Bilförsäljning

Bilförsäljning en del av T.B.Performance AB

25 omdömen om Bilförsäljning

Christoffer H
Skrev om Bilförsäljning en del av T.B.Performance AB

Vi köpte en husbil. Ett otroligt bra bemötande samt smidig affär och lätt att få tag på efter affären för frågor man glömde att ställa vid mötet!! Kan verkligen rekommendera denna bil firma.... Cristoffer haldemo

Carita G
Skrev om Bilförsäljning en del av T.B.Performance AB

Fantastiskt trevlig säljare som känns mycket omtänksam,förtroendeingivande och hjälpsam på alla sätt. Köpte en beg Tesla och bytte in min bil. Kan verkligen varmt rekommendera företaget 👍!

Peter N
Skrev om Bilförsäljning en del av T.B.Performance AB

Bil köp samt försäljningen av annan bil

Eric S
Skrev om Bilförsäljning en del av T.B.Performance AB

Köpte en bil, och väldigt bra bemötande och smidig affär. Rekommenderar starkt för er som vill köpa en bil hos T.B.Performance AB!

Johan D
Skrev om Bilförsäljning en del av T.B.Performance AB

Jag köpte en Rs4 av T.B Performance. Thomas är mycket kunnig och hade god kännedom om objektet han sålde, han kunde svara på alla frågor jag hade. Inbytet av min gamla bil skötte de också mycket smidigt. Hela affären löstes snabbt och bra och jag kan absolut rekommendera T.B Performance. Johan, Gbg

Mathias G
Skrev om Bilförsäljning en del av T.B.Performance AB

Jag köpte min Ford Mondeo en tdi 2,5a diesel från Thomas på T. B Performens, jag blev mycket bra bemöt, satt nya fina sommar däck på, det följde även med bra dubbdäck till bilen, så jag blev mycket nöjd, kör bilen dagligen och har inte haft några som helst problem med den. Jag kan varmt rekommendera denna firman T. B Performens, tack Thomas. Mvh Kjell.

Birgitta L
Skrev om Bilförsäljning en del av T.B.Performance AB

Thomas hjälpte mig att laga min Porsche. Han löste problemet som andra repratörer ej löste. 100% nöjd+ en nytvättad bil .

Vilma A
Skrev om Bilförsäljning en del av T.B.Performance AB

Performance AB gjorde ett bra intryck, snabb affär, inga krusiduller eller konstigheter.

Magnus L
Skrev om Bilförsäljning en del av T.B.Performance AB

Köpte en Golf R32 mk5 i årsskiftet och är nu tre månader fortfarande mycket nöjd och tillfreds med köpet. Thomas var väldigt trevlig och hjälpsam genom hela affären och allt gick smidigt med inbyte av min gamla bil.

Rebecka P
Skrev om Bilförsäljning en del av T.B.Performance AB

Riktigt trevliga. Bra service och support. Kom enda från Borås och lämnade en bil Luleå åt mig. Snabb smidig affär och bilen var i fint skick som sagt.