TeknikNissarna AB

TeknikNissarna AB

Ring 076-009 63 79 www.tekniknissarna.se

Välkommen till TeknikNissarna! Tekniknissarna är en pålitlig och professionell teknisk supporttjänst som specialiserar sig på att hjälpa människor med en mängd olika tekniska behov och avtalsfrågor. Vårt dedikerade team av erfarna tekniker är redo att erbjuda expertis och support för en rad olika enheter och tjänster inom teknik,...

35 omdömen om TeknikNissarna AB

Birgitta S
Skrev om TeknikNissarna AB

Tack för säker lotsning genom ett stormigt Teknikhav ! Imponerad av kunskap, vänlighet, undervisning och tålamod och konkret hjälp för att minska kostnaderna för all teknik som jag använder!! Rekommenderar er till mina seniorvänner!! TACK

Guidelight Solutions AB
4.9/5 i betyg av 89 omdömen 4.9 av 89 omdömen

Vi köpte en ny hemsida av dessa. Designen vart långt över förväntan och även funktions mässigt var den mer än vi vänta oss. Våra upptag ökad

Christer P Christer P
Aleksandr K
Skrev om TeknikNissarna AB

Hej, Detta blivit en katastrof för oss med denna bolaget. Inget fungerar på 3 månader och vi blivit av med 2 hemsidor samt massa mail och spam strul. Ser inte alls som proffshjälp.. Varnar stark för samarbete med dem. Våra kontroll paneller har även ändrats som leder att vi kan inte styra våra domän alls.. Vänligen Aleksandr

Svar från TeknikNissarna AB

Nu hoppas vi att allt är i ordning efter många om och men Aleksandr och förhoppningsvis kan vi omvandla detta omdöme till något positivt.

Mehdi C
Skrev om TeknikNissarna AB

Mattias var väldigt hjälpsam och lyhörd. Uppskattar hans hjälp.

Atop Consulting
4.8/5 i betyg av 68 omdömen 4.8 av 68 omdömen
Badge2018

Vi har anlitat Atop för att få hjälp med olika excel-makron som vi arbetar med. Det har handlat om att rätta fel och utveckla makron. Vårt i

Anette H
Skrev om TeknikNissarna AB

Fantastisk service och underbar personal. Löser allt och är positiva.

Svar från TeknikNissarna AB

Hej Annette, tack för ditt fina omdöme :)

First-Name L
Skrev om TeknikNissarna AB

Det här en sån grej där man tror att det är för bra för att vara sant, men så är det sant. Stort tack för sänkta månadskostnader och att man sedan har er som rådgivare för framtida köp!

Svar från TeknikNissarna AB

Hej Adnan, vi uppskattar att du tror på oss, trots att det ibland kan låta för bra för att vara sant. :)

Hot Help
4.8/5 i betyg av 589 omdömen 4.8 av 589 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Haydar D
Skrev om TeknikNissarna AB

Blev uppringd av detta företag och tänkte först att de ville sälja på mig något nytt abonnemang. Men det hela slutade med att jag fick hjälp med att förhandla om mina abonnemang och sparade efter deras "avgift" ändå 2340 kr under kommande 12 månaderna. Jag fick då tillgång till Teknisk support året runt samt ID skydd och bedrägeriförsäkring. De kommer även se över mina försäkringar för att förbättra villkoren eller sänka avgifterna. Helt otroligt, inte varje dag man får såna samtal.

Svar från TeknikNissarna AB

Hej Haydar, skönt att du tycker om våra tjänster och vårt arbetssätt. :)

Karin H
Skrev om TeknikNissarna AB

Stort tack för er hjälp att få ner kostnaden för tv och bredband. Fantastiskt bemötande från er sida. 👍😊

Svar från TeknikNissarna AB

Hej Karin, tack för ditt fina omdöme :)

Gunbritt S
Skrev om TeknikNissarna AB

Jättenöjda. Vi fick hjälp av en trevlig kille,som hjälpte oss få ett bättre avtal på tv och larm.

Svar från TeknikNissarna AB

Hej Gunbritt, tack för ditt fina omdöme. Vi fram emot att hjälpa dig i framtiden vid behov. :)

André C
Skrev om TeknikNissarna AB

Nissarna hjälpte mig annullera ett avtal som Telia hade bundit upp mig på som var inkorrekt. De sänkte även priset på bilförsäkringen

Svar från TeknikNissarna AB

Hej André, Telia kan vara lite jobbiga ibland.. Skönt att vi kunde hjälpa och tack för ditt fina omdöme. :)

Orhan D
Skrev om TeknikNissarna AB

jag lyckades få kompensation för att min boxer inte hade fungerat som lovat under flera månader.de tusenlapparna tar jag glatt emot.tekniknissarna har verkligen en hög kompentes i vad de håller på med..orhan

Svar från TeknikNissarna AB

Tack Orhan för ditt fina omdöme och för att du lägger värde på vår kompetens. :)

Oscar S

5/5 kunde inte önskat mig bättre service

Svar från TeknikNissarna AB

Tack Oscar för ditt fina omdöme. Du är en femstjärnig medlem från vår synvinkel. :)

Faezeh S
Skrev om TeknikNissarna AB

Bra service. Väldigt bra support och jättesnäll personal.

Elmira S

Mycket bra! Väldigt nöjd. Rekommenderar

David H
Skrev om TeknikNissarna AB

Mycket hjälpsamma, bra koncept och smidigt genomfört. Väldigt tillmötesgående och trevliga!

Jökelns S
Skrev om TeknikNissarna AB

Seriös, hjälpsam, kunnig👍Slippa vänta på telefon kö.

Oliver L
Skrev om TeknikNissarna AB

effektivt arbetssätt, sparar cirka 500 kr per månad på mina abonnemang efter deras hjälp

Amanda S
Skrev om TeknikNissarna AB

Smidig och bra teknisk support :)

Anita B
Skrev om TeknikNissarna AB

Mycket bra emotagande verkligen som dom lyssnade mycket bra

Lars H
Skrev om TeknikNissarna AB

Mycket bra bemötande, Di var mycket hjälpsam med mitt problem. Satt bl.a. i telefonkö i stället för mig. Jag köpte inget från dem , Kan varmt recomendera dom om ni behöver hjälp med tv och mobil tjänster, felsökning och bättre avtal

Valter B
Skrev om TeknikNissarna AB

Förträffligt nöjd med bemötandet hos tekniknissarna.se och ingen risk att bli lurad eftersom de bara tar pengar när man själv sparat. Hade rekommenderat företaget till alla som har svårt att navigera i kundservice och avtalsförhandlingen med bredbandsbolag och bolag med liknande typer av tjänster

Klas-Göran A
Skrev om TeknikNissarna AB

Jag tycker att TeknikNissarna är bra. Dom har hjälpt mig att spara 1000kr i månaden. Dom verkar vara kunniga i det dom gör. Så många tack till dom.

Amir S gillar detta
Vilja W
Skrev om TeknikNissarna AB

Allting gick supersmidigt med tekniknissarna. Super duktiga på det dom gör, dom ändrade om så jag betalar mycket mindre för mina bredband och telefoner. Fick även hjälp teknisk hjälp med en installation. Rekommenderar starkt till alla!

Maryam R gillar detta
Melissa A
Skrev om TeknikNissarna AB

Jag brukar inte vara så öppen mot folk som påstår sig ha garantier, men nu var jag lite flexibel och man tackar och bugar för all hjälp från tekniknissarna. Jag fixade mina play tjänster och sparade massa pengar på bättre priser på bredband och TV.

Andreas O
Skrev om TeknikNissarna AB

Brukar vara skeptisk när folk ringer upp mig, men tyckte det lät intressant så jag gav det ett försök. Dom höll vad dom lovade och hjälpte mig snabbt och smidigt med en arbetsdator som jag har haft en del besvär med innan, utöver det så hjälpte dom mig även att sänka mina månadskostnader vad gäller telefoni och bredband.

Abdulhakim Mwaniki L
Skrev om TeknikNissarna AB

Enkelt att spara pengar och tid med tekniknissarna verkar det som. Samtalet var snabbt effektivt och jag sparade pengar på två avtal samt så fixade Mattias lite småproblem med datorn. Rekomenderar starkt.

Robert A
Skrev om TeknikNissarna AB

De är rakt på sak, de löste mina teknik problem och sänkte priset på mina fakturor. Enlelt, snabbt och de var otroligt trevliga och effektiva.

Robin N
Skrev om TeknikNissarna AB

Väldigt kunniga, hjälpte mig att få ner mina månadskostnader med närmare 1000 kr.. Kan.starkt rekommendera

Isak S
Skrev om TeknikNissarna AB

Bra bemötande och seriöst företag!

JOSEF S
Skrev om TeknikNissarna AB

Mycket kompetent och trevlig personal som erbjuder service av yttersta klass. Sänkte även mina utgifter med 400kr/mån med en smidig uppsägning samt överlåtelse till det nya abonnemanget. Över förväntan och mycket nöjd, tack!

Maryam J
Skrev om TeknikNissarna AB

Jag är otroligt nöjd med det tekniknissarna som hjälpte mig att fixa min dator och samtidigt spara pengar på mina fakturor. Deras professionella och kunniga team gav mig en förstklassig service och löste mina dators problem på ett effektivt sätt. Väldigt nöjd.

Christian H
Skrev om TeknikNissarna AB

Tekniknissarna levererar det de lovar. De sänkte priset på bredband och Tv med ca 400 kr / månad hos samma leverantör som jag hade. Fick även hjälp med vissa tekninproblem som jag hade på datorn. Tack för bra tjänst & service

Fredrik J
Skrev om TeknikNissarna AB

Trodde det bara var någon säljare som ringde, men när de började förklara konceptet och jag insåg att detta inte var strunt så började jag lyssna. Unikt koncept, de hjälpte mig att inse hur mycket pengar jag kastade i sjön varje månad. Inte nog med att de hjälper dig med all teknisk support du behöver, så sparar dem även pengar med dina abonnemang tjänster. Nissarna hjälpte mig att spara 4500 om året på mina abonnemang, tack!!

Alireza S
Skrev om TeknikNissarna AB

Mattias var rakt på sak, han ville hjälpa mig med tekniken och spara pengar på lika fakturor. Han fixade mitt mailsystem på jobbet och drog ner mina faktura utgifter på nästan 450 kr per månad. Trevlig kille. Bra koncept.

Bardia G
Skrev om TeknikNissarna AB

Blev kontaktad av Elias på Tekniknissarna , han nämnde att de kunde omförhandla mina avtal. Man är ju alltid skeptisk när någon ringer och lovar en bättre priser bakom telefonen, men Elias som jag talade med leverade verkligen det han lovade. Jag fick behålla exakt allting som jag hade tidigare hos samma leverantör fast med mycket bättre priser! Är nu medlem hos TeknikNissarna närmaste året, hoppas att deras tekniska service gör mitt liv enklare när det kommer till Tekniken.

Mats R
Skrev om TeknikNissarna AB

Jag har alltid uppskattat kunnande och vänligt bemötande och de har jag fått från TeknikNissarna som jag av en slump kom i kontakt med när jag var totalt utled på min leverantör. Det är så här enkelt som livet skall vara