Team Rekond i Södertälje AB

Team Rekond i Södertälje AB

Llama 08-550 314 03 www.teamrekond.com

About company

Team Rekond Södertälje är anslutna till Turtle Wax Professional Partner - Skandinaviens nya bilvårdskedja!

4 omdömen om Team Rekond i Södertälje AB

Kostas G
Escribió sobre Team Rekond i Södertälje AB

Det må hända att man kan erbjuda SPA behandlingar och träningspass i vissa andra anläggningar men att träffa och bli betjänt av trevligt personal som behärskar handverket till fullo är vad som gör till att jag återkommer till Team Rekond i Södertälje för däckservice och rekond av min bil och kommer att fortsätta vara deras kund.

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 160 omdömen 4.4 av 160 omdömen
BadgeThreeYears

Bokat tid 09.00 för Ac service med offert på 1124kr. Detta tar normalt 45min. Lämnar bilen och får vänta till 12.00 för att hämta. När jag

Regina D
Escribió sobre Team Rekond i Södertälje AB

Otroligt duktiga, rekommenderar starkt!!!

Stephanie V
Escribió sobre Team Rekond i Södertälje AB

Supernöjd med team rekonds professionella arbete och trevliga bemötande. Rekomnderar starkt till alla som känner att bilen behöver en grov städning samt en vanlig biltvätt så här års. På återseende /S

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2332 omdömen 4.7 av 2332 omdömen

Fixade bilbesiktningens tvåa direkt. Bra med fix att de löser tvåan utan att man behöver åka tillbaka till besiktningen. Proffsigt och snabb

Yvonne T
Escribió sobre Team Rekond i Södertälje AB

Utmärkt och snabb service. Har anlitat Team Rekond under flera år och är väldigt nöjd. Rekommenderas varmt!