Tamigo

Norrtullsgatan 6, 113 29 Stockholm — Visa karta

Tamigo är ett av Nordens ledande online system för schemaläggning av arbetstider. Genom smart personalhantering kommunicerar du lätt med glada medarbetare som har stämpelklocka på nätet och via mobilapp, dessutom sparar du tid och pengar samtidigt som du både förenklar löneadministration och får kraftfulla verktyg för att styra din verksamhet precis dit du vill ha den. En molntjänst till mycket konkurrenskraftig månadskostnad.
Box 6088, 17106, Solna
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Övriga företag nära Tamigo:

Box 6088, Solna
Dan T:

Läs vad 26 kunder tycker om Tamigo

• Lillemor G
    Lillemor G skrev om Tamigo
    Tamigo är ett utmärkt program, lätt att använda. Kan vara lite klurigt när en anställd tillfälligt byter från sitt ordinarie schema till en annan avdelning annars inga problem.
    2014-07-19 Ariann H svarar Lillemor G
    Hej Lillemor!

Stort tack för dina vänliga ord! Roligt att du uppskattar användarvänligheten, någonting vi alltid arbetar hårt på att förbättra. Uppskattar din kommentar! Varmt tack för din rekommendation.

Mvh, Ariann på Tamigo
  • Susanne J
    Susanne J skrev om Tamigo
    Gör bara löner och schema i Tamigo. Funkar ok.
    2014-07-02 Ariann H svarar Susanne J
    Hej Susanne!

Inte så bara med löner och schema ;-) Ganska stort och komplicerat område ju! Men visst finns det många fler möjligheter i Tamigo, beroende på om man har den rollen. Varmt tack för din rekommendation.

• Malin M
    Malin M skrev om Tamigo
    Jag har använt Tamigo nu i ca 8 månader och detta har sparat mig så mycket tid i min schemaläggning. Samt att detta ger mig enkelt möjligheten att se min förväntade lönekostnads % och sedan utfallet dag för dag! Jag har alltid fått ett bra bemötande av supporten och snabb hjälp.
    2014-07-01 Ariann H svarar Malin M
    Hej Malin!

Riktigt roligt att höra! Tack för dina vänliga ord. Visst är det skönt att ha koll på läget?! Perfekt att du utnyttjar systemet. Varmt tack för din rekommendation.

• Maria W
    Maria W skrev om Tamigo
    Det mästa fungerar bra men i bland blir det fel tid när dom loggar i på helgen om dom börjar 08,00 kan det bli 08,30
    2014-07-01 Ariann H svarar Maria W
    Hej Maria!

Glad att höra att det fungerar bra! Angående inloggningstiden så handlar det troligtvis om en inställning som er Administratör gör i Tamigo, kanske kan du kolla det med dom? Nu finns det ju också möjlighet att aktivera en funktion som gör att man kan skriva in en kommentar i Touch när du loggar in eller ut ;-) Bara ett tips! Varmt tack för din rekommendation.

• Carolina N
    Carolina N skrev om Tamigo
    Otroligt smidigt schemasystem! Verkligt uppskattat av både mig som schemaläggare och mina anställda!
    2014-07-01 Ariann H svarar Carolina N
    Hej Carolina!

Tusen tack för dina vänliga ord! Vi ska försöka fortsätta förvalta ert förtroende väl ;-) Varmt tack för din rekommendation.

• Jessica K
    Jessica K skrev om Tamigo
    bra system för att förenkla schemat
    och att nå all personal med info
    smidigt när man väl förstår alla funktioner
    2014-07-01 Ariann H svarar Jessica K
    Hej Jessica!

Tack för dina vänliga ord! Så roligt att höra att du gillar och utnyttjar kommunikationsmöjligheterna i Tamigo. Håller med dig, det är verkligen smidigt och effektivt. Varmt tack för din rekommendation.

• Vestin, U
    Vestin, U skrev om Tamigo
    Användare/administratör Tamigo
    2014-07-01 Ariann H svarar Vestin, U
    Hej!

Kul att du också använder Tamigo! Varmt tack för din rekommendation.

• Anna H
    Anna H skrev om Tamigo
    Bra kundseric , skulle vara bra mer mera funtioner på appen ( väldigt bra funktioner just nu för butikschefter men gärna ännu mer )
    2014-06-30 Ariann H svarar Anna H
    Hej Anna!

Kul att det fungerar bra! Skulle så gärna vilja höra om dina idéer ;-) Vi lägger ner väldigt mycket utveckling på appen, så tipsa oss gärna om det är något du saknar, vem vet vad som kan dyka upp?! Varmt tack för din rekommendation.

• Harald B
    Harald B skrev om Tamigo
    Har haft kontakt med företaget två ggr då jag upptäckt fel i systemet.
    Företaget löste problemet på ett bra sätt.
    2014-06-30 Ariann H svarar Harald B
    Hej Harald!

Härligt att höra! Både att du fått hjälp och att du hjälpt oss att bli bättre ;-) Varmt tack för din rekommendation.

• Marie L
    Marie L skrev om Tamigo
    Har nyss börjat arbeta med Tamigo, tycker det mesta fungerar bra, lite fundresam ibland hur systemet räknar.
    2014-06-30 Ariann H svarar Marie L
    Hej Marie!

Ja, jag förstår att du är lite fundersam ibland... även om vi verkligen strävar efter att Tamigo ska vara användarvänligt så är det samtidigt ett system med väldigt många funktioner! Jag antar att du kommer att få någon sorts utbildning om systemet? Önskar dig lycka till och hoppas du kommer att trivas bra med Tamigo! Varmt tack för din rekommendation.

• Martina P
    Martina P skrev om Tamigo
    Vi är super nöjda med Tamigo det har underlättat mycket arbete för våran del. Vi har köpt hela konceptet och rekommenderar Tamigo till alla företag som har fler än 4 personal. Stämpelklockan, schemaplanering, semesterplanering allt är lätt tillgängligt och bäst av allt att personalen kan ladda ner en APP till deras smartfon så att dom lätt kan ta del av all information.
    2014-06-30 Ariann H svarar Martina P
    Hej Martina!

Så glad jag blir över dina vänliga ord! Ja, visst är appen bra?! Håller helt med dig! Och den är under utveckling, så vi hoppas att den bara blir bättre och bättre ;-) Varmt tack för din rekommendation.

• Åsa B
    Åsa B skrev om Tamigo
    Supporten svarar inte på mina mail så just nu tycker jag det är ganska uselt.
    2014-06-30 Ariann H svarar Åsa B
    Hej Åsa!

Men oj då! Så ska det verkligen inte vara! Det skulle jag också tycka var uselt. Vi brukar verkligen försöka svara mycket snabbt på alla mail, nöjda kunder är nummer ett. Skriv direkt till mig på ariann.hasselsjo@tamigo.se, så ska vi se om jag kanske kan hjälpa dig vidare? Varmt tack för din rekommendation.

• Ingela W
    Ingela W skrev om Tamigo
    Det blir en del problem med instämplingarna samt schemautrullningarna.
    2014-06-30 Ariann H svarar Ingela W
    Hej Ingela!

Det låter inte helt bra! Hör gärna av dig till oss, så får vi se om vi inte kan få det att rulla lite smidigare. Vi vill så gärna ha nöjda kunder! Varmt tack för din rekommendation.

• Samira A
    Samira A skrev om Tamigo
    bemötandet var bra, tjänsten är tamigo.
    2014-06-30 Ariann H svarar Samira A
    Hej Samira!

Så glad att du upplever det så! Våra kunder är verkligen viktiga för oss. Varmt tack för din rekommendation.

• Josehpine G
    Josehpine G skrev om Tamigo
    har bara gott att säga, allting har funkat från dag 1 utan problem
    2014-06-30 Ariann H svarar Josehpine G
    Hej Josephine!

Och tack snälla för dina vänliga ord ;-) Då får vi se till att det fortsätter så! Varmt tack för din rekommendation.

• Mikaela F
    Mikaela F skrev om Tamigo
    Ett relativt bra program. Dock kan vissa funktioner kännas överflödiga, medans andra saknas.
    2014-06-30 Ariann H svarar Mikaela F
    Hej Mikaela!

Åh, så nyfiken jag blir på att få veta mer! Vi vill ju lära oss av våra kunder ;-) Skicka gärna ett litet mail till ariann.hasselsjo@tamigo.se och berätta mer. Vi är under ständig utveckling och tar gärna emot nya idéer. Varmt tack för din rekommendation.

• Anneli J
    Anneli J skrev om Tamigo
    bra ovh informativt bemötande. Kunnig personal service minded och flexibla
    2014-06-30 Ariann H svarar Anneli J
    Hej Anneli!

Stort tack för dina vänliga ord! Det betyder mycket. Vi strävar efter att våra kunder ska vara nöjda och ha ett väl fungerande system. Varmt tack för din rekommendation.

• Sonny M
    Sonny M skrev om Tamigo
    Tamigo är en väldigt användbar app!

Den har sparat mig många timmar när det kommer till att planera personalens sceman!

Fasta mallar som går att ändra och banka in gör att planeringen går superbra!

Aldrig varit driftavbrott och efterfrågade uppdateringar har de fixat (aldrig varit med om innan), trevlig support.

Köp köp köp! Det är en jäkligt värd investering för ditt företag!

Glad semester!
    2014-06-30 Ariann H svarar Sonny M
    Hej Sonny!

Oj, så mycket beröm, vet inte riktigt hur jag ska svara dig ;-) Bara superglad att du är så nöjd! Då fungerar det som vi vill att det ska. Varmt tack för din rekommendation. Och glad semester till dig också!

• Stina K
    Stina K skrev om Tamigo
    Ett mycket väll fungerande verktyg för oss som använder Tamigo!!
    2014-06-30 Ariann H svarar Stina K
    Hej Stina!

Kul att höra! Verktyg ska vara lättanvända och fungera som dom ska ;-) Varmt tack för din rekommendation.

• Linda E
    Linda E skrev om Tamigo
    Väldigt bra schemasystem. Enkelt att använda.
    2014-06-30 Ariann H svarar Linda E
    Hej Linda!

Så kul att du uppskattar Tamigo! Varmt tack för din rekommendation.

• Ajlana B
    Ajlana B skrev om Tamigo
    har ej haft kontakt med er , vi använder oss av tamigo schema
    rätt krånglit att lägga alla pass då tiden uppdelad
    2014-07-02 Ariann H svarar Ajlana B
    Hej Ajlana!

Tråkigt att vi inte haft kontakt med varann! Vi försöker ha bra support och bra utbildning, så säg väldigt gärna till om det finns någonting vi kan göra för att underlätta. En nyhet är att under hjälpsektionen, det blå-vita "frågetecknet" på varje sida, så har vi lagt ut små videosnuttar som visar olika funktioner, vet inte om dom skulle kunna vara till hjälp? Varmt tack för din rekommendation.

• Morgan I
    Morgan I skrev om Tamigo
    ok...............................................................................................................................
    2014-06-30 Ariann H svarar Morgan I
    Hej Morgan!

Skönt att det är ok iaf ;-) Om det är någonting vi kan hjälpa till med så att det blir ännu bättre, så säg bara till! Varmt tack för din rekommendation.

• Joakim N
    Joakim N skrev om Tamigo
    Mycket bra bemötande och Tamigo har gjort det yttersta för att möta våra krav i ett schema för skiftgående personal.
    2014-06-30 Ariann H svarar Joakim N
    Hej Joakim!

Blir så glad att höra att det fungerar som det ska! Varmt tack för din rekommendation.

• Lars B
    Lars B skrev om Tamigo
    Skift schema bra bemötande

Produkten lever upp till förväntan med bra respon vid frågor och problemlösning
    2014-06-30 Ariann H svarar Lars B
    Hej Lars!

Så kul att höra att det fungerar bra! Nöjda kunder är vår ambition ;-) Varmt tack för din rekommendation.

• Camilla K
    Camilla K skrev om Tamigo
    Har inte jobbat så länge på företaget som använder Tamigo. Den kontakt jag haft, via email, har jag fått svar på mina frågor de flesta fall snabbt.
    Har jobbat med andra, mer avanserade program, som jag tycker är bättre. Ang bla arbetstid i förhållande till anställningstid,arbetstidsregler.
    2014-06-30 Ariann H svarar Camilla K
    Hej Camilla!

Grattis till nya jobbet! Skönt att höra att du fått hjälp med dina frågor. Vi arbetar hårt på att göra Tamigo ännu mer lättarbetat och nya funktioner släpps varannan vecka, så håll utkik ;-) Varmt tack för din rekommendation.

• Johan P
    Johan P skrev om Tamigo
    Relativt smidigt och lättåtkomligt.
    2014-06-30 Ariann H svarar Johan P
    Hej Johan!

Så roligt att höra att du upplever det så! Vi arbetar ständigt på att göra Tamigo ännu smidigare och ännu mer lättåtkomligt ;-) Varmt tack för din rekommendation.

Norrtullsgatan 6, 113 29 Stockholm