Alla kategorier Övrigt Stockholms län Österåker Tas Handelsbolag

Tas Handelsbolag

Norrgårdsvägen 51, 184 36 Åkersberga — Visa karta

Vi utför arbete snabbt, bra och till bra pris.I våra tjänster ingår:- slipning av trappor,- renovering- målning- plattsättning i köket:- på väggar - på golvet- sänkning av takparkettgol- fönsterkarm- golv- och taklistersnickeri:- bygge av terrasser- bygge av stödväggar-målning- tapetsering-spackling-putsning- läggning av markstenar- trottoarplattorgolvplattsättning-klinkers på golvet- klinkers utomhus- isolering av byggnader utomhusbygge av tak- målning utomhus av fasader och väggar-montering och renovering av fönster- trädfällningrivning av gamla objekt-stenmurning- hus- och lägenhetsstädning
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 5 kunder tycker om Tas Handelsbolag

• Mia J
    Mia J skrev om Tas Handelsbolag
    Fick hjälp med att tvätta och måla huset samt utvändigt renovera fönster och mindre snickeriarbete. Jättenöjd; fick pris direkt, de kunde komma snabbt, jobbade effektivt (paus för när det regnade - jättebra) och resultatet blev fint. Trevliga och lätta att ha att göra med och mycket prisvärt. Fakturan landade på det pris de angav vid offert.
  • Björn N
    Björn N skrev om Tas Handelsbolag
    Äntligen någon inom Byggbranschen som kommunicerar!
    Bokar man en tid så gäller den tiden och man får ok via sms
    Blir det problem p.g.a. t.ex. väder så får man ett sms eller telefonsamtal.
    Dessutom görs det där lilla extra med snickarglädje.
    Inget att klaga på!
  • Laila B
    Laila B skrev om Tas Handelsbolag
    En kompetent och tillmötesgående firma att anlita för allehanda renoveringar i hemmet. Håller tider bra och har konkreta råd och idéer hur saker på bästa sätt kan lösas. Snabba och effektiva!
  • D
    D skrev om Tas Handelsbolag
    Målade huset både bra och billigt.
  • Michael B
    Michael B skrev om Tas Handelsbolag
    Dom uppträder seriöst i sitt arbete och är mycket noga med både förberedelser utförande och det som inte många gör : städar och gör fint efter sig. Dom har koll på hur man undgår byggfel och utför arbete på ett proffsigt sätt

Norrgårdsvägen 51, 184 36 Åkersberga