Alla kategorier Sportaffär Skåne Bjuv Sydsport

Storgatan 7, 267 76 Ekeby — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Sydsport

• Tim V
    Tim V skrev om Sydsport
    Förr brukade jag beställa pingisprylar från Sydsport lite då och då, men nu händer det väldigt sällan. I våras beställde jag dock en liter lim. Fick hem en burk på 400 ml, tillsammans med en faktura för en liter.

Den e-post man mottar från företaget brukar inte hålla särskilt hög kvalitet, men den här gången svarade de inte alls när jag ville reda ut problemet. Blev tvungen att ringa in och be dem skicka en burk till och se till att literpriset blev som jag hade förväntat mig. Tjejen som svarade i telefon var väldigt trevlig och sa inte emot det minsta när jag sa hur jag ville ha det, - vilket var det enda positiva i hela affären. Blev nämligen lite förvånad när burkarna kom fram också. De skickades i vanliga vadderade kuvert, fastän Posten säger: "För flytande varor [...] måste burken/flaskan vara tätt omsluten av absorberande material som kan suga upp vätskan om burk/flaska går sönder." Minus.

Storgatan 7, 267 76 Ekeby