Alla kategorier Telekommunikation Blekinge Karlskrona Telenor Sverige AB

Gräsvik, 371 41 Karlskrona — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Telenor Sverige AB

• Johan J
    Johan J skrev om Telenor Sverige AB
    Var på vippen att välja Telenor, men valde Vimla istället. Vimla är Telenor’s dotterbolag. Det är exakt samma produkt/abonnemang som båda säljer, skillnaden är att det är betydligt billigare genom Vimla. Mobilnätet är detsamma. Bindningstid och uppsägningstid existerar inte hos Vimla, så det är värt ett försök att prova det några dagar. Beställer du genom följande länk får du 50gb extrasurf + halva priset i 5 månader + ytterligare 10kr/rabatt per månad:

https://vimla.se/bestall/plugglife/?201808180937222255 Läs mer
  • Klas R
    Klas R skrev om Telenor Sverige AB
    Först var vi i England maj -18, då fungerande det inte ringa mellan våra telefoner. Väl hemkommen felanmäler jag felet, och får till svar att det måste varit nåt tillfälligt. Juni -18 åker vi till Spanien inte heller här går det ringa mellan våra telefoner , felanmäler från Spanien .
    Återkommer till Telenor efter hemkomst dom lovar undersöka och återkomma inom en vecka.Givetvis ringde dom aldrig tillbaka. Juli -18 åker vi till Danmark och nu går det inte ringa till min fru förrän efter 8 försök, de fem första fanns inte numret 2 gånger blev det upptaget och 8:e gången kom jag fram. Väl hemkommen försökte vi få rätsida i telenors egen affär på Frölunda torg. Där kan man inte ta emot uppsägningar och ev klagomål hänvisas till kundtjänst via telefon där jag suttit många timmar i kö. Vad ni än gör, teckna er aldrig hos telenor , de är banditer och skurkar som styr där/Göran Rosdalen Läs mer
  • Per
    Per skrev om Telenor Sverige AB
    Som leverantör av bredband via 4G är de inte alls att rekommendera. Deras datamängder (konceptet är förövrigt absurt) är för lågt satta för att fungera. Tele2 erbjuder mycket bättre mängd till bättre priser! Välj inte Telenor till mobilt bredband!
    249 kr/mån för 40 GB, att jämföra med Tele2, som tar 199 kr/mån för 50 GB. För 299 kr/mån får man 100 GB hos Tele2. Go figure. Läs mer
  • R
    R skrev om Telenor Sverige AB
    Telenor hjälpte till och strök ett abonnemang som oseriösa telefonsäljare (säljarna var från Dialect och de sålde Telenors produkter) lurats med. Lång bindningstid till hög kostnad från Dialect försvann. Får lägre kostnad samt ny telefon istället direkt av Telenor. Stort tack till Telenor! Dialect vägrade göra något då de sysslade med försäljning! Läs mer
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Telenor Sverige AB
    När jag bott nere i Blekinge så har Telenor i stort sett alltid haft bästa täckningen. Vad gäller priser så är de väldigt sällan billigast men å andra sidan så får du väldigt bra tjänster. Under alla år som jag haft mobilabonnemang så har Telenor följt med och troligen kommer det att fortsätta så. Läs mer