TelCloud

TelCloud

Telcloud - Företagstelefoni i molnet
  • Användarvänligt
  • Leverans i världsklass
  • Intäktskälla, inte bara en kostnad
  • Service med en Wow-känsla
Så beskriver våra kunder oss!

Vi levererar en användarvänlig molnväxel till stora som små företag. Ökar ni skalar ni upp, minskar skalar ni ner och ni betalar för det ni använder. Vi tummar aldrig på leveranserna och det är vårt största mål alla leveranser och service ska ge våra kunder en Wow-känsla.
För varje molnväxel som vi driftsätter klimatkompenserar vi genom att odla ett träd i tropikerna.

Läs vad 10 kunder tycker om TelCloud 2

• 2021-10-18
    Bra bemötande, enkelt förklarat och en väldigt bra uppföljning
  • 2021-09-29
    Vill verkligen rekommendera telcloud de har hjälpt mig verkligen med att flytta över mina tele abonnemang från ett bolag som har misskött sina åtaganden mot oss. Det har inte varit lätt då det var ett mycket snorigt att lösa dem.
    Men telcloud agerade på ett mycket proffsigt och prisvärt sätt.
    Därför vill jag rekommendera dem till det bästa. Med vänlig hälsning, Elias
  • 2021-09-17
    Ett mycket seriöst, proffsigt och service inriktat företag.
    Vi har vår telefonitjänster via TelCloud och vi är mycket nöjda med deras tjänster.
  • 2021-09-09
    Trevlig och kompetent personal.
    Hjälpte oss att flytta vår växellösning från annan leverantör sömlöst utan några som helst problem.
  • 2021-09-06
    Proffsigt och enkelt!
    Alltid snabb service och bra kundbemötande.
  • 2021-08-23
    Vi använder Voice go växelplattform samt Go Mobil .

Det har varit lite otydligt vad som gällde från början med avtalsstart osv. sedan dess har det fungerat tillfredställande.

mvh
    Lydia
    Tack för din feedback Lydia den är viktig för oss. Ibland avviker dessvärre avtalsstart från det utsatta när vi köper ut tidigare leverantörs avtal då olika leverantörer hanterar det olika snabbt. Super kul att höra att att växeln fungerar tillfredsställande nu! Vänligen / Telcloud TelCloud
  • 2021-08-20
    Mycket bra service och support måste jag säga.
    Enkel växel med enkla verktyg för att kunna ha full kontroll över alla samtal hos våra medarbetare.

Personlig uppstart och support vilket vi värdesätter högt.
  • 2021-08-19
    Telcloud har hjälpt oss att drastiskt sänka våra telefonkostnader på företaget. De har även implementerat ett växelsystem som har hjälpt oss att effektivisera kundbearbetning med en ökad försäljning som följd.

Vi är mycket nöjda med Telcloud. Alltid lätta att få kontakt med, ställer alltid upp och håller vad de lovar till 110%, och alltid med ypperlig och personlig service. Vi rekommenderar varmt Telcloud!
  • 2021-08-18
    Proffsigt och snabbt hanterande då vi ordnade företagets mobilväxel. Alltid tillgängliga och behjälpliga med både det stora och det lilla. Framför allt behöver man inte lägga ned onödig tid då de hanterar allt det praktiska.
  • 2021-08-17
    Detta är min tredje telefonväxel på fem år. Ett fantastiskt bemötande från företaget samt av teknikern som kopplade in växeln. Teknikern talade in de meddelanden vi önskade och programmerade den efter våra önskemål. Alla anställda fick genomgång av funktionerna på ett mycket bra sätt.
    Växeln är användarvänlig och enkel för alla att hantera direkt på mobilen. En jättebra lösning. Företaget har återkopplat flera gånger med frågor om vi behöver hjälp. En månads uppsägning, inga långa leverantörskontrakt. Rekommenderar TelCloud och Voicego. Grattis till en bra produkt och mycket trevligt bemötande.