Webshop Östergötland Linköping Synos Medical Kliniker
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 6 Läs vad Kliniker

• Erik B skrev om Kliniker en del av Synos Medical

2018-12-21

Levererade utprovad och kontrollerad produkt helt enligt avtal. Personalen visar gedigen kunskap och personligt engagemang. Läs mer
  • Magnus V skrev om Kliniker en del av Synos Medical

2018-12-18

Vi köpte en qterra q10 som våran första maskin. Är supernöjd med maskinen och supporten som vi fått. Vi fick även möjligheten att låna hem en hårborttagningslaser av märket motus AX på prov. För att testa på den innan vi köper den. Vilket vi uppskattar väldigt mycket. Vi kommer att köpa in alla våra framtida maskiner utav Synos Medical. Läs mer
  • Mandus L
    Mandus L skrev om Kliniker en del av Synos Medical

2018-12-18

Jag köpte lasern Q terra q10.
    Mycket bra utbildning av lasern m.m. av väldigt kunnig personal samt är de väldigt tillgängliga även efter utbildning och köpet! Läs mer
  • Isabelle S
    Isabelle S skrev om Kliniker en del av Synos Medical

2018-04-28

Seriös och professionell leverantör som besitter enorm kunskap om maskiner och apparatur. Kan varmt rekommendera Synos Medical! Läs mer
  • Stina H skrev om Kliniker en del av Synos Medical

2018-04-26

Andreas är otroligt kunnig och har ett bra bemötande. Vi fick bra kontakt direkt. De säljer bara riktigt bra maskiner, som ger fantastiska resultat. Vi har köpt en laser av företaget och de har föredömlig service! Man får alltid snabb kontakt vid frågor. Rekommderas starkt! Läs mer
  • Ulrika G skrev om Kliniker en del av Synos Medical

2018-04-25

Synos har de bästa maskinerna på den svenska marknaden Läs mer