Rethink Stockholm

Rethink Stockholm

Ring 08-559 221 32 www.tatueringsborttagning.nu

Sveriges främsta laserklinik inom tatueringsborttagning. Med hjälp av den senaste lasertekniken avlägsnar vi snabbt och effektivt alla typer av tatueringar utan risk för komplikationer. Bäst priser i stan när det kommer att bleka tatueringar inför en cover-up och även för att avlägsna tatueringen helt och hållet.

29 omdömen om Rethink Stockholm

SIMON T
Skrev om Rethink Stockholm

Leo är oerhört professionell, kunnig och lyhörd.

NICOLE H
Skrev om Rethink Stockholm

Så trevligt och professionellt bemötande på Rethink vid Odenplan. Lokalerna är fräscha och fina. Så nöjd med resultatet och längtar till nästa behandlingstillfälle. Rekommenderar Leo till alla!

Amanda Cecilia Märta T
Skrev om Rethink Stockholm

Har inget att klaga på! 10 av 10. Känns tryggt och man får den hjälpen man behöver. Skulle rekommendera Leo till alla.

LOUISE W
Skrev om Rethink Stockholm

Hade gett bättre betyg om jag kunnat!! Verkar ha blivit av med en ful, gammal ögonbrynstatuering, efter EN behandling?! Leo - Fin, snäll och otroligt duktig behandlare! Rekommenderas starkt🎈

ELIN L
Skrev om Rethink Stockholm

Rekommenderas starkt! Trevligt bemötande och bra service. Hittills är jag väldigt nöjd!

LOVISA E
Skrev om Rethink Stockholm

Super bra på alla sätt, bra service och alltid trevliga och bra resultat. Kan varmt rekommendera.

ELIN S
Skrev om Rethink Stockholm

Jag vill bara rikta ett stort tack till Leo för ett väldigt trevligt och professionellt bemötande men framför allt för ett resultat som är långt bättre än jag någonsin vågat hoppas! Jag hade därför gärna gett ett högre betyg än 5/5 om jag kunnat.

HICHAM A

Superduktig och jätte trevlig. kan verkligen rekommendera Rethink. Tack Leo 😃

ALEXANDRA T
Skrev om Rethink Stockholm

Super super bra!!! Mer än nöjd och första stället i Sverige som gett resultat. Tack! <3

EMILIA H
Skrev om Rethink Stockholm

Leo på Rethink gör att en annars rätt obehaglig situation blir till något positivt. Att ta bort gamla/fula tatueringar är inte smärtfritt men hans metod och kunskap gör det uthärdligt och resultatet är bättre än hos någon annan. Han är snabb och säker och har ett proffsigt sätt och ett bemötande som gör Dig trygg. Rekommenderar alla som bär på en tatuering de önskar bli av med att träffa just honom för ett garanterat positivt resultat och bemötande.

ANNA-KLARA S
Skrev om Rethink Stockholm

Till den som har en eller flera oönskade tatueringar rekommenderar jag varmt att gå till Leo på ReThink. Superduperfint bemötande och jättebra resultat. Dessutom får man allt man behöver för både innan-och eftervård, utan extra kostnad. 100% 2 good 2 be true, fast true.

DICK Ö
Skrev om Rethink Stockholm

Bra resultat, trevligt och rimliga priser. Rekommenderas!

JESSICA S
Skrev om Rethink Stockholm

Rekommenderas! Proffsigt bemötande, rena och fräscha lokaler. Fått jättebra resultat av borttagning av tatuering!

Sofie beata I
Skrev om Rethink Stockholm

Rekommenderas varmt!!!! Trevliga, proffsiga och seriösa. Kommer aldrig gå någon annanstans för tatueringsborttagning :)

Julia K
Skrev om Rethink Stockholm

Det gör jävligt ont men det blir grymma resultat. Humana priser och mycket trevligt bemötande. Välj Leo!!

Rebecka S
Skrev om Rethink Stockholm

Jag har tidigare gått till två andra behandlare för att ta bort ett par tatueringar och önskar att jag hade gått direkt till Leo på Rethink. Han är mycket kunnig inom sitt område och använder sig utav en väldigt effektiv maskin som har gett mig resultat som mina tidigare behandlingar inte kommer i närheten utav. Mina allra varmaste rekommendationer får Leo på Rethink!

Timmy W
Skrev om Rethink Stockholm

Har gått till Leo och lasrat ett stort gäng tatueringar sen i Maj 2018. Han är bra, utbildad och riktigt schysst att ha att göra med! Ser fram emot att fortsätta lasra på Rethink då resultatet är otroligt!

Dino B
Skrev om Rethink Stockholm

Bra resultat och trevligt bemötande! 👍🏻

Linda U
Skrev om Rethink Stockholm

Rekommenderas varmt till den som ska ta bort tatuering. Bra och proffsigt bemötande. Jag är jättenöjd med resultatet!

MARCUS R
Skrev om Rethink Stockholm

Otroligt proffsigt och trevligt bemötande. Är mitt uppe i processen och man märker verkligen resultat. Rekommenderas varmt!

Jon

Professionellt bemötande, bra resultat

Martin K
Skrev om Rethink Stockholm

Utmärkt, inget att klaga om. Är väldigt nöjd med både resultatet och servicen från Rethink. Rekommenderas starkt!

Sasha A
Skrev om Rethink Stockholm

Supernöjd med resultat hittills och väldigt trevligt bemötande. Rekommenderar starkt!

Simon R
Skrev om Rethink Stockholm

Fantastiskt resultat! Väldigt trevligt, professionellt och förtroendeingivande bemötande från mycket kunnig personal, det är lika trevligt att komma hit varje gång. Skulle aldrig gå någon annanstans och rekommenderar alla att vända sig hit!

Mateja S
Skrev om Rethink Stockholm

Professionellt och tryggt bemötande av en mycket kunnig och tillmötesgående behandlare. Rethink Stockholm rekommenderas varmt!

Malin M
Skrev om Rethink Stockholm

Proffesionellt bemötande, flexibla tider, fräsch mottagning och grymt bra resultat. Den som funderar på att sudda ut sin ungdoms synder gör klokt i att kontakta Leo. En solklar rekommendation från min sida!

Karin S
Skrev om Rethink Stockholm

Stora tassavtryck på armen kändes inte lika häftigt längre när man är 30 år gammal. Men nu är dem borta för alltid!Snabbt resultat, bra pris och kunnig personal. Rekommenderas!

Erik N
Skrev om Rethink Stockholm

Riktigt bra priser!! Personalen är supertrevlig och jag kände mig väl omhändertagen. Snabba och bra resultat, så jag är mycket nöjd. Kan varmt rekommendera detta ställe till andra.

Thomas c
Skrev om Rethink Stockholm

Väldigt trevliga och professionella som dessutom orkade med alla mina 500 frågor. Resultat blev helt perfekt och priset var faktiskt lägre än hos många andra kliniker. Så det blir en klar 5a. :)