Alla kategorier Mediabyrå Skåne Malmö Sydsvenska Dagbladets Försäljningsaktiebolag

Sydsvenska Dagbladets Försäljningsaktiebolag

Krusegatan 19, 212 25 Malmö — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Sydsvenska Dagbladets Försäljningsaktiebolag

• Ami H
    Ami H skrev om Sydsvenska Dagbladets Försäljningsaktiebolag
    Det finns två stora morgontidningar i Malmö, Sydsvenskan och Skånskan. Som nyinflyttad Malmöbo anser jag nog att jag har mer glädje av Sydsvenskan. Skånskan bevakar mera orterna utanför Malmö.
    Själv är jag mest intresserad av kulturdelen medan övriga familjen föredrar sportdelen. En fördel är ju att det är många delar av tidningen så att varje medlem kan få sin del vid frukostbordet.
    Det som jag emellanåt har svårt för är de politiska kommentarerna, men bortser jag från de så är tidningen helt ok.

Dags att uppgradera min rekommendation om sydsvenskan. Det kanske är hårt att sänka från tre till ett, men blir man bemött som jag har blivit av deras kundtjänst så tappar man allt förtroende.
    När man dessutom läst deras reportage om helgens begivenhet i Malmö, ESF (european social forum) så betackar jag mig även vad gäller journalistiken.

Krusegatan 19, 212 25 Malmö