TelCloud

TelCloud

www.telcloud.se
  • BadgeThreeYears

Telcloud - Företagstelefoni i molnet * Användarvänligt * Vårdväxel med tidsbokning, webbokning och videopatientbesök via smart app. * Växel som Intäktskälla, inte bara en kostnad med vår unika ärende/bokningshantering * Service med en Wow-känsla * Leverans i världsklass - 50% handlar om hur tjänsten levereras Vi levererar...

35 omdömen om TelCloud

Sedan starten hos Reco 2021

Astralås A
Skrev om TelCloud

Alltid bra service och bemötande. Levererar en stabil och prisvärd produkt som bara fungerar.

Alfa Och Omega Servicebolag A

Bra service och alltid tillgängliga

Swedal Fastighet Service A

Bra Service , snabb återkoppling , alltid lösa problemet ,

Gr Avloppsrensning A

Mycket trevliga och tillmötesgående. Växel bytet gick väldigt smidigt , över förväntan. Snabb återkoppling ! Toppbetyg !! /Lotta Rodensjö GR Avloppsrensning AB

Loo Gummiverstad A

jätte bra bemötande av profesionell och trevlig personal. våran telefonväxel vi fått hjälp med att skaffa funkar så himla bra! och mycket bättre än vad vi någonsin kunnat ana. nu har vi en växel som funkar lättsamt, trivsamt och professionellt när våra kunder ringer! bra genomgång inför start av växel och bra hjälp och kontakt hela vägen!

Annica F
Skrev om TelCloud

Har alltid blivit mycket bra bemött. Kändes som om det låg ett ordentligt intresse för jobbet. Vi har mobiltjänst som växel.

Infralogic A

Det var dags för oss att skaffa en ny växel, valet blev Telcloud. Nu är växeln igång och vi kopplar lätt samtal till varandra och förstår varifrån samtalen kommer. Överskådligt gränssnitt och en bra introduktion från supporten. Extra plus till Alexander som kom ut direkt när vi behövde hjälp. Infralogic AB Joakim Bergström

Bilreservdelshuset A

Bemötande var mycket trevligt av företaget. Vi har fått hjälp varje gång vi har ringt angående frågor och fått bra återkoppling med lösningar. Vi har ny telefonväxel via TelClaud och är nöjda med den.

Mattcenter I Handen A

Professionella och hjälpsamma. Hjälpte oss med våran växel. Ett utmärkt sätt att få ner fasta kostnader.

Nordic Insurance Benefits A

Ett fantastiskt bemötande både under "kontorstimmar" såväl som på helger och kvällar vilket värderas högt. Telcloud med VD i spetsen visar verkligen vad kundservice innebär. Prismässigt var TelCloud den överlägset bästa och mot andra aktörer på marknaden skiljde det sig flera tusenlappar. TelCloud har också underlättat arbetsbördan enormt för vårt bolag då det ända vi behöver göra för att få saker som vi vill är att skicka ett mail eller ringa in så fixar dem det. Detta istället för att vi ska behöva en anställd...

Aesseal N
Skrev om TelCloud

Mkt trevliga och hjälpsamma. Snabb återkoppling.

Wallins Fastighetsservice W

Mycket bra service och produkter. Bra bemötande och uppföljning. Högsta betyg!

Rimbo Gummiverkstad

Mycket bra bemötande och alla utgivna löften har blivit genomfört. vi har köpt en växeltjänst som funkar utmärkt. Tack Alexander

Huusko Express Ab H

Var en väldigt trevlig säljare, samt att vi är nöjda med den nya telefonin!

Djurkliniken Norrtälje D

Först och främst tack för ett fantastiskt bemötande genom hela processen. Vi började använda telclouds växellösning på vår klinik tidigare detta år och vi upplever att allt vi kom överens om uppfyllts och flyter på felfritt. Vår verksamhet hanterar många telefonsamtal dagligen och där har telcloud hjälpt oss få en bättre struktur och även hjälpmedel för att underlätta hanteringen av dessa vilket sparar oss väldigt mycket tid. Extra plus i kanten för en givande utbildning som hjälpte oss komma igång med systemet. Vi rekommenderar telcloud starkt!

Akla Aktiebolag A

Har fått mycket bra bemötande! Funkar bra

Lamisa Teknik L

Mycket bra bemötande. Allt gick supersmidigt i överföringen av vår molnväxel från vår tidigare operatör

Alviks Strand Tandläkarna

Proffsigt bemötande och snabb service! Trevlig personal och personlig service! Jättenöjda med denna telefon lösning! Rekommenderas starkt. Alvik Strand Tandläkarna

Dentiq Dental D

Fick erbjudandet att komma igång med telcloud förra månaden och har använt det nu i 3veckor. Är väldigt nöjd med hela paketet från servicen från säljarna till kvaliteten på samtalen. Som tandklinik är samtalen väldigt viktiga, att missa ett samtal kan betyda en missad framtida patient. Med Telcloud samlas dom missade samtalen i en att göra lista så att man enkelt kan beta av allt vid tillfälle. Vår tidigare telefoni hade dålig kvalite på ljudet samt krånglig, telcloud har nog den bästa ljudkvaliteten samt ett väldigt...

Oummi O
Skrev om TelCloud

Supernöjda med resultaten av telefon tjänsten samt toppen service av proffsig support!

Scandinavian Cab Service S

Mycket trevligt och proffsigt bemötande! Vi kom överens om en app-baserad telefonväxel och företaget levererade exakt det vi ville ha. Vår säljare Alexander förklarade produkten och fixade allting för oss. Helt perfekt!

Gabriel F
Skrev om TelCloud

Stort tack till grabbarna på TelCloud! Var skeptiskt till en början hur bra deras lösning är men dom har verkligen hållit vad dom lovat! Vi hade tidigare Tele2 som växellösning som funkat fint men Telclouds växel har verkligen överraskat oss positivt. Vi kan inte vara mer än supernöjda och tacksamma! Deras lösning hjälper mer än vad man först kunde tro. Rekommenderas starkt! // Gabriel Flink - Flinksbilar AB

Villa Relining

Trevligt och professionellt bemötande samt bra förarbete, med personlig touch. Allt har löpt utan problem. Återkoppling både i skrift och över telefon. Kan varmt rekommendera telcloud.

Jikson Solutions J

Super trevlig och otroligt professionell service. Världsklass. Bra behovsanalys vilket resulterade i att vi fått den växellösning och de abonnemang som vi efterfrågat. Vi känner oss väldigt nöjda och trygga i den kontakt vi haft med TelCloud. / Staffan Jikson Solutions

Aroskliniken A

Vi har använt Telclouds system i några veckor nu och våra intäkter har ökat markant! Tidigare har vi haft flera olika växelleverantörer och övergången har aldrig varit så här enkel och smärtfri. Från att vi skrev avtal med dem har de skött exakt allt. På överflyttsdagen var dem ute hos oss och installera app och utbilda oss. Våra varmaste rekommendation till Telcloud! Stort Tack!

Värmdö Gummiservice - Däckpartner V

Bra bemötande, enkelt förklarat och en väldigt bra uppföljning

Representant för Sailor Inn KB

Vill verkligen rekommendera telcloud de har hjälpt mig verkligen med att flytta över mina tele abonnemang från ett bolag som har misskött sina åtaganden mot oss. Det har inte varit lätt då det var ett mycket snorigt att lösa dem. Men telcloud agerade på ett mycket proffsigt och prisvärt sätt. Därför vill jag rekommendera dem till det bästa. Med vänlig hälsning, Elias

Språkpoolen Skandinavien Ab S

Ett mycket seriöst, proffsigt och service inriktat företag. Vi har vår telefonitjänster via TelCloud och vi är mycket nöjda med deras tjänster.

Låsborgen Ab L

Trevlig och kompetent personal. Hjälpte oss att flytta vår växellösning från annan leverantör sömlöst utan några som helst problem.

Vikra Arkiv V

Proffsigt och enkelt! Alltid snabb service och bra kundbemötande.

Siljeströms Projektledning Ab S

Vi använder Voice go växelplattform samt Go Mobil . Det har varit lite otydligt vad som gällde från början med avtalsstart osv. sedan dess har det fungerat tillfredställande. mvh Lydia

Svar från TelCloud

Tack för din feedback Lydia den är viktig för oss. Ibland avviker dessvärre avtalsstart från det utsatta när vi köper ut tidigare leverantörs avtal då olika leverantörer hanterar det olika snabbt. Super kul att höra att att växeln fungerar tillfredsställande nu! Vänligen / Telcloud

Orangefrog Ab O

Mycket bra service och support måste jag säga. Enkel växel med enkla verktyg för att kunna ha full kontroll över alla samtal hos våra medarbetare. Personlig uppstart och support vilket vi värdesätter högt.

Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice

Telcloud har hjälpt oss att drastiskt sänka våra telefonkostnader på företaget. De har även implementerat ett växelsystem som har hjälpt oss att effektivisera kundbearbetning med en ökad försäljning som följd. Vi är mycket nöjda med Telcloud. Alltid lätta att få kontakt med, ställer alltid upp och håller vad de lovar till 110%, och alltid med ypperlig och personlig service. Vi rekommenderar varmt Telcloud!

Tipe Produkter T

Proffsigt och snabbt hanterande då vi ordnade företagets mobilväxel. Alltid tillgängliga och behjälpliga med både det stora och det lilla. Framför allt behöver man inte lägga ned onödig tid då de hanterar allt det praktiska.

Bjäre Flytt & Magasinering AB

Detta är min tredje telefonväxel på fem år. Ett fantastiskt bemötande från företaget samt av teknikern som kopplade in växeln. Teknikern talade in de meddelanden vi önskade och programmerade den efter våra önskemål. Alla anställda fick genomgång av funktionerna på ett mycket bra sätt. Växeln är användarvänlig och enkel för alla att hantera direkt på mobilen. En jättebra lösning. Företaget har återkopplat flera gånger med frågor om vi behöver hjälp. En månads uppsägning, inga långa leverantörskontrakt. Rekommenderar TelCloud och Voicego. Grattis till en bra produkt och mycket trevligt bemötande.