Tandläkargruppen Täby Centrum AB

1.8

8 omdömen om Tandläkargruppen Täby Centrum AB

Katarzyna D
Skrev om Tandläkargruppen Täby Centrum AB

Känslan av att de inte bryr sig om kunderna, att avboka för sent kostade mig jättemycket och de var väldigt otrevliga.

Clas Ragnar E
Skrev om Tandläkargruppen Täby Centrum AB

Egentligen min frus upplevelse. Hon är inte mycket för att klaga, men jag blev upprörd när jag fick veta hur hon behandlats. Hon har haft symtom som ont i käkarna på morgonen och huvudvärk så hon kände att hon behövde ha en bettskena igen. När hon kom till tandläkaren nu så tittade han i hennes mun och sa att hon behövde gå till deras tandhyguenist för rengöring innan det var dags att prova ut bettskena. Han sa ingenting om att tandytorna var slitna och att bettskena behövdes. Krävdes två besök hos tandhygienist för sammanlagt...

Thomas G
Skrev om Tandläkargruppen Täby Centrum AB

Riktigt dåligt! Tandsköterskan var sen, tandläkaren var ännu senare (ca 15 min). Okej, saker händer, men det blev värre. Sedan gjorde tandläkaren ingen egen undersökning utan tandsköterskan drog runt en kamera i munnen medan tandläkaren var någon annanstans. Tandläkaren kollade sedan på bilderna men gjorde ingen egen undersökning i munnen. Gissar att de maxar intäkterna på det här sättet. Den påkostade inredningen måste ju finansieras på något sätt. Därefter blev jag ordinerad en behandling som två andra tandläkare efteråt...

Erik W
Skrev om Tandläkargruppen Täby Centrum AB

Första gången någonsin jag gått till en tandläkare som inte skrapat någon tandsten alls utan hänvisade istället till att boka ny tid hos deras tandhygienist för att få det gjort. En extra röntgen tog de betalt för också utan att fråga. Jag går inte hit igen.

Beatrice N
Skrev om Tandläkargruppen Täby Centrum AB

Vad har hänt med det lilla, trevliga, personliga Tadläkargruppen Täby? Nu receptioner på 3-4 plan, rörigt, personalen fullt upp med varandra, hög disco musik i receptionen, stökigt och smutsigt. Stressig miljö, kommer vi att orka gå där?? Min fundering är också om det är försäljning av inredning eller tandreglering som är deras huvudsyssla?

Thomas G gillar detta
HAMID D
Skrev om Tandläkargruppen Täby Centrum AB

Jag skrev ett inlägg som jag ville ta bort men det går inte! Man kan bara ändra sitt inlägg!

Vanja Marianne L
Skrev om Tandläkargruppen Täby Centrum AB

Väldigt otrevligt bemötande från Mona. Henne ska du inte välja när det gäller ditt barn. Elak och hemsk attityd, vi blev skrämda och kommer aldrig mer gå tillbaka.

sandra ö
Skrev om Tandläkargruppen Täby Centrum AB

Toppmodern mottagning och fantastiskt personal! Tack!