Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Rethink Stockholm

Rethink Stockholm

Västmannagatan 64, 113 25 Stockholm — Visa karta

Sveriges främsta laserklinik inom tatueringsborttagning. Med hjälp av den senaste lasertekniken avlägsnar vi snabbt och effektivt alla typer av tatueringar utan risk för komplikationer. Bäst priser i stan när det kommer att bleka tatueringar inför en cover-up och även för att avlägsna tatueringen helt och hållet.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Rethink Stockholm

• Karin S
    Karin S skrev om Rethink Stockholm
    Stora tassavtryck på armen kändes inte lika häftigt längre när man är 30 år gammal. Men nu är dem borta för alltid!Snabbt resultat, bra pris och kunnig personal. Rekommenderas!
  • Erik N
    Erik N skrev om Rethink Stockholm
    Riktigt bra priser!! Personalen är supertrevlig och jag kände mig väl omhändertagen. Snabba och bra resultat, så jag är mycket nöjd. Kan varmt rekommendera detta ställe till andra.
  • Thomas c
    Thomas c skrev om Rethink Stockholm
    Väldigt trevliga och professionella som dessutom orkade med alla mina 500 frågor.
    Resultat blev helt perfekt och priset var faktiskt lägre än hos många andra kliniker. Så det blir en klar 5a. :)

Västmannagatan 64, 113 25 Stockholm