Täby Bilvård

Täby Bilvård

Ring 08-756 54 20 www.tabybilvard.se

Vi kan hjälpa dig med både små och stora skador på bilar samt lackering!

9 omdömen om Täby Bilvård

Jurij A
Skrev om Täby Bilvård

Anlitade Fredrik både för bilvård och lackering. Han levererar alltid det lilla extra. Rekommenderas starkt.

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 523 omdömen 4.5 av 523 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Johan B
Skrev om Täby Bilvård

Fantastiskt bra hjälp med min Porsche Boxster som fick en Ditec Ceramic behandling. Fredrik var till stor hjälp vad gäller råd kring hur jag ska ta hand om lacken framöver. Nu skiner bilen otroligt fint och smutsen vägrar få fäste. :-)

Annika P
Skrev om Täby Bilvård

Tack snälla Fredrik med gäng för det fantastiska jobb ni gjorde med vår Mercedes. Att det gick att få den så fin och allt slit ni la ner på hundhår, fem tummar upp för er. Besiktningsmannen på dekra berömde bilen med gott omdöme. Vi har två bilar till så vi kommer tillbaka👍👍👍👍👍

Hans W
Skrev om Täby Bilvård

Ännu ett toppjobb tack Fredrik o grabbarna👍

David R
Skrev om Täby Bilvård

Lämnat in bilen sedan den var ny och ingen annan har fått röra bilen sedan dess.

Anders F
Skrev om Täby Bilvård

Valde Keramisk Ultra lackbehandling för min nyinköpta 4 år "bättre begagnade" bil (vit). Det är ju ganska mycket pengar, men jag tror att det är en god investering. Det fungerade hursomhelst utmärkt, och bilen skiner nu som ny. Behandlingen ska hålla många år (med en uppföljande mindre servicebehandling varje år) så jag får väl återkomma om 3-4 år. Men so far so god!

Anna
Skrev om Täby Bilvård

Vi är nöjda stamkunder hos Täby Bilvård. Proffsnivå både på bilarnas tvätt och lackbehandling samt personalens bemötande. Rekommenderas!

Daniel L
Skrev om Täby Bilvård

Ditec Ceramic Ultra, mycket nöjd med både resultat och bemötande. Proffsig och stolt personal med stor kunskap.

Mats D
Skrev om Täby Bilvård

Täby bilvård har gjort två bilar åt mig och jag är sjukt nöjd. Min XC60 las det Ditec Ceramic Ultra behandling på, helt vansinnigt bra...vattendroppar bara pärlar sig och rinner av, lätt att tvätta och bra lyster i lacken. Supernöjd kan varmt rekommendera Fredrik och grabbarna, dem vet vad dem sysslar med.