Taxi Skåne AB

Ring 076-857 57 59 www.taxiskane.com
2.2

5 omdömen om Taxi Skåne AB

Björn Gunnar Arvid K

Tog taxi fram och tillbaka från Limhamn till Davidshalls torg. Dit åkte jag med Taxi Malmö och betalade 120 kr medan tillbaka resan kostade 406 kronor med Taxi Skåne. Rena bedrägeriet!

Johan Lukas S

Åkte med RAB81G, chauffören rökte i bilen. Värsta jag varit med om

Cecilia D
Skrev om Taxi Skåne AB

Oseriösa och dåliga! Jag tog en Taxi Skåne från Sturup till Malmö City. Föraren tog 795:- för resan och när jag ringde taxi skåne och frågade om detta var okej svarar de att de inte tar något ansvar för förarens prissättning. Avråder starkt! Oseriösa och tar ocker-priser!!

Lina .
Skrev om Taxi Skåne AB

Hade problem med en beställning som aldrig dök upp. Dock fick jag efter ett mail mycket bra mottagande och blev även kompenserad. Så blev nöjd i alla fall.

Qpaqex
Skrev om Taxi Skåne AB

Jag bara älskar Taxi Skåne. För det första. De har förare som kör bra. För det andra. Rena och välskötta bilar. Det förstår det här med vad vi kunder kräver. För det tredje. Bra priser. Har förr åkt längre sträckor med lågprisbolagen och tyckt det varit dyrt. Åker samma sträckor med Taxi Skåne och inser de är billigare. För det fjärde. En bra växel! Det gör mycket med ett trevligt bemötande. Det får du inte hos de andra bolagen i Malmö. För det femte. De håller vad de lovar. Säger de sju minuter, så tar det...

Andreas T och Nikke L gillar detta