Tamigo

Tamigo

Ring 08-619 81 25 www.tamigo.se
4.0

Tamigo är ett av Nordens ledande online system för schemaläggning av arbetstider. Genom smart personalhantering kommunicerar du lätt med glada medarbetare som har stämpelklocka på nätet och via mobilapp, dessutom sparar du tid och pengar samtidigt som du både förenklar löneadministration och får kraftfulla verktyg för att styra...

26 omdömen om Tamigo

Lillemor G

Tamigo är ett utmärkt program, lätt att använda. Kan vara lite klurigt när en anställd tillfälligt byter från sitt ordinarie schema till en annan avdelning annars inga problem.

Susanne J

Gör bara löner och schema i Tamigo. Funkar ok.

Malin M
Skrev om Tamigo

Jag har använt Tamigo nu i ca 8 månader och detta har sparat mig så mycket tid i min schemaläggning. Samt att detta ger mig enkelt möjligheten att se min förväntade lönekostnads % och sedan utfallet dag för dag! Jag har alltid fått ett bra bemötande av supporten och snabb hjälp.

Maria W
Skrev om Tamigo

Det mästa fungerar bra men i bland blir det fel tid när dom loggar i på helgen om dom börjar 08,00 kan det bli 08,30

Carolina N

Otroligt smidigt schemasystem! Verkligt uppskattat av både mig som schemaläggare och mina anställda!

Jessica K

bra system för att förenkla schemat och att nå all personal med info smidigt när man väl förstår alla funktioner

Vestin, U

Användare/administratör Tamigo

Anna H
Skrev om Tamigo

Bra kundseric , skulle vara bra mer mera funtioner på appen ( väldigt bra funktioner just nu för butikschefter men gärna ännu mer )

Harald B
Skrev om Tamigo

Har haft kontakt med företaget två ggr då jag upptäckt fel i systemet. Företaget löste problemet på ett bra sätt.

Marie L
Skrev om Tamigo

Har nyss börjat arbeta med Tamigo, tycker det mesta fungerar bra, lite fundresam ibland hur systemet räknar.

Martina P

Vi är super nöjda med Tamigo det har underlättat mycket arbete för våran del. Vi har köpt hela konceptet och rekommenderar Tamigo till alla företag som har fler än 4 personal. Stämpelklockan, schemaplanering, semesterplanering allt är lätt tillgängligt och bäst av allt att personalen kan ladda ner en APP till deras smartfon så att dom lätt kan ta del av all information.

Åsa B
Skrev om Tamigo

Supporten svarar inte på mina mail så just nu tycker jag det är ganska uselt.

Ingela W
Skrev om Tamigo

Det blir en del problem med instämplingarna samt schemautrullningarna.

Samira A
Skrev om Tamigo

bemötandet var bra, tjänsten är tamigo.

Josehpine G

har bara gott att säga, allting har funkat från dag 1 utan problem

Mikaela F

Ett relativt bra program. Dock kan vissa funktioner kännas överflödiga, medans andra saknas.

Anneli J
Skrev om Tamigo

bra ovh informativt bemötande. Kunnig personal service minded och flexibla

SONNY M
Skrev om Tamigo

Tamigo är en väldigt användbar app! Den har sparat mig många timmar när det kommer till att planera personalens sceman! Fasta mallar som går att ändra och banka in gör att planeringen går superbra! Aldrig varit driftavbrott och efterfrågade uppdateringar har de fixat (aldrig varit med om innan), trevlig support. Köp köp köp! Det är en jäkligt värd investering för ditt företag! Glad semester!

Stina K
Skrev om Tamigo

Ett mycket väll fungerande verktyg för oss som använder Tamigo!!

Linda E
Skrev om Tamigo

Väldigt bra schemasystem. Enkelt att använda.

Ajlana B
Skrev om Tamigo

har ej haft kontakt med er , vi använder oss av tamigo schema rätt krånglit att lägga alla pass då tiden uppdelad

Morgan I
Skrev om Tamigo

ok...............................................................................................................................

Joakim N
Skrev om Tamigo

Mycket bra bemötande och Tamigo har gjort det yttersta för att möta våra krav i ett schema för skiftgående personal.

Lars B
Skrev om Tamigo

Skift schema bra bemötande Produkten lever upp till förväntan med bra respon vid frågor och problemlösning

Camilla K

Har inte jobbat så länge på företaget som använder Tamigo. Den kontakt jag haft, via email, har jag fått svar på mina frågor de flesta fall snabbt. Har jobbat med andra, mer avanserade program, som jag tycker är bättre. Ang bla arbetstid i förhållande till anställningstid,arbetstidsregler.

Johan P
Skrev om Tamigo

Relativt smidigt och lättåtkomligt.