Kliniker

Kliniker en del av Synos Medical

Läs vad 11 Läs vad Kliniker

• 2021-09-09
    Helt fantastiska! Så lyhörda, ambitiösa, kunniga och extremt pålitliga! Vi är så nöjda med servicen vi har fått och all hjälp i att hitta rätt maskin för vår verksamhet! (Motus AX) vi ser fram emot att utvecklas tillsammans med synos och vi kommer ALLTID att använda oss av utrustning och utbildning från Synos! 🙌 vi på Göteborg Care Clinic rekommenderar Synos starkt!
  • 2021-08-30
    Utmärkt företag med extremt kunniga och hjälpsamma personal. Personalen är väldigt trevliga och serviceinriktade, där vi till och med fick hjälp med att montera klart samtliga delar till maskinen (MOTUS AX) när vi tog emot den i salongen. Även utbildningen var suverän och vi lärde oss väldigt mycket. Rekommenderas STARKT!

Najats Skönhetssalong
  • 2021-08-17
    Har bara bra upplevelser av Synos. Jag har alltid blivit väl bemött och med snabba återkopplingar. Bra och informativ utbildning i samband med köp av maskin. Är väldigt nöjd med mitt val att leasa från Synos. Kan varmt rekomendera.
  • 2021-08-16
    Andreas på Synos Medical som jag är i kontakt med är väldigt påläst och svarar alltid utförligt på mina frågor. Återkopplar snabbt och är otroligt serviceminded. Efter ett år som kund kan jag varmt rekomendera företaget både vad gäller service och den produkt jag köpt in, en Motus AX Moveo för permanent hårborttagning.

Lena Åholm
    Stream of Light STHLM
  • 2020-01-23
    Synon Medical är ett seriöst och tryggt företag som tar hand om sina kunder på ett föredömligt sätt. Jag köpte min alexandritlaser där och jag har varit så nöjd både med maskinen och med den support jag fått av företaget. /Helen
  • 2018-12-21
    Levererade utprovad och kontrollerad produkt helt enligt avtal. Personalen visar gedigen kunskap och personligt engagemang.
  • 2018-12-18
    Vi köpte en qterra q10 som våran första maskin. Är supernöjd med maskinen och supporten som vi fått. Vi fick även möjligheten att låna hem en hårborttagningslaser av märket motus AX på prov. För att testa på den innan vi köper den. Vilket vi uppskattar väldigt mycket. Vi kommer att köpa in alla våra framtida maskiner utav Synos Medical.
  • 2018-12-18
    Jag köpte lasern Q terra q10.
    Mycket bra utbildning av lasern m.m. av väldigt kunnig personal samt är de väldigt tillgängliga även efter utbildning och köpet!
  • 2018-04-28
    Seriös och professionell leverantör som besitter enorm kunskap om maskiner och apparatur. Kan varmt rekommendera Synos Medical!
  • 2018-04-26
    Andreas är otroligt kunnig och har ett bra bemötande. Vi fick bra kontakt direkt. De säljer bara riktigt bra maskiner, som ger fantastiska resultat. Vi har köpt en laser av företaget och de har föredömlig service! Man får alltid snabb kontakt vid frågor. Rekommderas starkt!