Tellint

Sankt Eriksgatan 105, 113 31 Stockholm — Visa karta

Visste du att Tellint kan mycket mer än bara mobiltelefoner och headsets? Vi på Tellint är en ledande leverantör av både molnbaserade växellösningar till företag och en av de större sammarbetspartnerna till bland annat Telenor och Tele2.

Vi har inte bara en bred produktportfölj med telefoner, headsets och brodit hållare utan vi har faktiskt en ännu bredare portfölj med tjänster vi erbjuder till företag. Tjänster som t ex växel som tjänst, förkonfigurering av iPhone, reparation av telefoner, abonnemangshantering och översyn av operatörsavtal, support för era användare eller till den som är telefoniansvarig.

Företag inom telekommunikation nära Tellint:

Hästholmsvägen 28, NACKA
Genom att vara snabba i vår service, proaktiva i vår relation och unika i vårt e... Läs mer ›
Stig J:
Jag, Vi, är såå nöjda med ER, alltid snabbt svar när man ringer till Er och får då svar på fråga man ställer.Vi kan bara ge Er många ++++++ ...

Läs vad 8 kunder tycker om Tellint

• Orlando A
    Orlando A skrev om Tellint
    Tellint har underlättat vår hantering av mobila abonnemang massvis och erbjuder bra priser. I ett åt har Michael Rastoborg givit oss en bra personlig service och varit otrolig på att erbjuda oss lösningar som kan hjälpa företaget att dra ner kostnaderna.

Orlando - Booz&Co
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Tellint
    En av de absolut bästa leverantörerna vi har. Vår kontakt Michael Rastborg är väldigt fokuserad på att fixa en lösning på de önskemål vi har. Han är väldigt duktig på att följa upp och kolla så att allt funkar som det ska. Jag rekommenderar verkligen både Micke och Tellint.
    Burhan K, Alexander W gillar detta
  • Vesna B
    Vesna B skrev om Tellint
    Verkligen en leverantör som tänker på kunden i alla avseenden, både vad det gäller prisbilden men även servicen av telefonleverans. Företaget ger ett proffsigt bemötande och ställer kundens behov i centrum. Vår kontakt Michael Rastborg är en otroligt duktig säljare som löser våra behov/problem på kortast möjliga tid, med priseffektivitet i fokus. En stjärna i kanten, han ringer alltid tillbaka för att höra att allt har gått bra.
    Burhan K, Alexander W gillar detta
  • Anne B
    Anne B skrev om Tellint
    Jag och de anställda på mitt företag har sedan två år haft Tellint som kommunikationspartner till stor belåtenhet. Vår kontakt heter Per Söderström och han är oerhört serviceminded, noggram och lättsam att arbeta med. Vi kan varmt rekommendera Tellint då vi bara har god erfarenhet. Vi har testat andra innan men fastnat för just Tellint som känns seriösa och ansvarstagande.
    Anne B på Colada AB, konsulter inom SAP
  • Lena E
    Lena E skrev om Tellint
    Profesionella, snabb service och kunniga.
    Trevligt bemötande.
    Centrumhälsan i Umeå
  • Representant för easytryck.se
    Mycket kunnig personal som såg till att vi fick de lösningar som var bäst för oss. Dem kom ut till vårt kontor för att gå igenom vårt behov och har därefter levererat en skräddarsydd telefonväxel som är ljusår bättre än den vi hade innan. Vi använder numer Tellint till allt som rör telefoni mm. Ringer någon och vill sälja telefoni till oss hänvisar vi bara till Tellint =)
    Alexander W gillar detta
  • Torgny K
    Torgny K skrev om Tellint
    Vi har valt Tellint AB för deras utmärkta kunskap, service och engagemang.
    Här finns en dialog om produkter, marknadsutveckling och funktionalitet.
    Allt som är viktigt för att fatta rätt beslut!
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Tellint
    Har grymt snabba leveranser med bra priser och har en del unika produkter/tjänster som var lämpliga till mitt företag. Vi valde att kontakta Tellint för en översikt på våra telefoniavtal och det är aldrig fel att göra en besparning på ca. 32%!
    Kan verkligen rekommendera Tellint med gott samvete.
    Alexander W gillar detta

Sankt Eriksgatan 105, 113 31 Stockholm