Taktil & Samtal - Åsa Nyvell

Vi har också en Gårdsretreat på Öland, i den mysiga lilla byn Djurstad, med övernattning och god vegetarisk mat.

Läs vad 8 kunder tycker om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell 2

2021-02-12
    Jag vill varmt rekommendera Åsa, med sin djupa förståelse och varma bemötande, och som givit mig taktilmassage som ju är ett underbart sätt att komma till ro med sig själv och världen , ett växande i själen under Åsas taktilaberöring.
    Ingrid Fogelvik
    Tack Ingrid för ditt varma omdöme. Jag hoppas många blir inspirerade till ro och växande i själen av dig ❤️ Åsa

2021-01-27
    Jag kan i andra sammanhang känna mig rätt obekväm med att ta av mig nästan naken (vid läkarbesök eller liknande) och särskilt svårt kan jag ha att slappna av när någon som är påklädd dessutom ska ta på min nakna kropp.. MEN hos Åsa är denna ängslan som bortblåst. Hennes taktilbehandling är gudomligt härlig och hennes bemötande mycket integritetsbevarande och professionellt. Rekommenderar starkt!
    Tack för ditt fina omdöme Hanna. Jag är så glad att din upplevelse hos mig blev så trygg och härlig. /Åsa

2021-01-22
    Jag har varit till Åsa för att få behandling med regndroppsteknik. Åsa mötte mig med ett stort & varmt leeende och ett glas med hett ingefärsvatten vilket fick mig att känna mig välkommen, trygg och väl omhändertagen.
    Jag rekommenderar Åsa Nyvell - Taktik & Samtal.
    Tack för ditt fina omdöme Marie. Ibland är det inte bara effekten av behandlingen som är det viktigaste, utan hur bemötandet känns. Jag hoppas att det märks att jag har tränat och älskar mitt jobb. ;-) /Åsa

Skön, djup avslappnande regndroppsmassage
    Ja visst är det härligt med Regndroppsmassage, Annelie. Tusen tack för ditt svar//Åsa

2020-12-23
    Kanonfint bemötande o förtroendeingivande behandling.
    Tack för ditt fina omdöme Lisa// Åsa

• Anna A
    skrev om Taktil & Samtal - Åsa Nyvell
    2020-12-23
    Att gå till Åsa för att få taktil är helt underbart. Kroppen och knoppen slappnar av och man går därifrån så trött men efter några timmar så kommer energin, det är så beroendeframkallande!
    Varmt tack för din målande beskrivning Anna. Så fint att du vill inspirera andra att komma till mig för Taktilterapi //Åsa

Taktil och samtal.
    Mycket bra bemötande.
    Tack Helen. Det var längesedan men jag är glad att du minns och var nöjd//Åsa

2020-12-21
    Vilken fin och läkande upplevelse hos Åsa. Att få både samtal och taktil var en ny upplevelse för mig och den kan jag verkligen rekommendera till andra // Sara
    Javisst är kombinationen fin. Varmt tack för att jag fick hjälpa till med din läkning och stort tack för ditt fina omdöme Sara//Åsa