Synos Medical

Synos Medical

• BadgeThreeYears

Driver du en laserklinik eller salong och vill ta din verksamhet till nästa nivå? Funderar du på att starta eget inom skönhets- och hudvårdsbranschen, men är osäker på hur du ska gå till väga? Då är du varmt välkommen till oss på Synos Medical AB! I över 10 års tid har vi på Synos hjälpt klinikägare att öka sin omsättning,...

39 omdömen om Synos Medical

Sedan starten hos Reco 2018

Hiba K
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Service, kunskap och trygghet! Så skulle jag beskriva Synos. Har fått otroligt mycket stöd under mina år som kund. Att välja Synos som min leverantör är det bästa beslutet. Främst för att jag vill erbjuda mina kunder apparatur i världsklass och för att jag känner mig trygg när frågor dyker upp. Synos hjälper mig med allt detta. Tack Andreas och gänget!

Maylin D
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Känner mig trygg o nöjd med servicen, marknadsföring och supporten från Synos Medical Alla på Synos är bra, men vill tacka: Wasim, Jacob och Sanders för marknadsföring och besöket på kliniken. Wasim är alltid tillgänglig och är väldigt duktig på sitt jobb. Ärligt, roligt och hjälpsamt., duktig på marknadsföring. Du har bara ökat omsättning på kliniken. Jacob: Duktig säljare, hjälpsamt, ser till att sina kunder få det bästa supporten och utbildning. Andreas: Alltid tillgänglig, alltid snabb med supporten när det behövs....

Ebba P
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Supernöjda med servicen och utbildning i världsklass😄

Helin S
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Kunde inte känt mig mer trygg o nöjd med servicen från Synos Medical och Ilina som min säljare :) Kunnig, ärlig, härlig personlighet och alltid snabbt stöd support när det än behövs! Känns tryggt för mig som kund att känna att ni verkligen finns DÄR och stöttar till Max. Kan varmt rekommendera er och kommer helt säkert fortsätta samarbete med annat framöver.

Linda T
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

En väldigt personlig service och jag kan alltid räkna med att få den hjälpen jag och information jag behöver. Köpte vår första laser för över 7 år sedan och fortfarande lika nöjd. Ett företag som vill att man lyckas🙏🏻

Åsa O
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Jag har köpt en Motus AX - hårborttagningsmaskin från Synos AB. Detta val blev självklart efter en fantastisk bra genomgång/utbildning av Andreas, där jag som helt ny i branschen och som egenföretagare hade tusen frågor. Har sen dess alltid fått snabb och tydlig hjälp av dem, både på alla mina frågor och service/hjälp med maskinen. Synos AB vill verkligen sina kunders bästa för att vi ska göra ett så bra jobb vi kan ut mot slutkund. Maskinen levererar verkligen också det resultat som förväntas och jag är så nöjd med...

Samar D
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Väldigt nöjd. De säljer utrustning i världsklass och utbildningarna är väldigt pedagogiska. Rekommenderar!

Rima A
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Tack Synos för att ni har hjälpt mig hela vägen vid köpet av SmartXide Punto, jag är så tacksam för den supporten och ärligheten jag fick av er, det fick mig att ta bästa beslutet och välja er som leverantör 🙏 Jag rekommenderar stark SmartXide Punto, det bästa investering jag har gjort.

Linn T
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Seriösa och leverera bra maskiner

Nahrin H
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Synos Medical är de bästa leverantörerna i Sverige. Jag har köpt maskiner från andra företag tidigare men aldrig varit så nöjd som jag är med Synos. Deras maskiner är riktigt bra och service i världsklass. En företag med hjärta som jag brukar säga!

Malin R
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Jag har köpt Synos laser för tatueringsborttagning, QTerra Q10. Är jättenöjd med bemötandet från första mötet, genom hela processen och nu i efterhand när jag har fått hem maskinen. Känns tryggt och bra. Väldigt nöjd med maskinen, den är verkligen i toppklass. 5 stjärnor!

Gedin studio S
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Vår klinik har arbetat med synos i flera år och vi rekommenderar de starkt :)

Medshape Sverige Ab M

Vi är så glada att vi valde en laser från Synos! Vår person är Mike! Bästa Mike som alltid är behjälplig och lätt att få tag på När vi behöver support! Bästa gänget!

Maylin D
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Utbildning i världsklass, vilken team. Underbart stämning. Har varit på många utbildningar men det här var det bästa jag har varit med om. Rekommenderar varm det här gänget. Har köpt SmartXide punto, ser fram emot att börja jobba med maskinen. Tusen tack till alla er🧡

Beauty By L B
Skrev om Synos Medical

Har fått väldigt bra bemötande. Fick hjälp redan innan jag startade företaget. Med allt från vem jag ska kontakta för att starta företaget och hur jag ska gå tillväga. De gjorde långt mer än vad som krävs av de.

Elenor R
Skrev om Synos Medical

Bra utbildning och alltid toppensupport!

Miriam G
Skrev om Synos Medical

Trevligt team, hög service nivå och kunskap.

Thomas K

Kompetenta. Trevliga. Ambitiösa

Hiba K
Skrev om Synos Medical

Bästa Synos Medical! Kände mig trygg i mitt köp av lasermaskin. Andreas och gänget hjälpte mig från start. Synos hjälper till med sin kunskap och kompetens. Servicen är alltid på topp! ❤️

Jasmina K
Skrev om Synos Medical

Fantastisk leverantör! min maskin Vivace kommer från Synos Mycket tillmötesgående och hjälpsamma när man frågar om råd och tips , kan varmt rekommenderas om du är på jakt efter den senaste maskinen, även produkten AnteAge Som Synos har är magisk👍

Elenor R
Skrev om Synos Medical

Väldigt bra bemötande! Leasar en lasermaskin och fått bra utbildning. Alltid bra hjälp och stöd!

Rawa R
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Helt fantastiska! Så lyhörda, ambitiösa, kunniga och extremt pålitliga! Vi är så nöjda med servicen vi har fått och all hjälp i att hitta rätt maskin för vår verksamhet! (Motus AX) vi ser fram emot att utvecklas tillsammans med synos och vi kommer ALLTID att använda oss av utrustning och utbildning från Synos! 🙌 vi på Göteborg Care Clinic rekommenderar Synos starkt!

Narmin S
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Utmärkt företag med extremt kunniga och hjälpsamma personal. Personalen är väldigt trevliga och serviceinriktade, där vi till och med fick hjälp med att montera klart samtliga delar till maskinen (MOTUS AX) när vi tog emot den i salongen. Även utbildningen var suverän och vi lärde oss väldigt mycket. Rekommenderas STARKT! Najats Skönhetssalong

Elvire B
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Har bara bra upplevelser av Synos. Jag har alltid blivit väl bemött och med snabba återkopplingar. Bra och informativ utbildning i samband med köp av maskin. Är väldigt nöjd med mitt val att leasa från Synos. Kan varmt rekomendera.

Lena  Å
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Andreas på Synos Medical som jag är i kontakt med är väldigt påläst och svarar alltid utförligt på mina frågor. Återkopplar snabbt och är otroligt serviceminded. Efter ett år som kund kan jag varmt rekomendera företaget både vad gäller service och den produkt jag köpt in, en Motus AX Moveo för permanent hårborttagning. Lena Åholm Stream of Light STHLM

SOFIA L
Skrev om Synos Medical

Om du värderar kompetens och hög service är Synos att rekommendera! Utbildningarna med Andreas är extremt givande och han har svaren på alla dina frågor. Kundrelationer byggs upp av trygghetskänsla och det får du genom välutbildade terapeuter och högpresterande apparater, detta kan du räkna med om du jobbar med Synos! Andreas finns ALLTID att få tag på när man behöver honom!

Monica Helen N
Skrev om Synos Medical

Andreas på synos medical är otroligt kunnig, pedagogisk och tillmötesgående! Det är alltid 100% fantastiskt bemötande bra utbildning och snabb hjälp när man behöver... pålitlig helt enkelt!!! Rekommenderas STARKT

Marina Alexandra S
Skrev om Synos Medical

Jag har en Motus AX Alexandrit laser och har arbetat med en Diodlaser sen innan. Skillnaden är enorm, både i smärta och i resultatet. Den är verkligen smärtfri och ger resultat super snabbt. Andreas finns alltid tillgänglig när jag behöver honom och det är en jätte trygghet. Jag rekommenderar Synos Medical

CECILIA J
Skrev om Synos Medical

Bästa Andreas har precis varit hos oss på Perfect beauty i Årstadal och utfört service på vår Motus AX. Alltid lika trevlig och snabb service så fort vi behöver hjälp eller har frågor! ! Rekommenderar honom och Synos medical till alla som funderar på att ta in maskiner. Trygghet går alltid först !

SUSANNE L
Skrev om Synos Medical

Andreas från synos är så proffsig, bra bemötande och kunnig! Återkopplar alltid fort. Vi är så nöjda här på perfect beauty med vår lasermaskin motus ax.

WASIM E
Skrev om Synos Medical

Jag utförde en hårborttagningsbehandling med Motus AX och jag fick bort allt hår på bara tre behandlingar. Jag är supernöjd och rekommenderar behandlingar med den här maskinen! :)

Erik B
Skrev om Synos Medical

Synos Medical har visat en djup kunskap om både maskinerna, hur de på verkar kroppen när de används och om medicin. De har inte bara kunnat ge svar på alla våra frågor utan också visat forskningsunderlag som verifierar saken. Genom Synos har vi inte bara fått en gedigen utbildning, kvalitetsutrustning med serviceprogram, reservdelar och uppdateringar utan också ett samarbete med andra användare. Kort sagt en ytterst seriös leverantör med kvalitet rakt igenom. Helnöjd! Vi använder en Q-terra Q10 för att ta bort tatueringar och pigmentfläckar och en Apollo HRZ 600 till hårborttagning.

Helen E
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Synon Medical är ett seriöst och tryggt företag som tar hand om sina kunder på ett föredömligt sätt. Jag köpte min alexandritlaser där och jag har varit så nöjd både med maskinen och med den support jag fått av företaget. /Helen

Erik B
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Levererade utprovad och kontrollerad produkt helt enligt avtal. Personalen visar gedigen kunskap och personligt engagemang.

Magnus V
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Vi köpte en qterra q10 som våran första maskin. Är supernöjd med maskinen och supporten som vi fått. Vi fick även möjligheten att låna hem en hårborttagningslaser av märket motus AX på prov. För att testa på den innan vi köper den. Vilket vi uppskattar väldigt mycket. Vi kommer att köpa in alla våra framtida maskiner utav Synos Medical.

Mandus L
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Jag köpte lasern Q terra q10. Mycket bra utbildning av lasern m.m. av väldigt kunnig personal samt är de väldigt tillgängliga även efter utbildning och köpet!

Isabelle S
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Seriös och professionell leverantör som besitter enorm kunskap om maskiner och apparatur. Kan varmt rekommendera Synos Medical!

Acape laserklinik
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Andreas är otroligt kunnig och har ett bra bemötande. Vi fick bra kontakt direkt. De säljer bara riktigt bra maskiner, som ger fantastiska resultat. Vi har köpt en laser av företaget och de har föredömlig service! Man får alltid snabb kontakt vid frågor. Rekommderas starkt!

Gedin studio S
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Synos har de bästa maskinerna på den svenska marknaden