Tele2 Sverige AB

Tele2 Sverige AB

Ring 0586-79 50 00
Omdömen totalt
3
Snittbetyg
1.0
Skriv ett omdöme

3 omdömen om Tele2 Sverige AB

Visar 3 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Gunilla K
Skrev om Tele2 Sverige AB

Jag har nu talat med Tele2 om en uppsägningsavgift jag inte begriper. Den fick jag sedan vi bytt operatör och Tele2 säger att det beror på att vi bara sagt upp bredbandet (ADSL) och inte den fasta telefonin!!! Hur ska vi förstå det, när vi fått en bekräftelse om uppsägningen och vi behövde den fasta telefonin från första början för att kunna få bredband!? Det slutade med att jag gav upp, anledningen till att vi ville byta var också det för att Tele2 misslyckats att hjälpa oss när vi fick problem. Jag ringde vår nya operatör,... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Christina E
Skrev om Tele2 Sverige AB

Det har tagit mig två månader att säga upp något som aldrig borde slagits på från början. Det sägs att det alltid är två som träter men i detta fall skyller jag helt på Tele2. Jag har fortfarande inte fått någon orderbekräftelse och bredbndet är inkopplat på en adress jag inte har varit skriven på sedan ca 2,5 år tillbaka. Trots allt krångel står jag fortfarande kvar på ruta ett. De svarar inte ens på mina mail. Jag vill aldrig mer ha med dem att göra!!!!!!!!!!!!!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Michelle J
Skrev om Tele2 Sverige AB

Efter att ha suttit i telefonkö/ talat om mitt ärende och därefter blivit kopplad till uppsägnings avdelningen Men nu suttit i 37 minuter 17:10 – 17 47 den 24 februari 2009 (detta är skrattretande!!!) sedan fått ett brev att det saknas org nummer på min uppsägning trots att det står påfakturan som jag sa upp abbonemanget med !! tänk om tele2 skulle lägga lika mycket energi på att ge en bra service i stället för att sabotera möjligheten att säga upp sitt avtal. PINSAMT

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen