Alla kategorier Målare Stockholms län Täby Täby Bygg & Badrum AB

Täby Bygg & Badrum AB

Byle Allé 3, 187 73 Täby — Visa karta

Varmt välkommen till Täby Bygg & Badrum. Vi är specialiserade och har många års erfarenhet av våtrumsrenoveringar, vi utför också all sorts av plattsättning och golvläggning. Är du intresserad av att renovera ditt badrum, kök, tvättstuga eller kanske lägga in nytt klinkergolv? Vi är anslutna till BKR och all personal innehar givetvis våtrumscertifikat. Vi kan också erbjuda totalentreprenad, samtliga samarbetspartners är självklart certifierade och försäkrade. Vi kan erbjuda allt inom VVS, el, måleri och ventilation. Genom IF företagsförsäkring är vi fullt försäkrade. Hör av dig till oss idag via mail eller telefon för fri offert. Välkommen!

Läs vad 32 kunder tycker om Täby Bygg & Badrum AB

• Peter B
    Peter B skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Första mötet med företaget var vid offertförfrågan.
    Två personer kom hem till oss och vi diskuterade upplägget.
    Vi fick ett mycket positivt intryck och jobbet skulle ta en månad.
    Datum för start skedde enligt plan. Under hela arbetets gång så
    var det 100%- ig uppställning från samtliga aktörer. När det uppstod några frågor och funderingar som vi hade, så var det lätt att få tag i ägarna och dom var väldigt tillmötesgående och löste problemen direkt. Alla inköp gjordes via företaget som kom med bra råd och tips. Dessutom gjorde dom ett mycket bra jobb som var klart på utlåvad tid.
    Vi kan varmt rekommendera ägarna Dennis och Emil som samarbetar med professionella företag.
    2017-09-19 Täby Bygg & Badrum svarar Peter B
    Tack Peter för dina fina ord. Vi hoppas ni trivs i ert nya badrum och vi snart ses igen. Mvh Dennis & Emil
  • Mariuzs T
    Mariuzs T skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Mycket bra och professionellt från början till slut.
    Vi började med en ordentlig genomgång,vem som skulle köpa vad,samt tidsplan.
    Hela arbetet gick enligt planer utan strul .
    Jobbarna kom som de skulle och gjorde det som var planerat
    Även kostnadskalkylen höll.Jag kan verkligen rekommendera firman.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Fantastiskt bemötande från början till slut. TBB renoverade två badrum och ett kök med väldigt bra resultat. Kan varmt rekommendera dem.
  • Robin S
    Robin S skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Mycket nöjd!
    Dennis och Emil skötte arbetet från A-Ö galant.
    Otroligt proffesionellt arbete och lösnings orienterade vid förändringar under arbetets gång.
    Kan varmt rekommenderas från en mycket nöjd familj.
    2017-04-25 Täby Bygg & Badrum svarar Robin S
    Väldigt roligt att ni är nöjda, vi ser fram emot att höra av er i framtiden. Tack
  • Karin T
    Karin T skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Bra service och trevligt bemötande!
    Hittade smartare lösning också så jag slapp betala lika mycket som jag räknat med.
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Har precis fått hjälp med att renovera mina badrum. Otroligt professionellt jobb från början till slut. Alla inblandade gjorde ett lysande jobb och tider och kommunikation sköttes lysande av Dennis!

Otroligt nöjd med bemötande, service och hur jobbet genomfördes.

/Micke
    2017-04-24 Täby Bygg & Badrum svarar Mikael F
    Vi tackar för fina ord och för förtroendet! Jag hoppas vi ses igen// Dennis
  • Anders L
    Anders L skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Vi renoverade vårt badrum som är ganska stort och därför skulle kosta en hel del pengar. Vilket skapade viss oro innan vi valt företag. Vi fick kontakt med två unga killar som ingav förtroende och en informativ och prisvärd offert. Vi fick löfte om hjälp med bra inköpspriser på inredning och utrustning. Bygget startade på utsatt dag och sedan rullade bygget på dag för dag med snickare, rörmokare,målare och elektriker. Att det pågick verksamhet hela tiden och att alla killar var trevliga och tillmötesgående kände vi som väldigt positivt. Vi fick tips på bra ställen att köpa inredning från och visst material köpte firman ut åt oss. Bygget var klart på utsatt dag en månad senare. Vi är mycket nöjda med slutresultatet och skulle gärna anlita denna firma igen.
  • Krister L
    Krister L skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Bra kommunikation med mig som beställare. Noggranna och höll tidplan.
  • Helén H
    Helén H skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    De renoverade vårt badrum och blev jätte nöjd! Fick super bra hjälp och de tog sig verkligen tid oavsett tid på dygnet! Rekommenderas starkt!
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Flexibla och seriösa! Är riktigt nöjd med resultatet!
  • Lena S
    Lena S skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Vi är jättenöjda med Dennis & Co arbete i vårt badrum. Inga konstigheter, de höll tidsplanen och var alltid tillgängliga.
  • Elizabeth G
    Elizabeth G skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Lämnade mitt hem och fick tillbaka mitt drömhus. Det var en upplevelse att ha att göra med kunnig personal en mycket trevlig bemötande. Vi fick vara delaktiga i alla moment .
    DE HÅLLER VERKLIGEN DET DE LOVAR.
    Min familj och jag är super nöjda.
    Tack
    2016-11-18 Täby Bygg & Badrum svarar Elizabeth G
    Tack för så fina ord. Vi är jätte nöjda med vårt arbete hos er. Vi ses i vår igen.
    Tack. Mvh Dennis. Emil & Mickie
  • Greger B
    Greger B skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Snabbt arbete. De olika hantverkarna kom när de skulle vilket gjorde att arbete flöt på. Badrummet blev fantastiskt.
  • Oskar  B
    Oskar B skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Supernöjd med vårt nya badrum och skulle verkligen rekommendera andra att anlita dom. Dom fixade allt och var hela tiden tillgängliga för frågor och bolla idéer.
    2016-08-21 Täby Bygg & Badrum svarar Oskar B
    Tack Oskar för era fina ord. Vad roligt att ni är nöjda. Mvh Dennis & Emil
  • Andreas P
    Andreas P skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Bra bemötande, bra service. Personal som visar att de bryr sig och vill att kunden ska få det bästa och vad de beställt!
  • Mathias L
    Mathias L skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Täby Bygg & Badrum AB har förändrat mina fördomar om hantverkare.
    Denna firma gjorde ett kanonarbete under tidspress.
    Snyggt hantverk med kakel & klinker. Uppsättning av badrumsmöbler/speglar.

Rent & snyggt på arbetsplatsen (hemma hos mig), slängde sitt skräp.

Bra jobbat!
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Har bara inlett ett samarbete, kommer att få deras hjälp i Juli men har fått ett snabbt och vänligt bemötande. Känner att det är ett seriöst och kompetent företag, hoppas att det stämmer.
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Mycket bra bemötande och slutresultat. Vi fick hjälp med att tätskikt samt kakel och klinkers i ett badrum.
  • Maria E
    Maria E skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Proffsigt bemötande
    Kunniga
    Snabba
    Lyhörda
  • Maria O
    Maria O skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Kakling i köket. Bemötandet var toppentrevligt och arbetet blev väldigt bra!
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Mycket bra bemötande, bra jobb. Mycket nöjd
  • Tord H
    Tord H skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Proffsigt bemötande, leverans på utlovad tid samt gott mycket gott resultat.
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Vi tycker att de gjort ett utmärkt jobb och rekommenderar den gärna!
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Bra service och proffsiga i sitt arbete och att lösa problem och utmaning på vägens gång i projektet .
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Proffsigt och positivt bemötande. Ser verkligen fram emot att bygget ska komma igång.
  • Byggnadsfirma Leif Törnkvist Ab
    Byggnadsfirma Leif Törnkvist Ab skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Mycket bra och snabbt utfört arbete!
  • Alex H
    Alex H skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Mycket trevliga killar som försöker och gör sitt bästa märks det. Är tillgängliga så mycket som möjligt samt lätta att bolla med om man har fåror eller funderingar. Något långdraget arbete men vi får skylla oss lite eftersom vi aldrig riktigt bestämde slutdatum från början. Det märks att dem tar till sig kritiken och har ingen tvekan att dem kommer att växa!
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Grymt duktiga och serviceinriktade. Dem la klinkers i hallen och resultatet blev riktigt bra.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Positivt, trevligt bemötande och pålitliga. Mycket nöjd med utfört arbete (inredning av råvind). Kan verkligen rekommenderas.
  • David M
    David M skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Mycket bra service. Lyssnar på vad kunden vill.. Rekommenderar starkt!
  • Anders J
    Anders J skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Rekommenderar Täby bygga badrum. Bra, pålitliga o gör ett bra jobb på utsatt tid
  • Joakim F
    Joakim F skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Jag valde en annan firma till min badrums renovering i höstas men bemötandet var mycket bra. Jag hade absolut valt Täby Bygg & Badrum om inte priset varit högst av de 4 offerter som vi erhöll.

Byle Allé 3, 187 73 Täby