Alla kategorier Telefon Stockholms län Stockholm Södermalm Telenor Sverige AB

Telenor Sverige AB

Götgatan 71, 116 21 Stockholm — Visa karta

Telefonbutiker nära Telenor Sverige AB:

Hästholmsvägen 28, NACKA
Genom att vara snabba i vår service, proaktiva i vår relation och unika i vårt e... Läs mer ›
Stig J:
Jag, Vi, är såå nöjda med ER, alltid snabbt svar när man ringer till Er och får då svar på fråga man ställer.Vi kan bara ge Er många ++++++ ...

Läs vad 3 kunder tycker om Telenor Sverige AB

• Hanna A
    Hanna A skrev om Telenor Sverige AB
    Sämsta kundservice någonsin. Varje gång jag har varit I kontakt med dem har de inte varit hjälpsamma på något vis. Vissa ganger till och med otrevliga. Min erfarenhet är att du försöker möta kunden men hos dem finns det ingen flexibilitet eller hjälpsamhet.
  • Michael E
    Michael E skrev om Telenor Sverige AB
    Hittar ofta fel i deras fakturor och måste ringa kundtjänst för att rätta dem nästan varje månad
  • Vi mobil- k
    Vi mobil- k skrev om Telenor Sverige AB
    Telenor har en urusel kundservice när man ringer till dem.
    De ger olika prisuppgifter på samma tjänster beroende på när man ringer och vem på kundservice som svarar.

Jag rekommenderar alla att spela in alla telefonsamtal ni har med Telenor's kundservice de de lovar saker och ger dig prisuppgifter som de sedan inte håller eller säger emot nästa gång du ringer upp och frågar om samma tjänst eller produkt etc. etc.

Det är lättare att vinna 1000kr på triss än att få rätt information eller information som stämmer när du sedan får fakturan från Telenor.

Götgatan 71, 116 21 Stockholm