Alla kategorier Tatuering Stockholms län Stockholm Södermalm Rethink Stockholm

Rethink Stockholm

Västmannagatan 64, 113 25 Stockholm — Visa karta

Sveriges främsta laserklinik inom tatueringsborttagning. Med hjälp av den senaste lasertekniken avlägsnar vi snabbt och effektivt alla typer av tatueringar utan risk för komplikationer. Bäst priser i stan när det kommer att bleka tatueringar inför en cover-up och även för att avlägsna tatueringen helt och hållet.

Läs vad 5 kunder tycker om Rethink Stockholm

• Mateja S
    Mateja S skrev om Rethink Stockholm
    Professionellt och tryggt bemötande av en mycket kunnig och tillmötesgående behandlare. Rethink Stockholm rekommenderas varmt! Läs mer
  • Malin M
    Malin M skrev om Rethink Stockholm
    Proffesionellt bemötande, flexibla tider, fräsch mottagning och grymt bra resultat. Den som funderar på att sudda ut sin ungdoms synder gör klokt i att kontakta Leo. En solklar rekommendation från min sida! Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Rethink Stockholm
    Stora tassavtryck på armen kändes inte lika häftigt längre när man är 30 år gammal. Men nu är dem borta för alltid!Snabbt resultat, bra pris och kunnig personal. Rekommenderas! Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Rethink Stockholm
    Riktigt bra priser!! Personalen är supertrevlig och jag kände mig väl omhändertagen. Snabba och bra resultat, så jag är mycket nöjd. Kan varmt rekommendera detta ställe till andra. Läs mer
  • Thomas c
    Thomas c skrev om Rethink Stockholm
    Väldigt trevliga och professionella som dessutom orkade med alla mina 500 frågor.
    Resultat blev helt perfekt och priset var faktiskt lägre än hos många andra kliniker. Så det blir en klar 5a. :) Läs mer

Bästa tatuerarna i Stockholm:

Malin S Malin S tycker:
“Väldigt proffsigt och fint bem...” Läs mer

Birkagatan 27, 11339, Stockholm