Alla kategorier Tatuering Stockholms län Stockholm Södermalm Rethink Stockholm

Rethink Stockholm

Västmannagatan 64, 113 25 Stockholm — Visa karta

Sveriges främsta laserklinik inom tatueringsborttagning. Med hjälp av den senaste lasertekniken avlägsnar vi snabbt och effektivt alla typer av tatueringar utan risk för komplikationer. Bäst priser i stan när det kommer att bleka tatueringar inför en cover-up och även för att avlägsna tatueringen helt och hållet.

Läs vad 11 kunder tycker om Rethink Stockholm

• Linda U skrev om Rethink Stockholm
    Rekommenderas varmt till den som ska ta bort tatuering. Bra och proffsigt bemötande. Jag är jättenöjd med resultatet! Läs mer
  • Marcus skrev om Rethink Stockholm
    Otroligt proffsigt och trevligt bemötande. Är mitt uppe i processen och man märker verkligen resultat. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jon skrev om Rethink Stockholm
    Professionellt bemötande, bra resultat Läs mer
  • Martin K
    Martin K skrev om Rethink Stockholm
    Utmärkt, inget att klaga om. Är väldigt nöjd med både resultatet och servicen från Rethink. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sasha A
    Sasha A skrev om Rethink Stockholm
    Supernöjd med resultat hittills och väldigt trevligt bemötande. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Simon R skrev om Rethink Stockholm
    Fantastiskt resultat! Väldigt trevligt, professionellt och förtroendeingivande bemötande från mycket kunnig personal, det är lika trevligt att komma hit varje gång. Skulle aldrig gå någon annanstans och rekommenderar alla att vända sig hit! Läs mer
  • Mateja S
    Mateja S skrev om Rethink Stockholm
    Professionellt och tryggt bemötande av en mycket kunnig och tillmötesgående behandlare. Rethink Stockholm rekommenderas varmt! Läs mer
  • Malin M
    Malin M skrev om Rethink Stockholm
    Proffesionellt bemötande, flexibla tider, fräsch mottagning och grymt bra resultat. Den som funderar på att sudda ut sin ungdoms synder gör klokt i att kontakta Leo. En solklar rekommendation från min sida! Läs mer
  • Karin S skrev om Rethink Stockholm
    Stora tassavtryck på armen kändes inte lika häftigt längre när man är 30 år gammal. Men nu är dem borta för alltid!Snabbt resultat, bra pris och kunnig personal. Rekommenderas! Läs mer
  • Erik N skrev om Rethink Stockholm
    Riktigt bra priser!! Personalen är supertrevlig och jag kände mig väl omhändertagen. Snabba och bra resultat, så jag är mycket nöjd. Kan varmt rekommendera detta ställe till andra. Läs mer
  • Thomas c
    Thomas c skrev om Rethink Stockholm
    Väldigt trevliga och professionella som dessutom orkade med alla mina 500 frågor.
    Resultat blev helt perfekt och priset var faktiskt lägre än hos många andra kliniker. Så det blir en klar 5a. :) Läs mer

Bästa tatuerarna i Stockholm:

Marknadsgatan 1, 75460, Uppsala