Alla kategorier Specialbutik Stockholms län Stockholm Södermalm Telenor Ringen

Ringvägen 132, 118 62 Stockholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Telenor Ringen

• Daniel P
    Daniel P skrev om Telenor Ringen
    Jag trodde att Comhem skulle bli det sämsta företag jag kunde komma i kontakt med, men Telenor är häpnadsväckande nog ännu sämre.

Upprepade gånger har deras personal på kundtjänst samt butikerna på Götgatan och Ringen begått misstag som jag som kund har fått reda upp med min tid och min arbetsinsats. Dubbla abonnemang har startats, felaktig hantering av portering har gjorts, deras säljare har genom rent bedrägeri eller okunskap påstått att jag var tvungen att skaffa ett abonnemang för porteringen som de senare erkände att jag egentligen inte alls hade behövt. Då drog de av månadsavgiften för uppsägningstiden men vägrade betala tillbaka startavgiften på 250 kronor - trots att både jag och personalen i butiken var helt överens om att det var deras felaktiga påståenden som var grunden till situationen.

Flera gånger har också kundtjänst och butikspersonal hänvisat till varandra fram och tillbaka och lämnat motstridiga besked så att det har fallit på mig att springa till butiker och vänta i telefonköer om och om igen. Jag varnar alla för Telenor, bli aldrig kund där!

Ringvägen 132, 118 62 Stockholm