Alla kategorier Webshop Synos Medical

Synos Medical

Driver du en laserklinik? Då är du varmt välkommen till oss på Synos Medical.

Vi erbjuder medicinsk laserutrustning av världsklass. Oavsett om du har din klinik privat eller jobbar på ett sjukhus har vi definitivt den utrustning du behöver i verksamheten.

Våra maskiner är högfunktionella, väl testade och självklart i linje med den senaste medicinska forskningen. Vi jobbar med leverantörer från några av världens främsta lasertillverkare och självklart finns maskiner för alla sorters laserbehandlingar.

Här hittar du rätt utrustning till de rätta priserna och den rätta kvaliteten. Besök vår hemsida för att läsa mer!
5.0/5
0.0/5

Läs vad 6 kunder tycker om Synos Medical

• 2018-12-21

Erik B skrev om Kliniker en del av Synos Medical
    Levererade utprovad och kontrollerad produkt helt enligt avtal. Personalen visar gedigen kunskap och personligt engagemang. Läs mer
  • 2018-12-18

Magnus V skrev om Kliniker en del av Synos Medical
    Vi köpte en qterra q10 som våran första maskin. Är supernöjd med maskinen och supporten som vi fått. Vi fick även möjligheten att låna hem en hårborttagningslaser av märket motus AX på prov. För att testa på den innan vi köper den. Vilket vi uppskattar väldigt mycket. Vi kommer att köpa in alla våra framtida maskiner utav Synos Medical. Läs mer
  • Mandus L

2018-12-18

Mandus L skrev om Kliniker en del av Synos Medical
    Jag köpte lasern Q terra q10.
    Mycket bra utbildning av lasern m.m. av väldigt kunnig personal samt är de väldigt tillgängliga även efter utbildning och köpet! Läs mer
  • Isabelle S

2018-04-28

Isabelle S skrev om Kliniker en del av Synos Medical
    Seriös och professionell leverantör som besitter enorm kunskap om maskiner och apparatur. Kan varmt rekommendera Synos Medical! Läs mer
  • 2018-04-26

Stina H skrev om Kliniker en del av Synos Medical
    Andreas är otroligt kunnig och har ett bra bemötande. Vi fick bra kontakt direkt. De säljer bara riktigt bra maskiner, som ger fantastiska resultat. Vi har köpt en laser av företaget och de har föredömlig service! Man får alltid snabb kontakt vid frågor. Rekommderas starkt! Läs mer
  • 2018-04-25

Ulrika G skrev om Kliniker en del av Synos Medical
    Synos har de bästa maskinerna på den svenska marknaden Läs mer