Alla kategorier Målare Stockholms län Täby Täby Bygg & Badrum AB
Rekommenderat företag 2016 - Täby Bygg & Badrum AB

Täby Bygg & Badrum AB

Byle Allé 3, 187 73 Täby — Visa karta

Varmt välkommen till Täby Bygg & Badrum. Vi är specialiserade och har många års erfarenhet av våtrumsrenoveringar, vi utför också all sorts av plattsättning och golvläggning. Är du intresserad av att renovera ditt badrum, kök, tvättstuga eller kanske lägga in nytt klinkergolv? Vi är anslutna till BKR och all personal innehar givetvis våtrumscertifikat. Vi kan också erbjuda totalentreprenad, samtliga samarbetspartners är självklart certifierade och försäkrade. Vi kan erbjuda allt inom VVS, el, måleri och ventilation. Genom IF företagsförsäkring är vi fullt försäkrade. Hör av dig till oss idag via mail eller telefon för fri offert. Välkommen!

Läs vad 21 kunder tycker om Täby Bygg & Badrum AB

• Elizabeth G
    Elizabeth G skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Lämnade mitt hem och fick tillbaka mitt drömhus. Det var en upplevelse att ha att göra med kunnig personal en mycket trevlig bemötande. Vi fick vara delaktiga i alla moment .
    DE HÅLLER VERKLIGEN DET DE LOVAR.
    Min familj och jag är super nöjda.
    Tack
    2016-11-18 Täby Bygg & Badrum svarar Elizabeth G
    Tack för så fina ord. Vi är jätte nöjda med vårt arbete hos er. Vi ses i vår igen.
    Tack. Mvh Dennis. Emil & Mickie
  • Greger B
    Greger B skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Snabbt arbete. De olika hantverkarna kom när de skulle vilket gjorde att arbete flöt på. Badrummet blev fantastiskt.
  • Oskar  B
    Oskar B skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Supernöjd med vårt nya badrum och skulle verkligen rekommendera andra att anlita dom. Dom fixade allt och var hela tiden tillgängliga för frågor och bolla idéer.
    2016-08-21 Täby Bygg & Badrum svarar Oskar B
    Tack Oskar för era fina ord. Vad roligt att ni är nöjda. Mvh Dennis & Emil
  • Andreas P
    Andreas P skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Bra bemötande, bra service. Personal som visar att de bryr sig och vill att kunden ska få det bästa och vad de beställt!
  • Mathias L
    Mathias L skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Täby Bygg & Badrum AB har förändrat mina fördomar om hantverkare.
    Denna firma gjorde ett kanonarbete under tidspress.
    Snyggt hantverk med kakel & klinker. Uppsättning av badrumsmöbler/speglar.

Rent & snyggt på arbetsplatsen (hemma hos mig), slängde sitt skräp.

Bra jobbat!
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Har bara inlett ett samarbete, kommer att få deras hjälp i Juli men har fått ett snabbt och vänligt bemötande. Känner att det är ett seriöst och kompetent företag, hoppas att det stämmer.
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Mycket bra bemötande och slutresultat. Vi fick hjälp med att tätskikt samt kakel och klinkers i ett badrum.
  • Maria E
    Maria E skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Proffsigt bemötande
    Kunniga
    Snabba
    Lyhörda
  • Maria O
    Maria O skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Kakling i köket. Bemötandet var toppentrevligt och arbetet blev väldigt bra!
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Mycket bra bemötande, bra jobb. Mycket nöjd
  • Tord H
    Tord H skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Proffsigt bemötande, leverans på utlovad tid samt gott mycket gott resultat.
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Vi tycker att de gjort ett utmärkt jobb och rekommenderar den gärna!
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Bra service och proffsiga i sitt arbete och att lösa problem och utmaning på vägens gång i projektet .
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Proffsigt och positivt bemötande. Ser verkligen fram emot att bygget ska komma igång.
  • Byggnadsfirma Leif Törnkvist Ab
    Byggnadsfirma Leif Törnkvist Ab skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Mycket bra och snabbt utfört arbete!
  • Alex H
    Alex H skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Mycket trevliga killar som försöker och gör sitt bästa märks det. Är tillgängliga så mycket som möjligt samt lätta att bolla med om man har fåror eller funderingar. Något långdraget arbete men vi får skylla oss lite eftersom vi aldrig riktigt bestämde slutdatum från början. Det märks att dem tar till sig kritiken och har ingen tvekan att dem kommer att växa!
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Grymt duktiga och serviceinriktade. Dem la klinkers i hallen och resultatet blev riktigt bra.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Positivt, trevligt bemötande och pålitliga. Mycket nöjd med utfört arbete (inredning av råvind). Kan verkligen rekommenderas.
  • David M
    David M skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Mycket bra service. Lyssnar på vad kunden vill.. Rekommenderar starkt!
  • Anders J
    Anders J skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Rekommenderar Täby bygga badrum. Bra, pålitliga o gör ett bra jobb på utsatt tid
  • Joakim F
    Joakim F skrev om Täby Bygg & Badrum AB
    Jag valde en annan firma till min badrums renovering i höstas men bemötandet var mycket bra. Jag hade absolut valt Täby Bygg & Badrum om inte priset varit högst av de 4 offerter som vi erhöll.

Byle Allé 3, 187 73 Täby