Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype

Telenor

Omdömen totalt

101

Snittbetyg

1.3
Låg
Skriv ett omdöme

101 omdömen om Telenor

Sedan starten 2009
Visar 101 omdömen med 1.3 i snittbetyg
Vesa C
Skrev om Telenor Sverige Holding AB Ej verifierat företag

Blev lovad ett pris när vi skulle byta telefon på 1000:-, men när vi sedan skulle hämta telefonen så ville de helt plötsligt ha 2500:-. Inget försök ens att lösa problemet som de själva skapat. Så efter väldigt många mail och telefonsamtal till Västerås butik på Erikslund, samt till Telenor centralt så lyckas de ändå inte lösa detta. Så kontaktade ARN och Konsumentverket och har gjort en anmälan. Kommer byta leverantör så snart som. Riktigt dåligt kundbemötande...usch

Kim Iréne Susane K
Skrev om Telenor Sverige Holding AB Ej verifierat företag

Har varit kund hos dem i många år... varierande.. Tänkte i höstas att jag skulle bytt men blev kvar... tyvärr.. samarbete mellan företagssidan och den privata existerar inte... nästa gång byter jag operatör helt klart

Christina Marie F
Skrev om Telenor Sverige Holding AB Ej verifierat företag

De strulade med mitt paket som jag skickade tillbaka mitt modem i och jag fick räkning och inkasso för den (samtidigt!). Jag ringde till kundtjänst och fick beskedet att både räkning och inkassokrav skulle avskrivas och att jag kunde strunta i dem. Jag litade på det och nu, många månader senare kom ett nytt inkassokrav. Riktigt otäckt!!

Simbiatu Tokumboh O
Skrev om Telenor Sverige Stockholm Ej verifierat företag

Telenor Drottningsgatan Hemsk erfarenhet. Man borde inte gå till Telenor på Drottninggatan. Jag upplevde dem som oseriösa. Jag gick dit för att fråga om de kunde låsa upp min sons telefon. Säljaren bad mig skriva under ett papper, och senare fick jag ett brev hem om att jag hade ingått ett tvåårigt mobilabonnemang med Telenor. När jag försökte häva avtalet fick jag höra att det var bindande. En fruktansvärd säljupplevelse

Niclas L
Skrev om Telenor Sverige AB Ej verifierat företag

Vill ni ha problem så är detta företaget ni ska vända er till. När mitt abonnemang gick ut hos dom och jag flyttade över mitt nummer till ny operatör (för att telenors kundtjänst är både inkompetenta och ljuger). Så antog jag att det fungerat som det alltid gjort för alla andra abonemang att det avslutas automatiskt. Men icke här. Nu en månad senare får jag en faktura på 900kr för ett abonemang jag kastat i soporna. Ringer till kundtjänst och får till svar. "jaha men då säger jag upp dig nu och du kommer få ytterliggare en faktura på 900kr för att det är 30 dagars uppsägningstid" Kommer inte röra telenor ens med tång. Detta är det värsta skiten jag varit med om. Sen deras säljare säljer 100% lögner.

Ladda fler omdömen

Platser 7

Visar: 7 av 7

Om dessa omdömen

För oss på Reco är riktig transparens viktigt. För att hjälpa dig att utvärdera Telenor har vi sammanställt vad vi vet om deras omdömen

Trovärdighet
Låg

Trovärdighet baseras på hur stor andel av företagets kunder som tillfrågas att lämna ett omdöme och hur stor möjlighet Reco har att bekräfta kundrelationen.

Företaget har inte bekräftat sin företagssida eller samlat in några omdömen. Reco kan inte heller koppla omdömena till företagets faktiska kunder.

Dessa nivåer finns på Reco:
  1. Mycket Bra
  2. Bra
  3. Ok
  4. Låg

Detta är Reco

Oberoende omdömen från riktiga kunder
Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.
Vi lever som vi lär
Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.
Reco logotype Omdömen du kan lita på

Kategorier

Filtrera omdömen

Betyg & tidpunkt: