Alla kategorier Restaurang Dalarna Falun Teow And Ong AB

Slaggatan 22, 791 70 Falun — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Teow And Ong AB

• Henrik L
    Henrik L skrev om Teow And Ong AB
    Hit går jag aldrig mer. Fast food varning! Delar av maten vi beställde var sönder micrade, det går inte få maten ryka så mycket annars. Andra delar av det vi beställde visade både smak, temperatur och konsistens att maten legat på värme under lång tid. Kyckling spett var kalla och pinnen var svår att få bort pga. träet svällt upp (legat för länge). PepsiCola som dom kallar för CocaCola saknade nästan bubblor helt och var vattnig. Riset var det enda som var någorlunda färskt.

En Lördag kväll var det vi, och ett annat bord som var tillsatt, övriga restaurangen var tom. Vilket också tyder på att det inte går speciellt bra för den här restaurangen. Det förstår jag med tanke på kvalitén på maten dom serverar.

Känslan när jag gick ifrån restaurangen var att jag kastat bort pengarna. Jag borde ha klagat, men av respekt gentemot min familj och kvällen vi hade så höll jag tyst och betalade.
  • Jimi W
    Jimi W skrev om Teow And Ong AB
    Även om restaurangen ligger lite avsides så är det väl värt besöket. God mat och mysig miljö gör att jag rekommenderar Hong Kong varmt.

Take Away är en ytterligare bonus och bara läget hinrar en rungande femma i betyg.
  • Linda D
    Linda D skrev om Teow And Ong AB
    På Restaurang Hong Kong i Falun kan man betala 75 kr för dagens lunch. Man slår sig ner vid ett bord som är rent och undanplockat och äter sig mätt och belåten. När man går därifrån har man inget mer att önska i matväg. Personalen har hög servicenivå. Enkelhet när den är som bäst.

Slaggatan 22, 791 70 Falun