kontoret nästa dag, för bolånehandläggaren "troligen" skulle komma in då. Tur att jag inte gick dit, för hon kom inte in den dagen.

Nu har jag ringt och e-postat i en vecka, men fortfarande inte kommit vidare i mitt ärende. Jag har också varit förbi och hoppats kunna träffa någon, men ingen lånehandläggare har varit där då.

Vad jag har förstått har man mycket att göra nu när tre av fem lånehandläggare har slutat. Man har alltså valt att inte vara bättre förberedda än så på uppsägningar. Kanske är det billigare att låta kunderna straffas?

Centralvägen 7, 194 76 Upplands väsby