Kliniker

24 omdömen om Kliniker

Sedan starten hos Reco 2018
Hiba K
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Service, kunskap och trygghet! Så skulle jag beskriva Synos. Har fått otroligt mycket stöd under mina år som kund. Att välja Synos som min leverantör är det bästa beslutet. Främst för att jag vill erbjuda mina kunder apparatur i världsklass och för att jag känner mig trygg när frågor dyker upp. Synos hjälper mig med allt detta. Tack Andreas och gänget!

Andreas T gillar detta
Maylin D
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Känner mig trygg o nöjd med servicen, marknadsföring och supporten från Synos Medical Alla på Synos är bra, men vill tacka: Wasim, Jacob och Sanders för marknadsföring och besöket på kliniken. Wasim är alltid tillgänglig och är väldigt duktig på sitt jobb. Ärligt, roligt och hjälpsamt., duktig på marknadsföring. Du har bara ökat omsättning på kliniken. Jacob: Duktig säljare, hjälpsamt, ser till att sina kunder få det bästa supporten och utbildning. Andreas: Alltid tillgänglig, alltid snabb med supporten när det behövs....

Andreas T gillar detta
Ebba P
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Supernöjda med servicen och utbildning i världsklass😄

Helin S
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Kunde inte känt mig mer trygg o nöjd med servicen från Synos Medical och Ilina som min säljare :) Kunnig, ärlig, härlig personlighet och alltid snabbt stöd support när det än behövs! Känns tryggt för mig som kund att känna att ni verkligen finns DÄR och stöttar till Max. Kan varmt rekommendera er och kommer helt säkert fortsätta samarbete med annat framöver.

Linda T
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

En väldigt personlig service och jag kan alltid räkna med att få den hjälpen jag och information jag behöver. Köpte vår första laser för över 7 år sedan och fortfarande lika nöjd. Ett företag som vill att man lyckas🙏🏻

Åsa O
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Jag har köpt en Motus AX - hårborttagningsmaskin från Synos AB. Detta val blev självklart efter en fantastisk bra genomgång/utbildning av Andreas, där jag som helt ny i branschen och som egenföretagare hade tusen frågor. Har sen dess alltid fått snabb och tydlig hjälp av dem, både på alla mina frågor och service/hjälp med maskinen. Synos AB vill verkligen sina kunders bästa för att vi ska göra ett så bra jobb vi kan ut mot slutkund. Maskinen levererar verkligen också det resultat som förväntas och jag är så nöjd med...

Samar D
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Väldigt nöjd. De säljer utrustning i världsklass och utbildningarna är väldigt pedagogiska. Rekommenderar!

Rima A
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Tack Synos för att ni har hjälpt mig hela vägen vid köpet av SmartXide Punto, jag är så tacksam för den supporten och ärligheten jag fick av er, det fick mig att ta bästa beslutet och välja er som leverantör 🙏 Jag rekommenderar stark SmartXide Punto, det bästa investering jag har gjort.

Linn T
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Seriösa och leverera bra maskiner

Nahrin H
Skrev om Kliniker en del av Synos Medical

Synos Medical är de bästa leverantörerna i Sverige. Jag har köpt maskiner från andra företag tidigare men aldrig varit så nöjd som jag är med Synos. Deras maskiner är riktigt bra och service i världsklass. En företag med hjärta som jag brukar säga!