T/Bar

Strandvägen 7 C, 114 56 Stockholm — Visa karta

Modern design, i kombination med bevarandet av byggnadens ursprungsdetaljer, samt söderläget över Nybroviken gör Hotel Diplomat till det självklara valet för gästen med höga krav.
Gredelbyleden 138, 74171, KNIVSTA
Nova Park Conference
Magdalena S:
Vi fick ett mycket bra bemötande av personalen på Nova Park och servicen var otroligt bra. Det gjorde att våra konferensdagar blev väldigt l...

Läs vad 4 kunder tycker om T/Bar

• Albin S
    Albin S skrev om T/Bar
    När man betalar 1500 kronor för ett enkelrum en natt så tror man att det kanske ges lite lyx av något slag. Men detta hotell motsvarade några av de hotell med två stjärnor jag bott bo (när det kommer till rummet). Trevlig personal (dock lite taskigt bemötande) och snygga korridorer. Rummet är dock som att gå in på IKEA, allt är till salu (varenda liten grej). Ficklampan för nödsituationer var trasig, toalettknappen var halvtrasig (inte konstigt då den såg ut att vara från 90-talet), duschen droppar konstant, ingen liten tandkrämstub som ofta finns, möblerna är förskräckligt fula (förutom sängen), TV:n är riktigt usel men värst av allt är att ingen frukost ingår i priset.

Jag kommer aldrig stanna på detta hotell igen - aldrig! Bättre finns till detta pris.
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om T/Bar
    Detta är ett av mina favorithotell i Stockholm. Det känns verkligen som service genomsyrar hela verksamheten. Det är fantastisk utsikt över vattnet. Det är så pass det är svårt att slita sig. Priserna är ok. Inte billigt, men läget och kvalitén gör mycket. För en romantisk weekend är det här man skall ta in!
  • Mia H
    Mia H skrev om T/Bar
    Här sover jag hellre än gärna!
  • Amanda E
    Amanda E skrev om T/Bar
    Hotel Diplomat brukar jag besöka för att äta eller fika. Deras restaurang T/Bar har alltid god och vällagad mat och dessutom är det ett bra ställe om man vill titta på folket som strosar förbi på Strandvägen. Deras afternoon tea (vardagar 14-17) är riktigt trevligt, då får man te, nybakade scones, marmelad och lite annat smått och gott. Rekomenderas varmt!
    Jonas F gillar detta

Strandvägen 7 C, 114 56 Stockholm