Täby Bilvård

Stockholmsvägen 116, 187 30 Täby — Visa karta

5.0 i betyg av av 9 omdömen
Vi kan hjälpa dig med både små och stora skador på bilar samt lackering!

Läs vad 9 kunder tycker om Täby Bilvård

• Jurij A

2020-08-10

Jurij A skrev om Täby Bilvård
    Anlitade Fredrik både för bilvård och lackering. Han levererar alltid det lilla extra. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Johan B

2019-05-16

Johan B skrev om Täby Bilvård
    Fantastiskt bra hjälp med min Porsche Boxster som fick en Ditec Ceramic behandling. Fredrik var till stor hjälp vad gäller råd kring hur jag ska ta hand om lacken framöver. Nu skiner bilen otroligt fint och smutsen vägrar få fäste. :-) Läs mer
  • Annika P

2019-04-25

Annika P skrev om Täby Bilvård
    Tack snälla Fredrik med gäng för det fantastiska jobb ni gjorde med vår Mercedes. Att det gick att få den så fin och allt slit ni la ner på hundhår, fem tummar upp för er. Besiktningsmannen på dekra berömde bilen med gott omdöme. Vi har två bilar till så vi kommer tillbaka👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Hans W

2019-01-16

Hans W skrev om Täby Bilvård
    Ännu ett toppjobb tack Fredrik o grabbarna👍 Läs mer
  • 2018-12-11

David R skrev om Täby Bilvård
    Lämnat in bilen sedan den var ny och ingen annan har fått röra bilen sedan dess. Läs mer
  • 2018-07-16

Anders F skrev om Täby Bilvård
    Valde Keramisk Ultra lackbehandling för min nyinköpta 4 år "bättre begagnade" bil (vit). Det är ju ganska mycket pengar, men jag tror att det är en god investering. Det fungerade hursomhelst utmärkt, och bilen skiner nu som ny. Behandlingen ska hålla många år (med en uppföljande mindre servicebehandling varje år) så jag får väl återkomma om 3-4 år. Men so far so god! Läs mer
  • 2017-11-23

Anna skrev om Täby Bilvård
    Vi är nöjda stamkunder hos Täby Bilvård. Proffsnivå både på bilarnas tvätt och lackbehandling samt personalens bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • 2017-09-07

Daniel L skrev om Täby Bilvård
    Ditec Ceramic Ultra, mycket nöjd med både resultat och bemötande. Proffsig och stolt personal med stor kunskap. Läs mer
  • Mats D

2017-04-23

Mats D skrev om Täby Bilvård
    Täby bilvård har gjort två bilar åt mig och jag är sjukt nöjd.

Min XC60 las det Ditec Ceramic Ultra behandling på, helt vansinnigt bra...vattendroppar bara pärlar sig och rinner av, lätt att tvätta och bra lyster i lacken.

Supernöjd kan varmt rekommendera Fredrik och grabbarna, dem vet vad dem sysslar med. Läs mer

Bästa Billackerarna nära Täby Bilvård:

Mycar Täby (310m)
Patric J Patric J tycker:
“Mkt trevlig och kunnig persona...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte