TelCloud

TelCloud

Telcloud - Företagstelefoni i molnet
  • Användarvänligt
  • Vårdväxel med tidsbokning, webbokning och videopatientbesök via smart app.
  • Växel som Intäktskälla, inte bara en kostnad med vår unika ärende/bokningshantering
  • Service med en Wow-känsla
  • Leverans i världsklass - 50% handlar om hur tjänsten levereras

Vi levererar en användarvänlig molnväxel till stora som små företag. Ökar ni skalar ni upp, minskar skalar ni ner och ni betalar för det ni använder. Vi tummar aldrig på leveranserna och det är vårt största mål alla leveranser och service ska ge våra kunder en Wow-känsla.
För varje molnväxel som vi driftsätter klimatkompenserar vi genom att odla ett träd i tropikerna.

Läs vad 25 kunder tycker om TelCloud 2

• 2022-10-25 Insamlad av företaget
    Mkt trevliga och hjälpsamma. Snabb återkoppling.
  • 2022-10-12 Insamlad av företaget
    Mycket bra service och produkter. Bra bemötande och uppföljning. Högsta betyg!
  • 2022-10-05 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och alla utgivna löften har blivit genomfört.
    vi har köpt en växeltjänst som funkar utmärkt.
    Tack Alexander
  • 2022-08-23 Insamlad av företaget
    Var en väldigt trevlig säljare, samt att vi är nöjda med den nya telefonin!
  • 2022-07-05 Insamlad av företaget
    Först och främst tack för ett fantastiskt bemötande genom hela processen. Vi började använda telclouds växellösning på vår klinik tidigare detta år och vi upplever att allt vi kom överens om uppfyllts och flyter på felfritt. Vår verksamhet hanterar många telefonsamtal dagligen och där har telcloud hjälpt oss få en bättre struktur och även hjälpmedel för att underlätta hanteringen av dessa vilket sparar oss väldigt mycket tid. Extra plus i kanten för en givande utbildning som hjälpte oss komma igång med systemet. Vi rekommenderar telcloud starkt!
  • 2022-05-19 Insamlad av företaget
    Har fått mycket bra bemötande! Funkar bra
  • 2022-03-01 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande. Allt gick supersmidigt i överföringen av vår molnväxel från vår tidigare operatör
  • 2022-02-17 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande och snabb service! Trevlig personal och personlig service!
    Jättenöjda med denna telefon lösning!
    Rekommenderas starkt.
    Alvik Strand Tandläkarna
  • 2022-01-31 Insamlad av företaget
    Fick erbjudandet att komma igång med telcloud förra månaden och har använt det nu i 3veckor. Är väldigt nöjd med hela paketet från servicen från säljarna till kvaliteten på samtalen.
    Som tandklinik är samtalen väldigt viktiga, att missa ett samtal kan betyda en missad framtida patient. Med Telcloud samlas dom missade samtalen i en att göra lista så att man enkelt kan beta av allt vid tillfälle.
    Vår tidigare telefoni hade dålig kvalite på ljudet samt krånglig, telcloud har nog den bästa ljudkvaliteten samt ett väldigt smidigt och enkelt system då vi idag ringer dom flesta samtalen genom ett klick på datorn.
    Tack för hjälpen 👍🏼
  • 2022-01-28 Insamlad av företaget
    Supernöjda med resultaten av telefon tjänsten samt toppen service av proffsig support!
  • 2022-01-25 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande!
    Vi kom överens om en app-baserad telefonväxel och företaget levererade exakt det vi ville ha.
    Vår säljare Alexander förklarade produkten och fixade allting för oss. Helt perfekt!
  • 2021-12-27 Insamlad av företaget
    Stort tack till grabbarna på TelCloud! Var skeptiskt till en början hur bra deras lösning är men dom har verkligen hållit vad dom lovat! Vi hade tidigare Tele2 som växellösning som funkat fint men Telclouds växel har verkligen överraskat oss positivt. Vi kan inte vara mer än supernöjda och tacksamma! Deras lösning hjälper mer än vad man först kunde tro. Rekommenderas starkt! // Gabriel Flink - Flinksbilar AB
  • 2021-12-23 Insamlad av företaget
    Trevligt och professionellt bemötande samt bra förarbete, med personlig touch. Allt har löpt utan problem.
    Återkoppling både i skrift och över telefon.
    Kan varmt rekommendera telcloud.
  • 2021-12-15 Insamlad av företaget
    Super trevlig och otroligt professionell service. Världsklass.

Bra behovsanalys vilket resulterade i att vi fått den växellösning och de abonnemang som vi efterfrågat.

Vi känner oss väldigt nöjda och trygga i den kontakt vi haft med TelCloud.

/ Staffan Jikson Solutions
  • 2021-11-12 Insamlad av företaget
    Vi har använt Telclouds system i några veckor nu och våra intäkter har ökat markant! Tidigare har vi haft flera olika växelleverantörer och övergången har aldrig varit så här enkel och smärtfri. Från att vi skrev avtal med dem har de skött exakt allt. På överflyttsdagen var dem ute hos oss och installera app och utbilda oss. Våra varmaste rekommendation till Telcloud!
    Stort Tack!
  • 2021-10-18 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, enkelt förklarat och en väldigt bra uppföljning
  • 2021-09-29 Insamlad av företaget
    Vill verkligen rekommendera telcloud de har hjälpt mig verkligen med att flytta över mina tele abonnemang från ett bolag som har misskött sina åtaganden mot oss. Det har inte varit lätt då det var ett mycket snorigt att lösa dem.
    Men telcloud agerade på ett mycket proffsigt och prisvärt sätt.
    Därför vill jag rekommendera dem till det bästa. Med vänlig hälsning, Elias
  • 2021-09-17 Insamlad av företaget
    Ett mycket seriöst, proffsigt och service inriktat företag.
    Vi har vår telefonitjänster via TelCloud och vi är mycket nöjda med deras tjänster.
  • 2021-09-09 Insamlad av företaget
    Trevlig och kompetent personal.
    Hjälpte oss att flytta vår växellösning från annan leverantör sömlöst utan några som helst problem.
  • 2021-09-06 Insamlad av företaget
    Proffsigt och enkelt!
    Alltid snabb service och bra kundbemötande.
  • 2021-08-23 Insamlad av företaget
    Vi använder Voice go växelplattform samt Go Mobil .

Det har varit lite otydligt vad som gällde från början med avtalsstart osv. sedan dess har det fungerat tillfredställande.

mvh
    Lydia
    Tack för din feedback Lydia den är viktig för oss. Ibland avviker dessvärre avtalsstart från det utsatta när vi köper ut tidigare leverantörs avtal då olika leverantörer hanterar det olika snabbt. Super kul att höra att att växeln fungerar tillfredsställande nu! Vänligen / Telcloud TelCloud
  • 2021-08-20 Insamlad av företaget
    Mycket bra service och support måste jag säga.
    Enkel växel med enkla verktyg för att kunna ha full kontroll över alla samtal hos våra medarbetare.

Personlig uppstart och support vilket vi värdesätter högt.
  • 2021-08-19 Insamlad av företaget
    Telcloud har hjälpt oss att drastiskt sänka våra telefonkostnader på företaget. De har även implementerat ett växelsystem som har hjälpt oss att effektivisera kundbearbetning med en ökad försäljning som följd.

Vi är mycket nöjda med Telcloud. Alltid lätta att få kontakt med, ställer alltid upp och håller vad de lovar till 110%, och alltid med ypperlig och personlig service. Vi rekommenderar varmt Telcloud!
  • 2021-08-18 Insamlad av företaget
    Proffsigt och snabbt hanterande då vi ordnade företagets mobilväxel. Alltid tillgängliga och behjälpliga med både det stora och det lilla. Framför allt behöver man inte lägga ned onödig tid då de hanterar allt det praktiska.
  • 2021-08-17 Insamlad av företaget
    Detta är min tredje telefonväxel på fem år. Ett fantastiskt bemötande från företaget samt av teknikern som kopplade in växeln. Teknikern talade in de meddelanden vi önskade och programmerade den efter våra önskemål. Alla anställda fick genomgång av funktionerna på ett mycket bra sätt.
    Växeln är användarvänlig och enkel för alla att hantera direkt på mobilen. En jättebra lösning. Företaget har återkopplat flera gånger med frågor om vi behöver hjälp. En månads uppsägning, inga långa leverantörskontrakt. Rekommenderar TelCloud och Voicego. Grattis till en bra produkt och mycket trevligt bemötande.