Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Ring 073-685 19 02 www.asanyvell.se

Välkommen till Taktil & Samtal - Åsa Nyvell! Mitt namn är Åsa Nyvell och jag tar hand om dig som har varit med om trauman, har ångest eller känner dig deprimerad. Känner du dig stressad och kraftlös? Känner du att du står och stampar på samma ställe men vill vidare. Låt inte negativa tankar hindra dig från att leva ett liv...

22 omdömen om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Siv A
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Skön taktil som passar mig utmärkt

Madeleine S
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Ett varmt och tryggt bemötande. Med en mysig stund där man satte sig ner och fick varmt vatten med mynta alternativt ingefära, en värmedyna att sätta fötterna på innan behandlingen gjordes. Med ett tryggt intryck lärde vi känna varandra och kombinationen taktilstimulering och samtal var oerhört givande. Efter att fått sepsis vid förlossning utan en vårdplan vid hemfärd har jag fått kämpa för min rätt till hjälp med läkare, kurator och amandamottagningen men kände att det inte kunde hjälpa mig så som jag ville. Fick...

Viktoria W
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Hon är så underbar och kan sin sak

Susanne E
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Åsa var så närvarande, fick mig verkligen att känna mig trygg och väl bemött, både under samtal och den taktila behandlingen. Bara att komma till denna underbara plats på Öland ger mig ett lugn. Rekommenderas varmt! /Susanne

Tack Susanne. Vilket fint omdöme du skrivit 🙏

Gry T
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

I samband med en kurs bodde jag på kursgården och blev väldig väl bemött. Det kändes personligt. Åsa är väldigt välkomnande och bjuder på fantastiskt god vegetarisk kost. Jag skulle vilja ha henne i mitt kök! Miljön på landet är också superhärlig med stor ombonad trädgård. Extra trivselfaktor med hund, katter och höns. Jag kan varmt rekommendera denna kursgård.

Svar från Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Tack Gry! En glädje att ha dig som gäst och fint att du blev så nöjd! 🙏

Berenice E
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Att komma till Åsa och få taktil massage blir jag avslappnad och full av energi. Åsa har en professionell sett när hon bemöter sina kunder, jag själv är mycket nöjd kund som återkommer till henne.

Tack Berenice❣️ Ser fram emot att träffa dig snart igen🌸 Åsa

Harald J
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Bemötande, service och miljö är bättre än mina högt ställda förväntningar

Så fint Harald! Välkommen tillbaka 🤗

Kristina E
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Bra bemötande lugn miljö,fungerar mot stress i kroppen och tanken.

Svar från Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Fint, du låter nöjd Kristina. Välkommen tillbaka!

Lise-lotte C
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Åsa taktil och samtal är det bästa jag gjort när jag fick min utmattningssyndrom. Hon har hjälpt mig massor.

Kristoffer R
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

När man kommer till Åsa så möts man av en trygg och omhändertagande känsla. Där vågar man slappna av och öppna upp för både kroppslig, emotionell och själslig läkning!

Svar från Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Tack för dina fina ord. Ja, mod och hopp är starten på allt läkande <3 Så härligt att du upplevde det! //Åsa

Amanda T
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Jag har tidigare sökt vård inom landstinget för att få prata med någon, men aldrig känt något riktigt genuint stöd. Jag har fått känslan av att den jag har talat men har en instruktionsbok som den följer till punkt och pricka. Hos Åsa har det varit raka motsatsen. Där har jag känt mig uppmärksammad med genuina svar utifrån hennes egna kunskaper och erfarenheter, vilket för mig har varit av stor betydelse! Att ha ett dåligt mående är inte kul för någon och alla har inte turen att hitta rätt hjälp. Jag rekommenderar starkt...

Svar från Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Varmt tack för din fina beskrivning och omdöme. Jag är så glad att jobba med metoder som hjälpt dig så bra. Åsa

Erica E
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Jag har gått i både samtal och taktil. Samtalen har hjälpt mig att förstå och bearbeta tidigare händelser i livet och taktilen har hjälpt mig att få bukt med den inre stress jag så länge känt. Underbart och tryggt bemötande som gör att man känner sig trygg att prata om allt, högt som lågt. Toppbetyg från mig 🌟

Tack Erica för ditt fina och öppna omdöme. Åsa

Ulf T
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Jag har samtals Therapie bis Åsa först var jag tveksamt om hon ta emot men men vid första kontakt svarade Åsa so klart behandla jag kara också och då började vi .! Åsas vägledningen gav mig den stöd jag behöver i min nuvarande livs situation för att bearbetar mina problem som byggdes upp sedan barndom jag kan varmt rekommendera Åsa och vänta inte för länge med att ta hjälp !!

Svar från Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Varmt tack för ditt fina omdöme Ulf. Det är ju aldrig försent att förändra sitt inre och må bättre. Ser fram emot att träffa många fler som blivit inspirerade av dig. Åsa

Anna-karin T
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Hos Åsa blir man bemött med kärlek och omtanke Man känner att det är någon som lyssnar och tar hand om en med kärlek. Man mår bra av att få träffa Åsa i kropp och själ

Svar från Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Tusen tack Anna-Karin! Att få bidra till läkande i familjer är min stora glädje och uppgift i livet! Med värme Åsa

Ingrid F
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Jag vill varmt rekommendera Åsa, med sin djupa förståelse och varma bemötande, och som givit mig taktilmassage som ju är ett underbart sätt att komma till ro med sig själv och världen , ett växande i själen under Åsas taktilaberöring. Ingrid Fogelvik

Svar från Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Tack Ingrid för ditt varma omdöme. Jag hoppas många blir inspirerade till ro och växande i själen av dig ❤️ Åsa

Hanna N
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Jag kan i andra sammanhang känna mig rätt obekväm med att ta av mig nästan naken (vid läkarbesök eller liknande) och särskilt svårt kan jag ha att slappna av när någon som är påklädd dessutom ska ta på min nakna kropp.. MEN hos Åsa är denna ängslan som bortblåst. Hennes taktilbehandling är gudomligt härlig och hennes bemötande mycket integritetsbevarande och professionellt. Rekommenderar starkt!

Svar från Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Tack för ditt fina omdöme Hanna. Jag är så glad att din upplevelse hos mig blev så trygg och härlig. /Åsa

Marie Ö
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Jag har varit till Åsa för att få behandling med regndroppsteknik. Åsa mötte mig med ett stort & varmt leeende och ett glas med hett ingefärsvatten vilket fick mig att känna mig välkommen, trygg och väl omhändertagen. Jag rekommenderar Åsa Nyvell - Taktik & Samtal.

Svar från Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Tack för ditt fina omdöme Marie. Ibland är det inte bara effekten av behandlingen som är det viktigaste, utan hur bemötandet känns. Jag hoppas att det märks att jag har tränat och älskar mitt jobb. ;-) /Åsa

Annelie B

Skön, djup avslappnande regndroppsmassage

Svar från Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Ja visst är det härligt med Regndroppsmassage, Annelie. Tusen tack för ditt svar//Åsa

Lisa J
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Kanonfint bemötande o förtroendeingivande behandling.

Tack för ditt fina omdöme Lisa// Åsa

Anna A
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Att gå till Åsa för att få taktil är helt underbart. Kroppen och knoppen slappnar av och man går därifrån så trött men efter några timmar så kommer energin, det är så beroendeframkallande!

Svar från Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Varmt tack för din målande beskrivning Anna. Så fint att du vill inspirera andra att komma till mig för Taktilterapi //Åsa

Helen K
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Taktil och samtal. Mycket bra bemötande.

Svar från Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Tack Helen. Det var längesedan men jag är glad att du minns och var nöjd//Åsa

Sara O
Skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Vilken fin och läkande upplevelse hos Åsa. Att få både samtal och taktil var en ny upplevelse för mig och den kan jag verkligen rekommendera till andra // Sara

Svar från Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Javisst är kombinationen fin. Varmt tack för att jag fick hjälpa till med din läkning och stort tack för ditt fina omdöme Sara//Åsa