Tid är pengar. Har du tid med långa telefonköer och en kundtjänst som stundtals inte är kontaktbar kan jag rekommendera det här företaget. Att deras automatiska telefonväxel rekommenderar dig att ringa tillbaka en annan dag när du försöker nå dem talar för sig självt. Det är dyrt med personal i Sverige; Här har Telenor valt att inrikta sina kostnadsbesparande åtgärder.
Telenor
Omdömen totalt
Snittbetyg
Jag har fått den sämsta kundservicen någonsin. Jag ringde er två gånger under dagen, och båda gångerna bröts samtalet medan ni höll på att skriva ärendet. Täckningen hos er är så svag att jag var tvungen att flytta mig, och då bröts samtalet direkt. Det här är andra gången det händer. Senare satt jag i telefon i över 2 timmar och 10 minuter, och när det äntligen var min tur - precis när kön visade att jag var näst på tur - så lade ni bara på i mitt ansikte. Helt oacceptabelt. Jag är ny kund hos er och redan från första dagen möts jag av dålig bemötande, dålig service och en extremt svag täckning. Väldigt dålig upplevelse.⚠️⚠️⚠️⚠️
Blev lovad ett pris när vi skulle byta telefon på 1000:-, men när vi sedan skulle hämta telefonen så ville de helt plötsligt ha 2500:-. Inget försök ens att lösa problemet som de själva skapat. Så efter väldigt många mail och telefonsamtal till Västerås butik på Erikslund, samt till Telenor centralt så lyckas de ändå inte lösa detta. Så kontaktade ARN och Konsumentverket och har gjort en anmälan. Kommer byta leverantör så snart som. Riktigt dåligt kundbemötande...usch
Har varit kund hos dem i många år... varierande.. Tänkte i höstas att jag skulle bytt men blev kvar... tyvärr.. samarbete mellan företagssidan och den privata existerar inte... nästa gång byter jag operatör helt klart
De strulade med mitt paket som jag skickade tillbaka mitt modem i och jag fick räkning och inkasso för den (samtidigt!). Jag ringde till kundtjänst och fick beskedet att både räkning och inkassokrav skulle avskrivas och att jag kunde strunta i dem. Jag litade på det och nu, många månader senare kom ett nytt inkassokrav. Riktigt otäckt!!
Platser 7
Telenor Sverige AB
1.3 av 81 omdömenTelenor Sverige Växsjö
1.4 av 5 omdömenTelenor Sverige Stockholm
1.0 av 4 omdömenTelenor
3.0 av 2 omdömenTelenor Sollentuna
1.0 av 1 omdömen
Om dessa omdömen
För oss på Reco är riktig transparens viktigt. För att hjälpa dig att utvärdera Telenor har vi sammanställt vad vi vet om deras omdömen
Trovärdighet Låg
Trovärdighet baseras på hur stor andel av företagets kunder som tillfrågas att lämna ett omdöme och hur stor möjlighet Reco har att bekräfta kundrelationen.
Företaget har inte bekräftat sin företagssida eller samlat in några omdömen. Reco kan inte heller koppla omdömena till företagets faktiska kunder.
- Mycket Bra
- Bra
- Ok
- Låg