De har lurat min gamla mamma att teckna mobilt bredband i butik och ingen annan än just den butiken kan ändra avtalet säger de. Men även när man är i butiken så har de inte befogenheter utan det är kundtjänst som ska göra detta. Kundtjänst skickar tillbaka frågan till butiken. Butiken ringer sin egen tekniska support. Som i sin tur säger att det är butikens butikschef som ska göra ändringen. Vi butikschefen är inte där men jag ska höra av sig vilket han ännu inte har gjort. Det har gått nu tre stycken arbetsdagar. Felet...
Telenor Sverige AB
Omdömen totalt
Snittbetyg
1.0
2 omdömen om Telenor Sverige AB
Visar 2 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Skrev om
Telenor Sverige AB
Skrev om
Telenor Sverige AB
Otroligt dåligt agerande! Har via en agent till Telenor blivit förd bakom ljuset och tecknat en fullmakt som agenten använt för att flytta mina abonnemang till Telenor! De presenterade sig som företrädare för min nuvarande leverantör, men flyttade mina abonnemang mig ovetandes!!!