Alla kategorier Övrigt Stockholms län Solna Telemob

Telemob

Solna Strandv. 78, 171 54 Solna — Visa karta

Telemob tillhandahåller tjänster inom fast och mobil telefoni, IP-telefoni, fast och mobilt bredband samt därmed förenlig verksamhet.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Telemob:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 16 kunder tycker om Telemob

• Josefina E
    Josefina E skrev om Telemob
    Varning! Riktigt oseriöst företag.
  • conny c
    conny c skrev om Telemob
    största skit företaget jag vart med om köp inget här köpte 2 telefoner i februari förra året efter ca ett halv år fick jag den ena å den andra har jag inte fått än även fast dom tagit mina pengar plus lovat kompensation som dom inte håller dom e inte ens värda en 1 i betyg
  • P P
    P P skrev om Telemob
    VARNING skämtföretag! Jag fick vare sig den utlovade telefonen och inte heller några pengar för att lösa mitt gamla abonnemang. Detta företag luras - vi kommer försöka varna för dem på så många platser som möjligt!
  • Hans P
    Hans P skrev om Telemob
    Jag är nöjd med Telemob, Det tog lite tid att få sina pengar för slutfakturorna hos Telenor,Qall men dom kom och nu så sparar jag rätt så mycket pengar så jag glad att jag valde Telemob
  • Leif N
    Leif N skrev om Telemob
    Dom lever i en total lögn och förnekelse
    Telemob borde få näringsförbud.
    Fatta inte hur telenor kan låna ut sitt nät till så oseriösa bolag
    Tina G, P P gillar detta
  • Tina G
    Tina G skrev om Telemob
    Ingå INTE avtal med Telemob! De lovar att de ska betala men de bara ljuger och svarar varken på mail eller telefon! De har inte koll på faktureringen så man får kolla varenda faktura för att inte bli ännu mer lurad. Har pratat med en jurist som ska hjälpa mig att häva vårt avtal och kräva in de pengar som de är skyldiga oss.
    P P gillar detta
  • Ronny
    Ronny skrev om Telemob
    Mycket nöjd med Telemob, Hade Tele2 innan och dom hade den sämsta täckningen och jätte dålig support men Telemob visa mig i att det fanns en bra operatör på marknaden
  • Sofie Q
    Sofie Q skrev om Telemob
    Underbart support, hjälpsam även i ärenden som inte har med dom att göra
  • Helena J
    Helena J skrev om Telemob
    Telemob verkar totalt oseriösa. Vi blev liksom Mark B uppringda och övertalade att byta från Telenor. De skulle sköta allt vid övergången och stå för det halvåret x 2 abonnemang som vi hade kvar. Än har de inte betalt fakturan och hänvisar till att vi först måste skriva på ett avtal som de aldrig skickar till oss! Vi har dessutom inte blivit rätt fakturerade en enda gång under den tiden vi ringt med Telemob. Samtal och sms skulle ingå i vårt abonnemang men faktureras alltid ändå - utan undantag. Vi ber om kredit och har hittills fått det utom på den sista fakturan och vi vet fortfarande inte vad som kommer att hända. Välj INTE Telemob!!!!!
    Tina G, P P gillar detta
  • Oscar J
    Oscar J skrev om Telemob
    Mycket Nöjd med Telemob kan inte säga något ont om dom.

Rekomenderar stark dom för deras proffsiga hjälp
  • Mark B
    Mark B skrev om Telemob
    VARNING.
    Bytte från Telenor till Telemob efter samtal med en säljare som sa att det blev mycket billigare hos dem, fick även pris på mail från dem och de lovade även att ta över mina återstående kostnader för att lösa ut mig från Telenor som var ett helt års avgifter x 3 abonnemang. när de första fakturorna kom var plötsligt kostnaden 4 -5 ggr så höga mot avtalat. Enl dem var mailet med priserna bara ett förslag så de fakturerade vad de tyckte att avtalet skulle vara på.
    De vägrade också att betala fakturorna från telenor som jag själv löst ut, har nu fått byta bolag igen för att inte bli blåst på ännu mer pengar.
    Beställde även en iphone från dem i början av oktober som jag var tvungen att betala i samband med beställningen, har inte fått telefonen eller pengar tillbaka och nu vägrar de betala tillbaka pengarna.
    Så vill ni ha problem och dyra kostnader, välkommen till TELEMOB
  • Jörgen M
    Jörgen M skrev om Telemob
    Har Telemob på både bredband och telefoni Samt Mobil och det fungerar hur bra som helst, Tog lite tid med porteringen men dom löste det så fort dom kunde göra det dock var det Qall som drog ut på tiden med att låta mig flytta över till Telemob.
  • Siv M
    Siv M skrev om Telemob
    Bra priser från både fast och mobil
    Jättebra utlandspriser för dem som ringer mycket till utlandet, och att man har tillgång till samma priser från både fasttelefon och mobiltelefon gör ju saken mycket bättre.
  • Eje
    Eje skrev om Telemob
    Bra support och så är dom tydliga med vad som ingår vid en beställning!
  • Anders A
    Anders A skrev om Telemob
    Nöjd Kund

Teckna avtal med Telemob08 AB och har gjort en besparing på 149kr per månad.

Deras kundtjänst är bra också.
  • David P
    David P skrev om Telemob
    Jag tecknade ett avtal med Telemob och tycker dom är kanon bra, Billiga priser och riktigt bra personlig service.
    Kundtjänsten är super också slipper sitta i massa köer.

Mycket nöjd kund

Rekomenderar Telemob starkt