Synos Medical

Synos Medical

Driver du en laserklinik? Då är du varmt välkommen till oss på Synos Medical.

Vi erbjuder medicinsk laserutrustning av världsklass. Oavsett om du har din klinik privat eller jobbar på ett sjukhus har vi definitivt den utrustning du behöver i verksamheten.

Våra maskiner är högfunktionella, väl testade och självklart i linje med den senaste medicinska forskningen. Vi jobbar med leverantörer från några av världens främsta lasertillverkare och självklart finns maskiner för alla sorters laserbehandlingar.

Här hittar du rätt utrustning till de rätta priserna och den rätta kvaliteten. Besök vår hemsida för att läsa mer!

Läs vad 16 kunder tycker om Synos Medical 2

2021-02-19
    Jag köpte min laser Q Terra Q 10 från Synos 2017. Lasern har väl i stort hållit den utlovade prestandan, men tyvärr inte Synos som företag . Jag fick i december ett sms från Synos om att de inte vill serva min laser och kommer med befängda påståenden. Detta efter att Synos varit i kontakt med en annan salong som har samma laser som kommit i en konflikt med Synos. Det är ett sånt oseriöst beteende från ett företag som handlar med så pass dyra maskiner som det här handlar om. Sen i december så har jag inte kunnat använda min laser som rostat och läcker vatten. Kundvård finns inte i företagets vokabulär, och att se alla dessa "spontana" recensioner som kommer in här på samma datum som mina advokater har kontaktat och begärt in svar från Synos angående deras beteende, är så genomskinligt. När lampbyte skulle ske på min laser vid senaste servicen så hade de inte lamporna med sig, fast det haft 6 månader på sig att beställa. När jag skulle boka min service blev jag hänvisad till en mejl som uppenbarligen ingen vittjade / underlät sig att svara på. Så efter 3 månader och flertalet påtryckningar på bekräftelse av att de fått mitt mejl och att jag ville boka service så skickade jag ett sms och fick ett arrogant svar att "de minsann inte hade tid att boka min service, de borde jag förstå". De hade viktigare saker för sig enligt Synos. Jag skulle återkomma.

Kontakten med Synos under dessa år har varit att man trippat på tå för att man ens skulle få något svar. . Jag känner inte igen mig i de andras omdömen nedan. Jag har haft kontakt med andra, för mig kollegor, för synos så är de mina "konkurrenter" . Kontakten med de andra som har samma laser, har varit för kunskapsbyte, reflektioner och råd. Och när inte Synos funnits till hands eller känts bekväm att ha att göra med så har dessa kollegor varit till enormt stor hjälp. Därför gör det extra ont att Synos påstår att mina konkurrenter (dvs de jag kallat för kollegor) inte vill ha kontakt med mig och att jag har upptagit deras tid. De kan nog prata för sig själva isåfall och skulle låtit bli att vara hjälpsamma och svarat om så var fallet.

Att ha sådan kontakt och utbyte med andra utövare är ett måste i en sådan specifik bransch som detta och med dessa maskiner. Jag är nischad mot just tatueringsborttagning och har i stort sett bara marknadsfört mig med lasern sista åren. Iom detta agerande så försätter Synos mig i personlig konkurs med skulder på flera hundra tusen pga av att jag har flera år kvar att betala på lasern hos marginalen bank . Så NEJ jag ger inte bra recensioner till detta företag.

Jag hänvisar dessutom till denna tråd när det gälle recensioner på nätet tidigare recensioner
  • SOFIA L
    skrev om Synos Medical
    2021-02-10
    Om du värderar kompetens och hög service är Synos att rekommendera! Utbildningarna med Andreas är extremt givande och han har svaren på alla dina frågor.

Kundrelationer byggs upp av trygghetskänsla och det får du genom välutbildade terapeuter och högpresterande apparater, detta kan du räkna med om du jobbar med Synos!

Andreas finns ALLTID att få tag på när man behöver honom!
    2021-02-09
    Jag har fått den absolut bästa servicen från Synos och Andreas. Utrustningen är i absolut världsklass och att ha Andreas på sin sida känns oerhört tryggt. Jag Rekommenderar Synos Medical för alla som vill starta en verksamhet eller har en befintlig verksamhet. Tack för att ni finns för oss :-D
  • 2021-02-05
    Andreas på synos medical är otroligt kunnig, pedagogisk och tillmötesgående! Det är alltid 100% fantastiskt bemötande bra utbildning och snabb hjälp när man behöver... pålitlig helt enkelt!!! Rekommenderas STARKT
  • 2021-02-05
    Jag har en Motus AX Alexandrit laser och har arbetat med en Diodlaser sen innan. Skillnaden är enorm, både i smärta och i resultatet. Den är verkligen smärtfri och ger resultat super snabbt. Andreas finns alltid tillgänglig när jag behöver honom och det är en jätte trygghet. Jag rekommenderar Synos Medical
  • 2021-02-05
    Bästa Andreas har precis varit hos oss på Perfect beauty i Årstadal och utfört service på vår Motus AX.
    Alltid lika trevlig och snabb service så fort vi behöver hjälp eller har frågor! ! Rekommenderar honom och Synos medical till alla som funderar på att ta in maskiner. Trygghet går alltid först !
  • 2021-02-05
    Andreas från synos är så proffsig, bra bemötande och kunnig! Återkopplar alltid fort. Vi är så nöjda här på perfect beauty med vår lasermaskin motus ax.
    2021-02-05
    Jag utförde en hårborttagningsbehandling med Motus AX och jag fick bort allt hår på bara tre behandlingar. Jag är supernöjd och rekommenderar behandlingar med den här maskinen! :)
  • Erik B
    skrev om Synos Medical
    2021-02-04
    Synos Medical har visat en djup kunskap om både maskinerna, hur de på verkar kroppen när de används och om medicin. De har inte bara kunnat ge svar på alla våra frågor utan också visat forskningsunderlag som verifierar saken. Genom Synos har vi inte bara fått en gedigen utbildning, kvalitetsutrustning med serviceprogram, reservdelar och uppdateringar utan också ett samarbete med andra användare.
    Kort sagt en ytterst seriös leverantör med kvalitet rakt igenom. Helnöjd!
    Vi använder en Q-terra Q10 för att ta bort tatueringar och pigmentfläckar och en Apollo HRZ 600 till hårborttagning.
    2020-01-23
    Synon Medical är ett seriöst och tryggt företag som tar hand om sina kunder på ett föredömligt sätt. Jag köpte min alexandritlaser där och jag har varit så nöjd både med maskinen och med den support jag fått av företaget. /Helen
    2018-12-21
    Levererade utprovad och kontrollerad produkt helt enligt avtal. Personalen visar gedigen kunskap och personligt engagemang.
    2018-12-18
    Vi köpte en qterra q10 som våran första maskin. Är supernöjd med maskinen och supporten som vi fått. Vi fick även möjligheten att låna hem en hårborttagningslaser av märket motus AX på prov. För att testa på den innan vi köper den. Vilket vi uppskattar väldigt mycket. Vi kommer att köpa in alla våra framtida maskiner utav Synos Medical.
  • Mandus L
    skrev om Kliniker en del av Synos Medical
    2018-12-18
    Jag köpte lasern Q terra q10.
    Mycket bra utbildning av lasern m.m. av väldigt kunnig personal samt är de väldigt tillgängliga även efter utbildning och köpet!
  • Isabelle S
    skrev om Kliniker en del av Synos Medical
    2018-04-28
    Seriös och professionell leverantör som besitter enorm kunskap om maskiner och apparatur. Kan varmt rekommendera Synos Medical!
    2018-04-26
    Andreas är otroligt kunnig och har ett bra bemötande. Vi fick bra kontakt direkt. De säljer bara riktigt bra maskiner, som ger fantastiska resultat. Vi har köpt en laser av företaget och de har föredömlig service! Man får alltid snabb kontakt vid frågor. Rekommderas starkt!
    2018-04-25
    Synos har de bästa maskinerna på den svenska marknaden