Bra bemötande men vi träffas sällan. Vet inte när dom kommer. Kanske man kan önska att få en påminnelse dan innan. Ibland har vi markisen ute och då blir det svårt att putsa om vi inte är hemma och kan dra in markisen. Putsar fönsterna bra så vi är nöjda.
Sydsvensk Fönsterputs AB
Om företaget
Sydsvensk Fönsterputs AB är ett företag som erbjuder professionell fönsterputsning för privatpersoner i Skåne. Vi har lång erfarenhet i branschen och har hjälpt många nöjda kunder att få skinande rena fönster. Vår fönsterputs är noggrann och effektiv till ett förmånligt pris. Med oss kan du antingen boka fönsterputs vid enstaka...
89 omdömen om Sydsvensk Fönsterputs AB
Sedan starten hos Reco 2025
Hej Kerstin! Tack för att du meddelar. Jag har nu lagt in så att du får sms dagen före putsning. Tidigare sköttes planeringen via din granne. Så roligt att höra att du är nöjd med fönsterputsningen. Ha en trevlig sommar!
jätte bra upplevelse, bra pris, kommer snabbt och bra resultat.
Hej Anna, tack för de fina orden. Uppskattas! Trevlig sommar!
Trevlig - effektiv - superduktig! Rekommenderas varmt!
Tack Marie, hoppas studentfesten blev lyckad! Vi hörs!
Mycket professionellt utfört arbete, mycket nöjd!
Tack Gun, så roligt att vara tillbaka och hjälpa dig med utsikt över Kasinot. Vi ses till hösten igen!
Jag är väldigt nöjd med bemötandet både under telefonsamtal, på sms och under själva utförandet av fönsterputsningen. Utförandet var noggrant och effektivt, det är härligt med fönster som är skinande rena.
Hej Anna! Tack för det. Skönt att du tycker allt gick bra och tack för årsplaneringen. Dina fönster kommer att skötas om bra nu året om.
Trevligt bemötande bra inf.Och resultatet blev bra kan rekommendera till andra.
Hej Ing-Britt, Så roligt att träffa er och det ska bli spännande att prova lösningen jag har tänkt ut gällande spjälorna i balkongräcket. Trevlig sommar!
Snabbt och smidigt både utvändigt och invändigt. Rekommenderas verkligen
En verkligt pålitlig fönsterputsfirma som gör ett fantastiskt bra jobb!
Professionellt utfört, punktlig och mycket noggrant gjort. Det är en fönsterputsning i mästerklass! Schysst, tillmötesgående och ser till kundens bästa. Rekommenderar starkt!
Mycket bra, allt blev rent och snyggt och det gick fort.
Så proffsigt gjort! Trevlig personal och kan varmt rekommendera dem. Vi har stora gamla fönster men allt gick som smort 😊💐
Tack Helene! Alltid kul att putsa stora perspektivfönster 4-sidigt :)
Mycket trevligt bemötande och fönstren blev så bra.
Tack Jessica, så kul att du är nöjd. Tack för förtroendet med abonnemanget på utvändig fönsterputsning varannan månad.
Enkelt och bra kontakt med Peder. ’Glasklart’ 😊kvalite för rätt pris.
Trevligt bemötande och perfekt putsade fönster, snabbt och effektivt!
Väldigt trevligt bemötande, kom i tid och utförde ett bra jobb.
Kommunikativ, excellent service och trevligt bemötande. Rekommenderar starkt denna leverantör
Blev bra. Snabbt svar och snabbt utförande. Blev väldigt nöjd.
Fönstren blev omsorgsfullt putsade. Trevlig och engagerad man. Vi är nöjda och kan varmt rekommendera denna fönsterputsare!
Mycket trevligt bemötande och ett väl utfört jobb.
Fantastisk bemötande och genomförande av jobbet.
Mycket trevligt bemötande. Mina mycket smutsiga fönster blev rena och fina. (2025-06-02). Balkong plus fönster i lägenheten 4 sidor.
Toppenjobb! Det blev så bra. Jätte-nöjd.
Kan varmt rekommendera Sydsvensk Fönterputs AB i Bara. 👍👍👍
Snabb och nogrann putsning. Supertrevlig.
Trevligt bemötande och mycket fina fönster!
Trevligt bemötande både i telefon och personligt. Inga konstigheter när jag förklarade hur och när jag vill ha fönsterputsning utförd.
Trevligt bemötande och proffsigt utfört!
Vi är mycket nöjda med arbetet. Länge sedan våra fönster var så fina.
Mycket tillmötesgående men eftersom han bara varit här en gång känns det inte tillräckligt underbyggt för att sätta ett slutgiltigt betyg. Den kontakt vi haft har hittills varit bra. Jag förbehåller mig rätten att i så fall återkomma.
Företaget kom före utsatt tid och gjorde ett snabbt och bra arbete. Jag är mycket nöjd.
Bra jobb och trevligt bemötande.
Mycket trevlig kille som fixade utsikten från mina fönster. Allt ser mycket ljusare ut och det kan behövas i dessa tider. Sen putsade han några extra fönster som jag inte hade tänkt på så det var bonus. Jag är mycket nöjd och kommer att beställa flera besök.
Mycket bra service vid uppstart av avtalt och dom gör ett jättebra fönsterputs 😀
Bra pris, bra putsning, trevligt bemötande!
Jag är väldigt nöjd med fönsterputsningen. Trevlig, punktlig och noggrann, fönstren blev verkligen rena och fina och jag kunde få tid redan två dagar senare
Mycket bra. Ordentligt putsade fönster. Kan varmt rekommendera denna firma.👍
He did a fantastic job, and really fast too (from calling him to getting the windows washed was less than 24 hours). Super friendly service and quick, for a good price. Hard to find these days, highly recommended!
Proffsiga, snabba och väldigt bra resultat. Alltid trevligt bemötande, rekommenderar varmt.
Lätt att beställa tid, snabb återkoppling, trevlig och noggrann fönterputsare, bra pris, snabb putsning och mina fönster blev jättefina. Kommer absolut att anlita bolaget fler gånger.
Mycket nöjda med resultatet! Proffsigt utfört och mycket trevligt bemötande. Vi återkommer definitivt!
Trevlig, noggrann, snabb fönsterputs. Rekommenderas
Fönsterputsningen på vår villa gick väldigt snabbt och resultatet blev jättefina och klara rutor. Vi är jättenöjda och har tecknat ett abonnemang. Rimligt pris. Trevligt bemötande. Rekommenderas!
Vi uppskattar det trevliga bemötande och de rena fönster vi fick
Tack Lars, härligt att höra! Ses snart igen!
Snabbt, bra och trevligt bemötande.
Roligt att höra, så bra att du är nöjd med fönsterputsningen. Grannen bokade med till nästa vecka. Vi hörs!
Hej Vi kunde inte bli mycket trevligare bemötta än vad vi blev! detta företag kommer vi att fortsätta att använda!
Så roligt att höra! Tackar för den här gången.
Bra kontakt. Trevligt bemötande. Bra arbete. Mycket nöjd.
Uppskattar de fina orden. Tack Linda.
Fin service, kom förbi med kort varsel och putsade samt torkade även av fönsterbläcken vilket uppskattas!
Tack Louise, roligt att höra att du blev så nöjd med resultatet. Tack för omdömet och vi hörs!
Peder var toppen! Xxxxxxxxxxxxx
Tack så mycket det fina omdömet!
Lätt att prata med, flexibel och mån om att göra ett bra arbete. Mycket nöjda så långt. Rekommenderas varmt.
Stort tack för de fina orden! Tack för rekommendationen.
Proffesionell och noggrann. Mycket nöjd.
Så roligt att du är nöjd Catarina, och tack för den här gången.