Telenor Sverige Holding AB
1.0 i betyg av av
2 omdömen
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag2 omdömen om Telenor Sverige Holding AB
-
skrev om Telenor Sverige Holding AB
Blufföretag
Efter ett stort antal samtal med säljare (som av Telenor benämns agenter) under en lång period, så var jag till slut tvungen att acceptera, att detta företag inte går att lita på. Sedan i våras har jag först lurats till ett mobilt bredbandsabonnemang, som jag egentligen aldrig behövde, då det fanns möjlighet till ett gratis extra SIM-kort till varje telefonabonnemang. Då jag fick reda på detta sa man flera gånger, att abonnemanget var bundet på 24 månader och att jag därför ej kunde avsluta detta nu. Tillslut gick de trots allt med på att avsluta alla mina abonnemang nu i höst, men det krävdes massor med tid och många telefonsamtal och mail, innan jag nådde dit.
Jag har nu bytt till ett annat telebolag, som hittills har fungerat alldeles utmärkt, till 1/5-del (!) av kostnaden. -
skrev om Telenor Sverige Holding AB
Telenor har en urusel kundservice när man ringer till dem.
De ger olika prisuppgifter på samma tjänster beroende på när man ringer och vem på kundservice som svarar.
Jag rekommenderar alla att spela in alla telefonsamtal ni har med Telenor's kundservice de de lovar saker och ger dig prisuppgifter som de sedan inte håller eller säger emot nästa gång du ringer upp och frågar om samma tjänst eller produkt etc. etc.
Det är lättare att vinna 1000kr på triss än att få rätt information eller information som stämmer när du sedan får fakturan från Telenor.