Alla kategorier Billack Stockholms län Täby Täby Bilvård

Täby Bilvård

Stockholmsvägen 116, 187 30 Täby — Visa karta

Vi kan hjälpa dig med både små och stora skador på bilar samt lackering!

Läs vad 6 kunder tycker om Täby Bilvård

• Hans W

2019-01-16

Hans W skrev om Täby Bilvård
    Ännu ett toppjobb tack Fredrik o grabbarna👍 Läs mer
  • 2018-12-11

David R skrev om Täby Bilvård
    Lämnat in bilen sedan den var ny och ingen annan har fått röra bilen sedan dess. Läs mer
  • 2018-07-16

Anders F skrev om Täby Bilvård
    Valde Keramisk Ultra lackbehandling för min nyinköpta 4 år "bättre begagnade" bil (vit). Det är ju ganska mycket pengar, men jag tror att det är en god investering. Det fungerade hursomhelst utmärkt, och bilen skiner nu som ny. Behandlingen ska hålla många år (med en uppföljande mindre servicebehandling varje år) så jag får väl återkomma om 3-4 år. Men so far so god! Läs mer
  • 2017-11-23

Anna skrev om Täby Bilvård
    Vi är nöjda stamkunder hos Täby Bilvård. Proffsnivå både på bilarnas tvätt och lackbehandling samt personalens bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • 2017-09-07

Daniel L skrev om Täby Bilvård
    Ditec Ceramic Ultra, mycket nöjd med både resultat och bemötande. Proffsig och stolt personal med stor kunskap. Läs mer
  • Mats D

2017-04-23

Mats D skrev om Täby Bilvård
    Täby bilvård har gjort två bilar åt mig och jag är sjukt nöjd.

Min XC60 las det Ditec Ceramic Ultra behandling på, helt vansinnigt bra...vattendroppar bara pärlar sig och rinner av, lätt att tvätta och bra lyster i lacken.

Supernöjd kan varmt rekommendera Fredrik och grabbarna, dem vet vad dem sysslar med. Läs mer

Bästa billackerarna i Täby:

Patric J Patric J tycker:
“Mkt trevlig och kunnig persona...” Läs mer