Alla kategorier Sportaffär Stockholms län Värmdö Sport Fabriken Stockholm AB

Orions Väg 1E, 134 44 Gustavsberg — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Sport Fabriken Stockholm AB

• anders s
    anders s skrev om Sport Fabriken Stockholm AB
    exceptionell hjälp vid utprovning av nya joggingskor, mycket olika märken och modeller och trevligt bemötande, har även fyndat riktigt fina vinterjackor vid rea tidigare
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Sport Fabriken Stockholm AB
    Den här butiken ligger väldigt bra till och man får alltid så grymt bra hjälp. Här har jag handlat väldigt mycket och de har kunnat svara på de mest omöjliga frågorna som jag har ställt. Definitivt ett plus att man slipper irriterande ränder i golvet som vissa andra sportaffärer verkar insistera på att ha. Helt enkelt en bra sportaffär med stort sortiment.
  • Damian G
    Damian G skrev om Sport Fabriken Stockholm AB
    En sportbutik som är belägen mitt i city. Där kan man hitta det mesta i sportväg och de säljer allt från vinterjackor som fjällräven till cykelhjälmar. Största anledningen till att jag brukar handla där är att jag spelar innebandy och team sportia är den enda butiken som säljer Canadien. Annars måste man beställa direkt från leverantören och de tar ju längre tid. De har även kunnig och trevlig personal!

Orions Väg 1E, 134 44 Gustavsberg