Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Välkommen till Taktil & Samtal - Åsa Nyvell!

Mitt namn är Åsa Nyvell och jag tar hand om dig som har varit med om trauman, har ångest eller känner dig deprimerad.

Känner du dig stressad och kraftlös? Känner du att du står och stampar på samma ställe men vill vidare. Låt inte negativa tankar hindra dig från att leva ett liv där du är ditt bästa jag.

Behandlingar: Läkande regndroppsmassage och EFB, taktilterapi, befriande andningsterapi och regressionsterapi, visualiserande och djupgående terapi.
Vi har också en Gårdsretreat på Öland, i den mysiga lilla byn Djurstad, med övernattning och god vegetarisk mat.

Läs vad 13 kunder tycker om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell 2

2021-08-11
    När man kommer till Åsa så möts man av en trygg och omhändertagande känsla. Där vågar man slappna av och öppna upp för både kroppslig, emotionell och själslig läkning!
    Tack för dina fina ord. Ja, mod och hopp är starten på allt läkande <3 Så härligt att du upplevde det! //Åsa Taktil & Samtal - Åsa Nyvell
  • Amanda T
    skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell
    2021-04-02
    Jag har tidigare sökt vård inom landstinget för att få prata med någon, men aldrig känt något riktigt genuint stöd. Jag har fått känslan av att den jag har talat men har en instruktionsbok som den följer till punkt och pricka. Hos Åsa har det varit raka motsatsen. Där har jag känt mig uppmärksammad med genuina svar utifrån hennes egna kunskaper och erfarenheter, vilket för mig har varit av stor betydelse! Att ha ett dåligt mående är inte kul för någon och alla har inte turen att hitta rätt hjälp. Jag rekommenderar starkt att prova denna typen av behandling som Åsa erbjuder om du söker ett personligt och engagerat bemötande. Sen måste jag ju tillägga att taktilmassagen är en stark bonus för att verkligen få slappna av.
    Varmt tack för din fina beskrivning och omdöme. Jag är så glad att jobba med metoder som hjälpt dig så bra. Åsa Taktil & Samtal - Åsa Nyvell
    2021-04-02
    Jag har gått i både samtal och taktil. Samtalen har hjälpt mig att förstå och bearbeta tidigare händelser i livet och taktilen har hjälpt mig att få bukt med den inre stress jag så länge känt. Underbart och tryggt bemötande som gör att man känner sig trygg att prata om allt, högt som lågt. Toppbetyg från mig 🌟
    Tack Erica för ditt fina och öppna omdöme. Åsa Taktil & Samtal - Åsa Nyvell
    2021-03-31
    Jag har samtals Therapie bis Åsa först var jag tveksamt om hon ta emot men men vid första kontakt svarade Åsa so klart behandla jag kara också och då började vi .!
    Åsas vägledningen gav mig den stöd jag behöver i min nuvarande livs situation för att bearbetar mina problem som byggdes upp sedan barndom jag kan varmt rekommendera Åsa och vänta inte för länge med att ta hjälp !!
    Varmt tack för ditt fina omdöme Ulf. Det är ju aldrig försent att förändra sitt inre och må bättre. Ser fram emot att träffa många fler som blivit inspirerade av dig. Åsa Taktil & Samtal - Åsa Nyvell
    2021-03-30
    Hos Åsa blir man bemött med kärlek och omtanke
    Man känner att det är någon som lyssnar och tar hand om en med kärlek.
    Man mår bra av att få träffa Åsa i kropp och själ
    Tusen tack Anna-Karin! Att få bidra till läkande i familjer är min stora glädje och uppgift i livet! Med värme Åsa Taktil & Samtal - Åsa Nyvell
    2021-02-12
    Jag vill varmt rekommendera Åsa, med sin djupa förståelse och varma bemötande, och som givit mig taktilmassage som ju är ett underbart sätt att komma till ro med sig själv och världen , ett växande i själen under Åsas taktilaberöring.
    Ingrid Fogelvik
    Tack Ingrid för ditt varma omdöme. Jag hoppas många blir inspirerade till ro och växande i själen av dig ❤️ Åsa Taktil & Samtal - Åsa Nyvell
    2021-01-27
    Jag kan i andra sammanhang känna mig rätt obekväm med att ta av mig nästan naken (vid läkarbesök eller liknande) och särskilt svårt kan jag ha att slappna av när någon som är påklädd dessutom ska ta på min nakna kropp.. MEN hos Åsa är denna ängslan som bortblåst. Hennes taktilbehandling är gudomligt härlig och hennes bemötande mycket integritetsbevarande och professionellt. Rekommenderar starkt!
    Tack för ditt fina omdöme Hanna. Jag är så glad att din upplevelse hos mig blev så trygg och härlig. /Åsa Taktil & Samtal - Åsa Nyvell
    2021-01-22
    Jag har varit till Åsa för att få behandling med regndroppsteknik. Åsa mötte mig med ett stort & varmt leeende och ett glas med hett ingefärsvatten vilket fick mig att känna mig välkommen, trygg och väl omhändertagen.
    Jag rekommenderar Åsa Nyvell - Taktik & Samtal.
    Tack för ditt fina omdöme Marie. Ibland är det inte bara effekten av behandlingen som är det viktigaste, utan hur bemötandet känns. Jag hoppas att det märks att jag har tränat och älskar mitt jobb. ;-) /Åsa Taktil & Samtal - Åsa Nyvell
    Skön, djup avslappnande regndroppsmassage
    Ja visst är det härligt med Regndroppsmassage, Annelie. Tusen tack för ditt svar//Åsa Taktil & Samtal - Åsa Nyvell
    2020-12-23
    Kanonfint bemötande o förtroendeingivande behandling.
    Tack för ditt fina omdöme Lisa// Åsa Taktil & Samtal - Åsa Nyvell
  • Anna A
    skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell
    2020-12-23
    Att gå till Åsa för att få taktil är helt underbart. Kroppen och knoppen slappnar av och man går därifrån så trött men efter några timmar så kommer energin, det är så beroendeframkallande!
    Varmt tack för din målande beskrivning Anna. Så fint att du vill inspirera andra att komma till mig för Taktilterapi //Åsa Taktil & Samtal - Åsa Nyvell
    Taktil och samtal.
    Mycket bra bemötande.
    Tack Helen. Det var längesedan men jag är glad att du minns och var nöjd//Åsa Taktil & Samtal - Åsa Nyvell
    2020-12-21
    Vilken fin och läkande upplevelse hos Åsa. Att få både samtal och taktil var en ny upplevelse för mig och den kan jag verkligen rekommendera till andra // Sara
    Javisst är kombinationen fin. Varmt tack för att jag fick hjälpa till med din läkning och stort tack för ditt fina omdöme Sara//Åsa Taktil & Samtal - Åsa Nyvell